Mitä pitää tehdä, jotta on mahdollisimmn epäseksikäs miesten silmissä?
Etenkin miehet, kertokaa miten kiinnostutte naisiin pelkkinä ystävinä, ei muuna? Toki naisetkin saa mielellään kertoa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin väärin. Eli miten pitäisi olla epäseksikäs. No esim. julistamalla jotain feminististä miesvihaista soopaa. Mutta en kyllä halua olla ystäväsi silloin.
Tyypillinen antifeministi, ei osaa edes lukea.
Just tuohon tyyliin. Alat oppia.
Nro 18 ja 20 jatkaa.
Niin tosiaan, halusit että miehet kuitenkin innostuvat sinusta pelkästään ystävinä mutta eivät muussa mielessä. Se ei valitettavasti ole mitenkään mahdollista. Joko otat riskin, että nämä "ystävät" tahtovat jossain vaiheessa muutakin tai sitten vältät kokonaan pyrkimästä ystävyyssuhteisiin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin väärin. Eli miten pitäisi olla epäseksikäs. No esim. julistamalla jotain feminististä miesvihaista soopaa. Mutta en kyllä halua olla ystäväsi silloin.
Tyypillinen antifeministi, ei osaa edes lukea.
Just tuohon tyyliin. Alat oppia.
Se on vain positiivista, jos antifeministit pysyvät mahdollisimman kaukana naisista. Sori jos luulit jotain muuta.
Lyhyet hiukset ja meikkaamattomuus eivät vie mahdollisuuksia. Meikkaamattomuus merkitsee minulle sitä, että ei mene mukaan median luomiin paineisiin ulkonäöstä, vaan ajattelee omilla aivoilla ja uskaltaa olla kuka on. Arvostan miehenä! Se merkitsee myös sitä, että ihminen on vähemmän pinnallinen. Myös meikkiteollisuus luo tottakai kuvan ihannenaisesta, jotta kauppa kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino. Ei tarvi oikeestaan mitään muuta.
Sekö on syy siihen, että KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia miehistä on ylipainoisia?
Olen huomannut tehokkaaksi sen etten pyydä apua vaan näytän että pystyn tekemään lähes kaiken itse. Miehet vaan eivät kestä sellaista.
Kerro olevasi lesbo. Näin aion tehdä seuraavassa työpaikassa niin välttyy ahdistelusta.
Ole kuin se naisjuontaja ohjelmassa xxx, enbuske, Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo väliä kun kiima iskee. Tarraan perseeseen kiinni ja alan hönkien korvaan ehdottelemaan parittelua sulle ap. ''aahh missä asennossa sä haluut sen sisään, nieletkö vai syletkö, anna sitä sitruunapiirasta peipi, otatko pyllyyn ja suuhun, miten on teille vai meille muru''?
Voi ei, nyt se tapahtui eli Me too. :( Oksettavia tuollaiset rivot seksipuheet.
Vaihtaa sukupuolta. Aina oot jonkun mielestä sexy.
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä ole hoikka..ole vaikka normaali tai ylipainoinen,mutta hoikka on miehille SE magneetti,ei väliä vaikka olisitkin tavallisen näköinen naamasta..mutta jos olet hoikka tai laiha niin miehet pörrää sun ympärillä.
Jaa, ei mun ympärillä ainakaan kukaan pörrää.
T: perusnätti hoikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo väliä kun kiima iskee. Tarraan perseeseen kiinni ja alan hönkien korvaan ehdottelemaan parittelua sulle ap. ''aahh missä asennossa sä haluut sen sisään, nieletkö vai syletkö, anna sitä sitruunapiirasta peipi, otatko pyllyyn ja suuhun, miten on teille vai meille muru''?
Voi ei, nyt se tapahtui eli Me too. :( Oksettavia tuollaiset rivot seksipuheet.
Mitäsä mussutat hunajapupu? On naisetkin käyneet mun kaluun kiinni ja persettä puristelleet ja arvaappa mitä metoo too peipi i love it very mätch! Tuu tänne niin koinitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä ole hoikka..ole vaikka normaali tai ylipainoinen,mutta hoikka on miehille SE magneetti,ei väliä vaikka olisitkin tavallisen näköinen naamasta..mutta jos olet hoikka tai laiha niin miehet pörrää sun ympärillä.
Jaa, ei mun ympärillä ainakaan kukaan pörrää.
T: perusnätti hoikka
Haluisitko saada 84kg lihaksikasta miestä sun runkoa työstämään? En ole mikään paskamaha.
Tämähän on likimain seksikkäintä mitä nainen voi olla