Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko odotat joulua? :)

Vierailija
13.11.2017 |

Mulla on joulukalenteri ostettu, koristeet kaivettu esiin mutta ei sentään vielä ripustettu ja suunnittelen joulun ruokalistaa. Yksi lahja vasta ostettu, mutta tulevan palkkapäivän jälkeen pitää tehdä ihan joululahjaostoksille pyhitetty reissu ostoskeskukseen.

Miten teillä muilla?
Onko muuten vinkata jotain hyvää joulunodotusblogia, kotimaista tai ulkomaista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. 😄

Vierailija
2/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ihan tosissani, tulisipa pian! Niin sitä nopeammin olisi ohi ja seuraavaan pakkojoulutukseen taas melkein vuosi.

Kunhan lapset ovat kasvaneet ulos kotoa, vietän jouluni etelän auringon alla, ja syön pizzaa ja hampurilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, normi viikonloppu tiedossa.

Vierailija
4/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin materialistiselta tuntuu joulusi.

Vierailija
5/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä. 😄

Nyt ei näytä edes marraskuulta, ulkona on ihan vihreää. 😊

En halua, että aika kuluu nopeasti. On paljon tekemistä ennen joulua. 😵

Vierailija
6/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululomaa odotan, en joulua.

Vierailija
7/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vielä. 😄

Nyt ei näytä edes marraskuulta, ulkona on ihan vihreää. 😊

En halua, että aika kuluu nopeasti. On paljon tekemistä ennen joulua. 😵

Olen tämän joulun kotona perheen kanssa. Ehkä ah liittyy siihen ensi jouluna. 💖

Vierailija
8/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovalot on jo laitettu,piristää kummasti kin on niin pimeää iltaisin. Koristeetkin kaivoin esille jo kun vauva on ihan intona soivista koristeista.

Vierailija
9/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna en vielä odota enkä vietä joulua sen kummemmin, vuoden päästä kylläkin. Silloin meille on mieheni kans ensimmäinen lapsi jo syntynyt ja voi alkaa sille opettamaan jouluperinteitä :)

Vierailija
10/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. Joulu on ihanaa! Toivottavasti lunta tulisi jouluksi niin pääsisin leikkimään lumella💓

Koristeet on laitettu, mutta lahjoja ei vielä keksitty.

Toivottavasti kaikilla on mukava joulu :)

Vierailija
11/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sister christmas kirjoitti:

Tänä vuonna en vielä odota enkä vietä joulua sen kummemmin, vuoden päästä kylläkin. Silloin meille on mieheni kans ensimmäinen lapsi jo syntynyt ja voi alkaa sille opettamaan jouluperinteitä :)

Sille? Tuleva lapsesi on siis se? Ei henkilö?

Vierailija
12/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan! Glögiä olen lipitellyt ja pari viikkoa, jouluvalot heitin jo pihalle, en sentään ikkunoihin vielä. Vaihdoin töissä ja kotona koneiden ja padien taustakuviksi jouluaiheiset kuvat. Lahjat olen jo hankkinut, vielä on muutama joluinen ostos tekemättä. Leipomista en tässä vaiheessa viitsi kuitenkaan aloittaa. Iiih, tulis jo joulu!!

Vierailija
13/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan odotan ja toivon että se on ohi. Joulu ei ole minun juttuni.

Vierailija
14/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Lähdetään silloin  lomalle aurinkoon.

Vierailija
15/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.odota! Odotan kesää, valoa,lämpöä, Juhannusta :) koko talvi ja joulu on pakkopullaa, en tykkää yhtään eikä vois vähempää kiinnostaa! Kesää rakastan, jos olisi varaa, olisin talvet jossain lämmössä, ei kiinnosta tämä "armaan" suomen pimeä aika yhtään :(

Vierailija
16/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Onneksi ei ole mitään hössötystä. Lapsia ei ole ja olemme kavereiden kanssa päättäneet jo vuosia sitten että lahjoja ei osteta aikuisille. Jos serkku tulee käymään pienen lapsensa kanssa niin hänelle ostan lahjan.

Vierailija
17/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
18/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan! Glögiä olen lipitellyt ja pari viikkoa, jouluvalot heitin jo pihalle, en sentään ikkunoihin vielä. Vaihdoin töissä ja kotona koneiden ja padien taustakuviksi jouluaiheiset kuvat. Lahjat olen jo hankkinut, vielä on muutama joluinen ostos tekemättä. Leipomista en tässä vaiheessa viitsi kuitenkaan aloittaa. Iiih, tulis jo joulu!!

Kuulostaa hyvältä :)

Vierailija
19/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan paljon!

Meillä ostettiin uusi muovikuusi ja päätettiin koota se että huomataan ajoissa jos ikealaatua olis jotain vähän vinksallaan ja no kuusi päätykin jo esille (ilman koristeita tietenkin) & sen alla kummanki mun ja miehen joulukalenterit.

T:huumorin omistavat 20vt

Vierailija
20/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan!

Olen leiponut joulutorttuja jo kaksi kertaa ja torstaina leivomme lasten kanssa viikonloppuvieraille pipareita. Joulukoristekranssi on jo ovessa ja ulkovalot pihalla. Joulukalenterit on ostettu, samoin viisi joululahjaakin jo. Tykkään jakaa joululahjakustannukset aika lailla tasan marras- ja joulukuulle. Ei tule sitten kerralla mitään isompaa summaa.

Minulla on tiedossa kahdet kunnon bilepikkujoulut erinomaisen hyvässä seurassa kahtena viikonloppuna peräkkäin, joten eiköhän sitä glögiäkin pääse testaamaan. Kivaa päästä juhlimaan ja tapaamaan ihmisiä!

Olen jouluihminen henkeen ja vereen. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan