Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällaista on olla minä

Vierailija
12.11.2017 |

Olen aina saanut paljon katseita, mutta kukaan ei koskaan tule juttelemaan, pl. m##ut. No okei, kerran harjoittelussa ollessani eräällä työpaikalla nuori asiakasmiekkonen teki aloitteen. Siinä kaikki.

Olen kuullut PALJON kehuja monelta eri mieheltä. Hyvännäköinen on tuttu sana vuosien varrelta. Todettakoon, että koen oloni epämukavaksi puolialastomana, joten en paljastele julkisesti ja meikkini on superkevyt. En siis maskeeraa itseäni erinäköiseksi.

En käy baareissa, joten näitä katseita saan aivan arkisissa paikoissa. Kadulla, kaupassa, koulussa, töissä. Miehet kuitenkin (suurin osa) käyttäytyy kummallisesti kanssani. Juuri näytin kuvan eräälle, joka ainakin väitti pitävänsä näkemästään. Kuitenkin viestit hiipuivat kuvan jälkeen. Tiedän olevani erittäin epäfotogeeninen, eikä se tule ikinä muuttumaan. Mutta näen kuitenkin peilistä ja hyvistä kuvistani (niistä harvoista), etten ole mikään EPÄVIEHÄTTÄVÄ. Toki jos etsii pakkelibarbia, en istu kriteereihin millään enkä edes halua olla sellainen.

Kesällä tapasin erään nettimiehen eron jälkeen. Se oli sellainen spontaani tapaaminen, vierekkäin kun asuimme/asumme ja kaipasin vähän meininkiä. Kai mieskin oli melko samoilla linjoilla. Tapaamisen jälkeen mies sanoi minua söpöksi ja viestittelimme jotain, en enää muista mitä. Olisi kuulemma voinut ottaa minut kainaloon. Sitten viestit vain hiipuivat. Lopetin itse viestittelyt, kun aistin että taas on jotain omituista ilmassa. Toinenkin nettimies laittoi kyllä viestiä tapaamisen jälkeen, mutta sekin "juttu" vain hiipui, kuinka yllättävää. En edelleenkään tiedä mitä hän minusta ajatteli.

Tiedän satavarmasti, etten haise, koska hygieniasta huolehtiminen on aina ollut minulle itsestäänselvää. Hammaslääkärit (2) ovat kehuneet hampaitani hienoiksi. Pukeudun hyvin. Jne. Ujo olen, mutta luulisi empaattisen miehen ymmärtävän ujouttakin.

Nyt ajattelette, että olen varmaan läski. Painoa on tullut vuosien varrella, mutta en ole koskaan ollut sanalla sanoen ISO. Juuri pieni hetkinen sitten tässä eräs kivannäköinen mies kävi aivan kuumana minuun ja panimme kaksi kertaa peräkkäin. Tiedän kyllä olevani joillekin liian "iso", mutta eipä todella hoikkanakaan mikään ollut toisin. Aina miehet vain käyttäytyvät kummallisesti.

Tänään tapaan erään miehen ja suoraan sanottuna en enää edes jaksa uskoa mihinkään hyvään. Tiedän, väärä asenne, mutta olenpahan realisti. Yrittämättä ei mitään saa, mutta minun tapauksessani ei yrittämälläkään.

En ole kokematon, päinvastoin. Mutta kaikki on aina vain hetken huumaa kanssani.

En kaipaa saarnoja. Halusin vain avautua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella olen uskaltautunut pyörittelemään mielessäni sellaista mahdollisuutta, että tapaamani miehet ovat olleet todella epävarmoja itsestään. Ainakin tuo panomies paljasti olevansa epävarma. En ole halunnut vaikuttaa siltä, että nostaisin itseni jollekin jalustalle, mutta olen vain alkanut miettimään. -ap

Vierailija
2/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta ihan heti seksiä niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian itsetietoinen. ”Tiedän olevani sitä ja tätä, enkä ainakaan ole tota”.

Otathan huomioon, että ne ominaisuudet ovat subjektiivisia näkemyksiä omien vaaleanpunaisten silmälasiesi lävitse näkyvästä maailmasta.

Vierailija
4/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, et varmaan kolmeakymppiä vielä? Tuo läski-kommentti paljasti pinnallisen ajatusmaailman, mitä ihmeen tekemistä kiloilla on rakkauden kanssa? Voi mennä pitkääkin ettei natsaa, ole huoleti! Ei siinä tarvita kuin se yksi joka kolahtaa, ja sitten voi ollakin menoa :) 

Vierailija
5/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite?

Vierailija
6/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä harrasta ihan heti seksiä niiden kanssa.

No enhän minä harrastakaan :) Panomies oli poikkeus. Ap

Vierailija
7/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella, joka haluisi pariutua mutta pysyy vaan sinkkuna, ole joku tekosyy sinkkuudelleen.

On liian kaunis, ruma, lihava, pienet tissit, köyhä, kouluttamatona jne jne.

Vierailija
8/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..jos ei sun ulkonäössä ole mitään ”vikaa” , niin sussa on jotain muuta luonteessa mistä miehet eivät tykkää. Oletko vähän yksinkertainen tai siis suoraan sanottuna tyhmä?

