Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko odotat joulua? :)

Vierailija
13.11.2017 |

Mulla on joulukalenteri ostettu, koristeet kaivettu esiin mutta ei sentään vielä ripustettu ja suunnittelen joulun ruokalistaa. Yksi lahja vasta ostettu, mutta tulevan palkkapäivän jälkeen pitää tehdä ihan joululahjaostoksille pyhitetty reissu ostoskeskukseen.

Miten teillä muilla?
Onko muuten vinkata jotain hyvää joulunodotusblogia, kotimaista tai ulkomaista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta rakastan joulua ja sen tunnelmaa. Pystytän joulukuusen 1. adventiksi ja sitten se saa tuoda valoa pimeyteen satoine pikkulamppuinen loppiaiseen asti, en sammuta välillä. Lahjoja en tarvitse, enkä juuri annakaan, ollaan jo kaikki aikuisia ja nautitaan pelkästä tunnelmasta, joululauluista ja hyvästä ruoasta, stressiä en tunne.

Vierailija
22/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisi jo tulla, niin menisi ohi nopeamin. Olin ennen jouluihminen, en jaksa enää olla koko perheen joulupäällikko. Teen mitä pitää, muuten en välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo kovasti! Muutamat kirkkaat jouluvalot meillä on jo sisällä ja ulkona. Enempää en ole vielä laittanut vaan odottelen ensimmäiseen adventtiin. Kummallekin lapselle on yhdet lahjat hankittu. En stressaa joulusta, se tulee ilman suursiivouksia ja hössötystä. Tärkeintä on tunnelma.

Ap kyseli joulusivustoista. Fb:ssa on mm. Sydämeeni joulun teen ja Joulun taikaa... -ryhmät. En kyllä tiedä onko tuo toinen jo suljettu uusilta. Mutta ekaan ainakin otetaan ja siellä on vilkasta keskustelua.

Vierailija
24/27 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen odotan, mutten erityisemmin. Tulee aikanaan. Onhan joulu hyvään, pimeään vuodenaikaan.

Kohta töissä pyörähtää joulukiireet.

Lahjoja olen vähän hankkinut, mutta on vielä kesken. Miehen synttärit on heti joulun jälkeen.

Olen tämän viikon lomalla ja voisin jotain valmistella pakkaseen. Raakoja luumuleivoksia ja makeisia. Ainakin jääsuklaata, spirulinakuusia ja ehkä tryffeleitä. Ettei tavalliset makeiset houkuttaisi niin paljon 😄

En tiedä vielä olenko joulun töissä.

Tärkeintä joulussani on viettää Jeesuksen syntymäjuhlaa 💖

Vierailija
25/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta rakastan joulua ja sen tunnelmaa. Pystytän joulukuusen 1. adventiksi ja sitten se saa tuoda valoa pimeyteen satoine pikkulamppuinen loppiaiseen asti, en sammuta välillä. Lahjoja en tarvitse, enkä juuri annakaan, ollaan jo kaikki aikuisia ja nautitaan pelkästä tunnelmasta, joululauluista ja hyvästä ruoasta, stressiä en tunne.

Olipa ihana kirjoitus! Huomaan että rakastat joulua yhtä paljon kuin minä. Mukavaa joulun odotusta 🎅🎅

Vierailija
26/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Ja meidän ystäväporukan pikkujoulua myös. Sinne valmistetaan jo jouluateria kaloineen ja kinkkuineen.

Itsenäisyyspäivästä pidän myös.

Vierailija
27/27 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sister christmas kirjoitti:

Tänä vuonna en vielä odota enkä vietä joulua sen kummemmin, vuoden päästä kylläkin. Silloin meille on mieheni kans ensimmäinen lapsi jo syntynyt ja voi alkaa sille opettamaan jouluperinteitä :)

Hassua puhua perinteistä, jos et itse vietä joulua ennen kuin sinulla on lapsi. Vai opetatko sellaisen perinteen, ettei teidän perheessä vietetä joulua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi