Tällaista on olla minä
Olen aina saanut paljon katseita, mutta kukaan ei koskaan tule juttelemaan, pl. m##ut. No okei, kerran harjoittelussa ollessani eräällä työpaikalla nuori asiakasmiekkonen teki aloitteen. Siinä kaikki.
Olen kuullut PALJON kehuja monelta eri mieheltä. Hyvännäköinen on tuttu sana vuosien varrelta. Todettakoon, että koen oloni epämukavaksi puolialastomana, joten en paljastele julkisesti ja meikkini on superkevyt. En siis maskeeraa itseäni erinäköiseksi.
En käy baareissa, joten näitä katseita saan aivan arkisissa paikoissa. Kadulla, kaupassa, koulussa, töissä. Miehet kuitenkin (suurin osa) käyttäytyy kummallisesti kanssani. Juuri näytin kuvan eräälle, joka ainakin väitti pitävänsä näkemästään. Kuitenkin viestit hiipuivat kuvan jälkeen. Tiedän olevani erittäin epäfotogeeninen, eikä se tule ikinä muuttumaan. Mutta näen kuitenkin peilistä ja hyvistä kuvistani (niistä harvoista), etten ole mikään EPÄVIEHÄTTÄVÄ. Toki jos etsii pakkelibarbia, en istu kriteereihin millään enkä edes halua olla sellainen.
Kesällä tapasin erään nettimiehen eron jälkeen. Se oli sellainen spontaani tapaaminen, vierekkäin kun asuimme/asumme ja kaipasin vähän meininkiä. Kai mieskin oli melko samoilla linjoilla. Tapaamisen jälkeen mies sanoi minua söpöksi ja viestittelimme jotain, en enää muista mitä. Olisi kuulemma voinut ottaa minut kainaloon. Sitten viestit vain hiipuivat. Lopetin itse viestittelyt, kun aistin että taas on jotain omituista ilmassa. Toinenkin nettimies laittoi kyllä viestiä tapaamisen jälkeen, mutta sekin "juttu" vain hiipui, kuinka yllättävää. En edelleenkään tiedä mitä hän minusta ajatteli.
Tiedän satavarmasti, etten haise, koska hygieniasta huolehtiminen on aina ollut minulle itsestäänselvää. Hammaslääkärit (2) ovat kehuneet hampaitani hienoiksi. Pukeudun hyvin. Jne. Ujo olen, mutta luulisi empaattisen miehen ymmärtävän ujouttakin.
Nyt ajattelette, että olen varmaan läski. Painoa on tullut vuosien varrella, mutta en ole koskaan ollut sanalla sanoen ISO. Juuri pieni hetkinen sitten tässä eräs kivannäköinen mies kävi aivan kuumana minuun ja panimme kaksi kertaa peräkkäin. Tiedän kyllä olevani joillekin liian "iso", mutta eipä todella hoikkanakaan mikään ollut toisin. Aina miehet vain käyttäytyvät kummallisesti.
Tänään tapaan erään miehen ja suoraan sanottuna en enää edes jaksa uskoa mihinkään hyvään. Tiedän, väärä asenne, mutta olenpahan realisti. Yrittämättä ei mitään saa, mutta minun tapauksessani ei yrittämälläkään.
En ole kokematon, päinvastoin. Mutta kaikki on aina vain hetken huumaa kanssani.
En kaipaa saarnoja. Halusin vain avautua.
Kommentit (33)
Missä olen sanonut olevani ulkonäöltäni täydellinen? Minä sanoin vain, että omistan peilejä ja näen kyllä, etten ole epäviehättävä. Tiedän mitä olen kuullut vuosien varrella ulkonäöstäni. Nätti, kaunis, hyvännäköinen, söpö. Siitä on tullut jo tavallaan itsestäänselvyys, vaikka se kuulostaakin kamalalta. En halua elää elämääni vähätellen itseäni. Haluan tietää arvoni. Ap
Siskollani on elämänsä aikana ollut miehiä niin paljon etten edes kaikkia muista/tiedä. Hänen suhteensa loppuvat yleensä siihen kun alkaa päsmäröidä liikaa ja ollaan 24/7 yhdessä. Ja hirveä pesänrakennus. Vähemmästäkin mies pelästyy....
