Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muilla nälkä kipuna ja särkynä koko kehossa?

Vierailija
23.10.2024 |

Onko normaalia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vatsaa vääntää ja suoli kurisee äänekkäästi, siinä kaikki.

Vierailija
2/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hermosärkynä käsissä ja jaloissa. Koko keho kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla tuolla tavalla vaan paleluna.

Vierailija
4/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on vain henkistä, keho ei tunne semmoista termiä kuin nälkä.

Vierailija
5/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne nälkää oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
6/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eniten lapsellista kiukkua. Yleensä hillitsen itseni.

Vierailija
7/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä on vain henkistä, keho ei tunne semmoista termiä kuin nälkä.

No kyllä minulla tuntuu. Ihan jumalaton särky koko kehossa. Oudointa on, että tähän tepsii jopa burana 😳 Käytännössä tämä kiputila alkaa 3-4 tuntia edellisestä ruokailusta, ja pahenee todella pahaksi. Mikään mahan kurniminen ei haittaisi, mutta kokovartalokipu kyllä!

Vierailija
8/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne nälkää oikeastaan ollenkaan.

En minäkään enää, kiitos Rybelsuksen. Suoli ilmoittaa äänekkäästi ruoka-ajoista.

Vierailija
9/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ensin on vain normaali nälän tunne vatsassa. Jos en pysty syömään, se etenee jonkinlaiseksi kivun tunteeksi vatsassa. Seuraavaksi tulee heikotus ja vähän huimaava olo. Tässä vaiheessa olisi pakko syödä.

Jos se ei ole jostain syystä mahdollista, olo pahenee, silmissä mustenee, iskee paniikki, koska pelkään pyörtyväni.

Minulla siis verensokeri laskee aika nopeasti enkä siksi voi pitää pitkiä taukoja ruokailussa. Yleensä syön 4 - 5 tunnin välein, 6 tai 7 tuntia alkaa olla maksimi, mikäi haluan välttää heikotuksen ja paniikin.

Ja veriarvot ihan normaalit lukuun ottamatta kilpirauhasarvoja.

Vierailija
10/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään tuntemuksia. Eilen heräsin klo 5.25 enkä syönyt koko päivänä mitään, koska aamulla oli kiire ja töissä hirveä kiire koko päivän. Ensimmäisen kerran pääsin syömään klo 16.30 illalla. Ihmettelin vähän, kun ei ollut mitään nälän tunnetta koko päivänä. Ei edes illalla.

Vierailija
11/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikotus, väsymys, kalvava tunne mahan ja rintakehän alueella. Siedän nälkää todella huonosti, menen niin voimattomaksi jos verensokeri laskee. Ei ole diabetestä.Aamuisin kiljuva nälkä

Vierailija
12/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei varsinaista näläntunnetta tai vatsan karsimista ole. Jossain vaiheessa huomaan päässä (ei särkyä vaan kumma olo) että nyt pitäis juoda jotain. Aamupalan jälkeen tuo olotila tulee myöhään illalla, varmaan lähinnä nestehukan vuoksi. Syömistä vaativa heikotuksen tunne tulee vasta seuraavana päivänä.

Pystyn helposti nukkumaan tyhjällä mahalla.

Ilmeisesti kovassakin rasituksessa verensokerini alenee hitaasti ja loivasti. Isäukko ja pari veljeä on samanlaisia. Yks veli ja sisko taas sellaisia, että hanskat tippuu ja tehot katoaa jos ei ruokaa mussuta parin tunnin välein. He eivät voi nukkua, jos eivät syö illalla. Usein yölläkin käyvät jääkaapilla. Nälkäisinä he eivät pysty tekemään mitään. Ovat todella ärtyisä ja kiukkuisia.

Vierailija
13/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v ja koko elämänsä reagoinut nälkään vahvasti, pahin oire on että oon todella pahan tuulinen kuin verensokeri laskee.

Vierailija
14/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan. Vatsassa on vähän ontto olo, mutta se menee ohi parissa tunnissa. Edes viikon vesipaastolla ei ollut mitään kipuja, palelsi kyllä ja aivot kävi normaalia hitaammalla pari ensimmäistä päivää.

Vierailija
15/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain olutta ja suoli on tyhjä :( Painan noin 53 kiloa

Vierailija
16/17 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin, että kuntosalin, uinnin, hiihtolenkin tms. jälkeen vaimolla on hirveä nälkä, ruokaa on saatava heti kun maha mouruaa, paleltaa, heikottaa ja kiukuttaa.

Minä taas en pariin tuntiin pysty syömään mitään, eikä senkään jälkeen maha vaadi ruokaa. Olo on hyvä kun juo lasin vettä.

Vierailija
17/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu, mutta se vaatii kahden tai kolmen päivän paaston ennen kuin alkaa tuntua tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi