Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittasitko akalle jonka kans mies petti sua?

Vierailija
13.11.2017 |

Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti eka minkälainen itse olet ja minkälainen miehesi on. Ei se toinen nainen ole mitenkään tilivelvollinen kenellekkään ulkopuoliselle. Jos keskenänne asiat suttaantuu niiin hyvä jos ei niin sitten ei. Aika tasapainotonta meininkiä. Vielä alkaa soitella jollekin ex:lle vai onko se ex

Vierailija
182/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut minua akaksi? Olen nainen, joka kaipasi seikkailua kykenevän miehen kanssa. Tämä mies ei kylläkään kertonut olevansa varattu.

Soita vaan, mutta vasta työajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita pettureita on molemissa sukupoilissa. On pesoona kysymys kuka keksii mitäkin tarionoita ja mitä kukakin tekee. Hullujen ja pesoonallisuushäiriöisten kipuun joutuneet aika usein laitetaan jonkulaiseksi skitsofreenikoksi virallisella taholla. Mitä nämä paskamaisuudksien tekijät sitten on? Miten nämä spykopaatit/narsistit/persolallisuushäiriöiset saadaan vaienettua? 

Vierailija
184/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa sille toiselle naiselle ja puhua asiat naisten kesken lävitse. Ilman mitään syyttämisiä tai mitään. Kysy ihan suoraan miten se miehesi hänet löysi ja miten on pitänyt nyt sitten yhteyttä. Tarkista ihan asiallisesti puhuuko miehesi totta. Sitten kysyt sukupuolitaudeista, että käyttikö kumia. Kysyt ihan suoraan onko naisella tarttuvia tauteja ja jos teidän perheessä on niin kerrot nekin iham suoraan sille naiselle sitten. Sitten käy lävitse, että teidän perheessä on lapsia ja tämänkaltaiset jutut aiheuttaa heille ihan turhaan harmia. Sitten puhut miehesi kanssa, että pysyykö tilipitatti housuissa siihen saakka, kunnes lapset on lähtenyt kotoa ja hoitaako osansa siihen saakka normisti. Kannattaa siis soittaa ja ihan realististisesti käydä kaikki puhuen lävitse.

Vierailija
185/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin. Kysyisin kasvotuksin että miksi hitossa hän minun miestäni yritti viedä. Käskisin jättää perheeni rauhaan. Minun perhe, ei hänen. Perheestä pitää taistella. Olisi tosin itselleni hankalaa pettämistä sulattaa, mutta olisin valmis yrittämään jos rakastaisin miestäni

Vierailija
186/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen jos soittaa kannattaa muistaa ettei sanaan voi välttämättä luottaa ja sieltä voi tulla vaikka mitä manipulointia tai vaihtoehtoisesti sellaisia totuuksia jotka satuttavat vain jo petettyä entistä enemmän.

Sit mietit loppuelämän miks mies sanoi tai teki toiselle näin, miksei koskaan mulle jne. Enkö riitä, enkö ole tarpeeksi hyvä.

Vierailija
187/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin. Kysyisin kasvotuksin että miksi hitossa hän minun miestäni yritti viedä. Käskisin jättää perheeni rauhaan. Minun perhe, ei hänen. Perheestä pitää taistella. Olisi tosin itselleni hankalaa pettämistä sulattaa, mutta olisin valmis yrittämään jos rakastaisin miestäni

Voi mitä fantasiaa :-D

Tuskin miehesi seksipartneri suostuisi sinua tapaamaan ja eihän hän sinun perhettäsi tietenkään halua, hassu - ainoastaan satunnaista seksiseuraa miehestäsi.

Vierailija
188/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä kanssa kannattaa taistella omasta perheestä. Mutta hienovaraisesti, että se toinen nainen ymmärtää, kuka on vastassa. Jos sillä toisella naisella on tarkoitus viedä mies, niin ei pidä antaa hänen ymmärtää, että olisi jotenkin sillä seksillä miestä vielä saanut, rahalla tai nuoruudella. Ei kannata antaa pisteitä sille toiselle naiselle mistään. Kannattaa pysyä jutun yläpuolella koko ajan. Helpompi tie on kylläkin valita kypsempi mies, mitä kouluttaa näitä kakaroita. Siinä on aina kouluttajana se vaara, että sitten kun mies on valmis, niin itse kyllästyy koko mieheen ja sitten onkin vaan kouluttanut siitä hyvän miehen jollekkin toiselle. Sen ajan olisi itse voinut käyttää elämästä nauttimiseen.