Vierailija
9/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Olet liian itsetietoinen. ”Tiedän olevani sitä ja tätä, enkä ainakaan ole tota”.

Otathan huomioon, että ne ominaisuudet ovat subjektiivisia näkemyksiä omien vaaleanpunaisten silmälasiesi lävitse näkyvästä maailmasta.

Olen ollut aivan liian epävarma ja itsekriittinen liian monta vuotta elämästäni. Havahduin joskus katsellessani vanhoja valokuviani, joita olen lähetellyt talteen itselleni sähköpostiini. Näin itseni ikään kuin ulkopuolisen silmin. Näin viehättävän nuoren tyttösen.

En halua enää ikinä olla liian epävarma. Haluan nauttia hetkestä ja arvostaa itseäni. Siksi olen "itsetietoinen."

Vierailija
10/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..jos ei sun ulkonäössä ole mitään ”vikaa” , niin sussa on jotain muuta luonteessa mistä miehet eivät tykkää. Oletko vähän yksinkertainen tai siis suoraan sanottuna tyhmä?

En ole. En itse arvosta tyhmyyttä enkä koskaan esitä olevani sellainen.

Vierailija
11/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokaisella, joka haluisi pariutua mutta pysyy vaan sinkkuna, ole joku tekosyy sinkkuudelleen.

Olen seurustellut monta kertaa, mutta mikään ei koskaan kestä syystä tai toisesta. En vain enää ymmärrä, miksi saan katseita aina mutta mistään ei vain tule mitään.

Vierailija
12/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse aloite?

Netissä joudunkin aina tekemään aloitteet, kuvattomana kun pyörin siellä. Livetapaamisen jälkeen en yksinkertaisesti kehtaa, jos tulee omituinen fiilis. Haluaisin niin kovasti, että miehet puhuisivat suoraan eivätkä olisi niin kummallisia.

Olen alle 30, vastaukseksi sille joka kysyi.

Vierailija
13/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut monta kertaa, mutta mikään ei koskaan kestä syystä tai toisesta. En vain enää ymmärrä, miksi saan katseita aina mutta mistään ei vain tule mitään.

Oletko tosissasi, ettet tiedä mihin suhteesi ovat päättyneet?

Vierailija
14/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne suhteet lopahtaa aina kun ongelmia tulee, niin se on vaan helpoin tapa ratkaista ongelmat. Pitkissä suhteissa on varmasti aina ongelmia ja pariskunta joutuu tekemään töitä yhdessä saadakseen ne ratkaistua. Eikä kukaan varmasti ole aina onnellinen sen kumppaninsa seurassa.

Itse en edes usko mihinkään "ikuiseen rakkauteen", joten tämä elämäsi tarina oli mielestäni aivan normaalia elämää.

Vierailija
15/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen suhteen jälkeen pitää miettiä, miksei suhde onnistunut. Et ole täydellinen ihminen, eikä kukaan muukaan tietystikään. Mutta on asioita, joita voi itsestään ymmärtää ja kehittää seuraavaan suhteeseen.

Vierailija
16/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vastauksistasi huomaa ettei mikään eri mieltä kanssasi oleva ajatus kelpaa.

Ehkä ongelma on sinun absoluuttisessa täydellisyydessäsi?

Vierailija
17/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ylittää itsensä, not.

Et osaa leikkiä naista kirjoittaen, usko nyt. Ja jokainen hoksaa tämän pointin pian, ota kilttimies ja nöyrry.

Kirjoittelee keskenään hän;) sori, laiskan miehen näkeminen töissä, parasta komediaa ikinä, ja reisille menee. Loppui ne kainalojutut IS,,, miksiköhän?

Vierailija
18/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se oikea syy sinkkuudelle?

Vierailija
19/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ylittää itsensä, not.

Et osaa leikkiä naista kirjoittaen, usko nyt. Ja jokainen hoksaa tämän pointin pian, ota kilttimies ja nöyrry.

Kirjoittelee keskenään hän;) sori, laiskan miehen näkeminen töissä, parasta komediaa ikinä, ja reisille menee. Loppui ne kainalojutut IS,,, miksiköhän?

Mitä helvettiä? Ei ole ensimmäinen kerta kun minua väitetään mieheksi netissä. Itse asiassa yllättävän moni epäilee, mutta olen luullut sen olevan vain huonoa läppää. Ap

Vierailija
20/33 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se oikea syy sinkkuudelle?

Aapeen kirjoituksen mukaan on ulkonäöltään lähes täydellinen tai ainakin hyvin kiihottava?

Pituus,paino,rintojen koko?

Mutta joku on päin pe*settä,mutta mikä?

Hyvinkin rumat naiset ovat kuitenkin löytäneet miehiä ym. Itsekin tunnen erään naisen mitä ei voi mitenkään sanoa hyvän näköiseksi,isohkot kiinteät tissit ainoa positiivinen asia ulkonäöllisesti,mutta miehiä riittää,sen seuraan tunkee tuntemattomia miehiä ihan joka paikassa,baarissa,junassa,kaupassa,pihalla ym. Lapsiakin on usealle miehelle ja toista kertaa naimisissa.

Eikä ole mikään bubiruusu vaan ihan tavallinen töissä käyvä nainen.