Mies pyytää lupaa pettämiseen? Olen hämmentynyt
Lupa koskee myös minua,mutta en halua. Ei vain kuulu ajatuksiini. Onko avoin suhde ok?
Kommentit (16)
Jos on molemmille ok, nii sitte on ok. Jos et hyväksy, etsi toinen mies
Joilllekin on. Mulle ei olisi. Jos ehdottaa edes, niin se on viimeinen ehdotus tässä suhteessa.
Jos annan luvan,niin pelkään että suhteemme muuttuu. Enkä ikinä voisi olla ajattelematta panewko muita vai ei. Tosin en pysty enää tuon kysymyksenkään jälkeen
Ap
Yhdellä tuttavapariskunnalla nainen ehdotti miehelle, että tämä saisi käydä vieraissa ihan luvan kanssa. Nainen ei ollut niin kiinnostunut seksistä kuin mies oli.
Tuon ymmärrän paremmin jos toinen on haluton. Meillä on ollut aktiivista ja molemmat tyytyväisiä. Tai näin ainakin luulin.ikinä ei ole kumpikaan kieltäytynyt
Ap
Oletan, että miehelläsi on jo suhde.
Sanoisin miehelle hyvästit.
Yksi juttu oli missä kävi niin että naisella oli monta seksipartneria ja miehellä ei yhtään vaikka itse ehdotti avointa suhdetta. Lopulta kait nainen antoi miehelleen kenkää.
Ole onnellinen, sillä miehesi on jännämies.
Itse en kysyisi lupaa. Se on loukkaavaa toista kohtaan.
Eihän se ole pettämistä jos on lupa, vaan ihan tavallinen avoin suhde.
Toisaalta itse varmasti miettisin onko miehellä kiikarissa jo joku jota haluaisi testata muttei uskalla kiinnijäämisen pelossa, jos ei sitten haluakaan vaihtaa.
Miten olet hoitanut aviolliset velvollisuutesi?
Jos kerran seksiä on ja sinusta seksi on hyvä.. niin luottamus menis tuollaisen ehdottelun myötä ja epäilys jäytäis kaikenaikaan.
Minä erosin, kun mies alkoi painostaa avoimeen suhteeseen. Ehdottaminen sinänsä ei olisi mielestäni aihe eroon, mutta se ettei muita vaihtoehtoja annettu, oli minulle liikaa. Mies ja suhteemme ei ollut enää se, johon aikanaan valitsin sitoutua ja jonka puolesta tunsin halua taistella ja tehdä uhrauksiakin. Nyt olen löytänyt elämäni rakkauden, ja kiitän päivittäin ex-miestäni tuosta tempusta, joka sai minut irtautumaan huonosta liitosta, vaikka se olikin vastoin arvojani.
Eikö tuollaisesta sovita ennen avioitumista? Saako sääntöjä muuttaa kesken sopimuskauden?
Miehesi on jo menetetty tapaus. Unohda koko apina ja jatka elämääsi eteenpäin.
Pitäsköhän mun antaa miehelle lupa...itsellä ollut 5 eri miestä viim. vuoden aikana 😀 n39
Ei ole jos et halua. Jos molemmille sopii niin sitten on.Itse en näe järkeä avoimessa suhteessa. Joka haluaa panna siellä täällä olkoon sinkkuna.