Kumpi olisi sinulle helpompaa? 20kg pudottaminen vai
Kommentit (29)
Pikkulutkat (alle 52 kg painavat naiset) haluan nussi* teitä kovaa.
Säästäminen. Aikaahan siinä menisi ihan sairaan kauan, mutta jos laihduttaisin 55 kilosta 20kg pois niin taitaisin riutua hengiltä...
Varmaankin säästäminen, 45 kiloon tuskin saisin itseäni laihdutettua mitenkään. Tämä siitäkin huolimatta, että olen normaalipainon ylärajoilla, on se 20 kg kuitenkin niin paljon. Mutta ei se säästäminenkään nopeasti tapahtuisi.
Molemmat helvetin vaikeita. Mutta näin 53-kiloisena sanoisin, että rahan säästäminen on silti helpompaa. :D
Säästäminen. 20 kilon pudottaminen tarkoittaisi painoindeksiä 15,6.
Paha. Muhun jäisi alle 40 kg painoa, enkä sinne varmaan pääsisi ikinä, mutta tuo 20k pitäisi toisaalta säästää opintotuesta, koska palkkaa en saa. Olen tosin onnistunut säästämään opintoaikanakin enkä ole nostanut euroakaan lainaa, mutta se vaatii oikeasti puuro-pikanuudelidieettiä eikä ikinä mitään itselle.
20kg pudottaminen ei ole fyysisesti mahdollista, koska painaisin sitten 34 kg. Säästäminen onnistuu kyllä
En pystyisi laihduttamaan 20 kiloa, koska kuolisin sitä ennen liialliseen alipainoon. Käytännössä tämä tarkoittaisi sitä, että minun on ensin lihotettava se 20 kiloa ja sitten laihdutettava se. En osaa arvioida millaisessa tahdissa tämä onnistuisi sillä painoni on koko aikuisikäni pysynyt samana.
Näillä tuloilla säästämiseen menisi noin 15 vuotta. Uskon tämän olevan helpompi suoritettava, koska tuloni eivät voi ainakaan huonontua enää.