Vierailija kirjoitti:
Siskollani on elämänsä aikana ollut miehiä niin paljon etten edes kaikkia muista/tiedä. Hänen suhteensa loppuvat yleensä siihen kun alkaa päsmäröidä liikaa ja ollaan 24/7 yhdessä. Ja hirveä pesänrakennus. Vähemmästäkin mies pelästyy....
Minä en ole innostunut yhteenmuutosta. Ap
Keskustelun pointti on se, että saan katseita aina arkisissa paikoissa ja kehuja, mutta miehet käyttäytyvät kummallisesti eikä mistään tapaamisista tule lähes koskaan mitään. Viimeisimmän poikaystäväni minä jätin. Ap
Sun luonteessa pitää olla jotain häikkää?
Miehet tykkää katsella ja ehkä pannakin ,mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm..jos ei sun ulkonäössä ole mitään ”vikaa” , niin sussa on jotain muuta luonteessa mistä miehet eivät tykkää. Oletko vähän yksinkertainen tai siis suoraan sanottuna tyhmä?
Tämä on tyypillinen juoru, mitä pari ex kollegaani levittelivät parin muun jutun lisäksi selkäni takana.
He eivät oikeasti tiedä minusta mitään, koska heidän seurassa tulee heti paha olla. Heillä on idioottivisiirit joiden ihmisten kohdalla koko ajan päällä ja ihan mitä vaan sanoo on tyhmyyttä.
Todellisuudessa heidän oma yksinkertaisuus ei anna periksi ymmärtää kaikkea sanottua.
Katsokaa muita tyhmäksi leimaavat peiliin. Mikä älykkö sieltä kurkistelee? Todennäköisesti joku olmi kaukana siitä.
Olet ihan saatanan ärsyttävä. En edes pystynyt lukemaan aloitusviestiä puoleenväliin asti kun alkoi vituttaa. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos kukaan ei voi sietää seuraasi 10 sekuntia pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan saatanan ärsyttävä. En edes pystynyt lukemaan aloitusviestiä puoleenväliin asti kun alkoi vituttaa. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos kukaan ei voi sietää seuraasi 10 sekuntia pidempään.
Ap, ( mies ), nyt puhut asiaa, ja siksi ihan keskenäsi.
Terkut kilttimiehelle! Komediaa for real!
Ap. Itsetunnossasi on ehkä ollut ongelmia. Koetko saavasi luontaisesti tai neutraalisti kontaktin miehiin vai et? Onko sinulla miehiä ystävinä, kavereina?
Itse miehenä tunnistan itsessäni joskus lievän epämukavuuden - omituisen fiiliksen ollessani potentiaalisen kumppanin kanssa. En ole rento, luonteva. Mut naispuoleisten kavereideni seurassa olen oma itseni. Jos olen ensin naispuoleisen kaverini seurassa ja menen sen jälkeen treffeille, osaan olla enemmän oma itseni.
Koetko vastaavaa?
Tuleepa kyllä kerrassaan typerä olo näitä miehiä tavatessa! Tapasin sen josta kirjoitin tänne. Ensin odottelin häntä hetken, ehkä noin kymmenisen minuuttia. Kun näimme, hän kysyi minulta yhden kysymyksen ja sen jälkeen alkoi selittelemään että on KIIRETTÄ (:D). Voisimme kuulemma nähdä joku toinen päivä. Lopuksi sanoi, että laita viestiä jos haluat. Laitoin sitten puoliksi vitsillä, että olinko tosiaan noin kamala että tuli niin kovin KIIRE. Ei minussa ole kuulemma mitään vikaa. Eikö elämässäni voi olla yhtäkään normaalia tapaamista? Ennen näkemistämme hän antoi numeronsa, mutta en minä viitsi siihen ottaa yhteyttä, kun ei taaskaan ole erityisen haluttu olo. Melkein naurattaa. Mitä ihmettä tämä on? Ap
Vietimme siis kirjaimellisesti 2 minuuttia siinä kunnes miehelle tuli KIIRE :D ap
Kumpi sen sanoi, sinä vai minä?