Vierailija
189/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin perimmäinen ajatukseni on saada sitä faktatietoa, jos tää toinen nainen kertoisi, kun mieheenihän ei enää ole luottamista. Jos ovat vielä olleet yhteydessä, niin kamat samantien pihalle, mutta jos todella suhde loppunut niin voin vielä harkita asiaa. Ehkä avaukseni oli sekava, mutta ihmettelen mieheni käytöstä, että kotona muka kaikki hyvin ja panostanut parisuhteeseen ja kuitenki hypännyt vieraissa.

Ap

No hei soita. Tuu sit kertomaan mitä kävi? 😊

Se ihminen on sulle tuntematon. Mitä sille avautuminen mitään muuttaa? Ei oikeasti mitään. Mutta soita vaan, viihdearvon vuoksi. Saattaa huvittaa sitä naistakin. Ehkä myös sitä miestä kun kuulee siltä naiselta. Lupaavat ettei homma jatku mut luotatko?

Vierailija
190/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mielestä kanssa kannattaa taistella omasta perheestä. Mutta hienovaraisesti, että se toinen nainen ymmärtää, kuka on vastassa. Jos sillä toisella naisella on tarkoitus viedä mies, niin ei pidä antaa hänen ymmärtää, että olisi jotenkin sillä seksillä miestä vielä saanut, rahalla tai nuoruudella. Ei kannata antaa pisteitä sille toiselle naiselle mistään. Kannattaa pysyä jutun yläpuolella koko ajan. Helpompi tie on kylläkin valita kypsempi mies, mitä kouluttaa näitä kakaroita. Siinä on aina kouluttajana se vaara, että sitten kun mies on valmis, niin itse kyllästyy koko mieheen ja sitten onkin vaan kouluttanut siitä hyvän miehen jollekkin toiselle. Sen ajan olisi itse voinut käyttää elämästä nauttimiseen.

Voi hyvänen aika, salli mun nauraa. 😁 Nyt mä alan jo toivoa että ap soittaa. Asettautuu yläpuolelle koska on kouluttaja. Jotenkin alan ymmärtää miestä joka pettää..Huoh. Kuohitte miehet ja sit ihmettelette ja vielä soittelette perään.

Vierailija
191/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä kukaan haluaa jatkaa väkisin suhteessa, jossa (tässä tapauksessa) miehen tunteet ovat ilmiselvästi muualla. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

192/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmas lapsi oli juuri syntynyt, kun mies vehtas toisen naisen kanssa. Luin lirkutteluviestit miehen kännykästä. Muija kertoi kuinka ikä viedään oli. Laitoin viestin jossa kerroin ihan perusegoliaa: kädet munii toisten pesuun ym. Oli eukko kuulema ollut tosi loukkaantunut vaikka tiesi tilanteen. No äijä sai valita. Käki hävisi.

193/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpisara kirjoitti:

Meidän kolmas lapsi oli juuri syntynyt, kun mies vehtas toisen naisen kanssa. Luin lirkutteluviestit miehen kännykästä. Muija kertoi kuinka ikä viedään oli. Laitoin viestin jossa kerroin ihan perusegoliaa: kädet munii toisten pesuun ym. Oli eukko kuulema ollut tosi loukkaantunut vaikka tiesi tilanteen. No äijä sai valita. Käki hävisi.

Siis nyt kännykkä kirjoitteli omiaan mutta muija oli siis ikävissään. Ja käet munii toisten pesiin..

Vierailija
194/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpisara kirjoitti:

Verenpisara kirjoitti:

Siis nyt kännykkä kirjoitteli omiaan mutta muija oli siis ikävissään. Ja käet munii toisten pesiin..

Ja sinä haluat olla "parisuhteessasi" syystä että?

Vierailija
195/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenpisara kirjoitti:

Verenpisara kirjoitti:

Ja sinä haluat olla "parisuhteessasi" syystä että?

No eikö tuo ole ilmiselvää, että hän on riippuvainen miehestään ja siksi mies uskaltaa sikailla. 

Vierailija
196/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpisara kirjoitti:

Verenpisara kirjoitti:

En tiedä onko tämä totta vai ei, mutta kyllä kaikkein säälittävimpiä näissä tarinoissa ovat nuo kynsin hampain kulisseistaan kiinnipitävät naiset. Ovat varmaan samoja, jotka uhkailevat miestä lasten menetyksellä ym., jonka vuoksi miehet eivät uskalla erota. Kukaan tervejärkinen ei halua pitää miestä väkisin.

Vierailija
197/220 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?

Mä olen kerran saanut tuollaisen puhelun. Toki ihan aiheesta, sen naisen miehen kanssa oli ollut jo pitkään peliä ja oltiin tavattukin jo muutama kerta ihan kahdestaan, mutta suudelmia lukuunottamatta (ja seksiviestejä kuvineen päivineen, pääosin miehen kuvia) ei oltu varsinaisesti vielä pantu.

Sain puhelun oudosta numerosta johon vastasin. Nainen esitteli itsensä, ihan rauhallisesti, kysyi kuka olen ja miksi mun kuviani ja viestejäni löytyy hänen miehensä kännykästä ja koneelta, oltiinko tavattu, missä oltiin tavattu alunperin ja viimeisenä että oltiinko harrastettu seksiä.

Minä vastailin niihin rehellisesti ja sit lopuksi nainen sanoi että hän toivoisi etten enää olisi hänen miehensä kanssa tekemisissä. Mikä oli ihan ymmärrettävää.

Lisäsi vielä että hänen miehellään on ollut ennenkin taipumusta moiseen, mutta tää oli ensimmäinen kerta kun oli jo tavannut kasvotusten toisen naisen, hänen tietääkseen. 

Hänen miehensä soitti sit noin viisi minuuttia vaimon soiton jälkeen ja mä sit päätin olla vihdoinkin fiksumpi ja sanoin etten halua olla hänen kanssaan nyt tekemisissä enää. Sen jälkeen tais mennä viisi vuotta kun sain mieheltä uuden vuoden toivotukset, jätin vastaamatta siihen.

Siinä se. 

Eli jos aiot soittaa, niin älä nyt ainakaan saa mitään paskahalvausta puhelimessa. Sen naisen rauhallisuus oli todella kunnioitettavaa, en usko että olisin tuossa elämänvaiheessani välittänyt jos mulle olis soittanut joku luurissa kimittävä akka joka olisi kiekunut miten mun pitää pitää näpit irti jne. Saletisti en olisi pitänyt sormiani miehestä irti, se oli aika herkku heppu.

Vierailija
198/220 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti petetty vaimo. Ei muuttanut mitään. Suhde jatkuu vieläkin. Saivat toisen adoptiolapsen ja itsekkin yhden biolapsen sain,mutta tuon miehen kanssa yhä pidetäään yhteyttä. Kivittäkää vaan.

Kuvottavaa. Oletko ylpeä itsestäsi? Eli mies jäi kiinni pettämisestä, ja jatkoitte pettämistä senkin jälkeen? En voi ymmärtää miten tuollainen ihminen voi katsoa itseään peilistä??Kerro, ihmeessä.

Voi pieni, monessa tapauksessa miehen suhde on kestänyt jo vuosia, miksi ihmeessä se siihen loppuisi että vaimo saa tietää? Eihän kukaan sentään niin hölmö ole että jättäytyisi tahallaan kokonaan ilman naista tilanteessa jolloin avioero on mahdollinen, ehei, vaan silloin pidetään entistä tiukemmin kiinni siitä toisesta naisesta. Ehkä hetkeksi voidaan sopia että nähdään eri paikassa mutta muuta vaikutusta näillä vaimojen ryöpytyksillä harvoin on.

No mikä siinä on, ettei voi erota? Salaa vaan jatkaa tapailua.

Eikö sitä petettyä uskalla päästää vapaaksi, löytää pian paremman.

Vierailija
199/220 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä ja tallenna puhelu. Lataa se sitten Youtubeen ja laita linkki tähän ketjuun niin voidaan av-raadilla analysoida lisää.

Vierailija
200/220 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi. Miksi ihmeessä soittaisin? Et voi saada sillä puhelulla ainakaan mitään hyvää aikaiseksi. Korkeintaan saat vielä enemmän vihaa välillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi