Kumpi olisi sinulle helpompaa? 20kg pudottaminen vai
Kommentit (29)
Tällä hetkellä 20k€ säästäminen, se tulee kuin itsestään ajan kanssa. 20kg laihduttaminen tekisi mut kovin alipainoiseksi enkä tiedä pystyisinkö syödä niin vähän, että sinne pääsisin
20kg pudottaminen. Tahdonvoimaahan tuo vaatisi, mutta onnistuisi vuodessa. Näin opiskelijana en todellakaan edes tienaa 20k vuodessa ja lähes aina, kun saan jokusen satasen säästöön, tulee jokin yllättävä meno.
No varmaan se säästäminen. Pitkän aikaa menisi, mutta en sentään joutuisi sairaalaan. Kas kun painan alle 50 kiloa, niin enpä tiedä kauanko olisin hengissä alle 30 kg:n painossa.
20 kg pudottaa helposti: nostan 2 täyttä ämpärillistä hiekkaa ja sitten pudotan ne, ei mitään ongelmia.
Tätähän sä tarkoitit?
Huomattavasti helpompaa (ja terveempää) olisi säästää palkasta 20k. En keksi yhtäkään syytä, miksi 58-kiloisen synnyttänern naisen pitäisi tavoitella 38 kilon elopainoa.
20 k säästäminen. Jopa 200 k säästäminen. 2 M säästäminen alkaisi mennä lähemmäksi tasapeliä.
Laihduttaminen olisi minulle helpompaa, mutta olen jo nyt liian hoikka. Säästäminenkin on toki helppoa, mutta 20k veisi kauemmin, kuin tuo laihdutus.
Mies
Painonpudotusta olen kokeillut jos millaisilla metodeilla ja dieeteillä, niin vastaan säästämisen olevan helpompaa. Jos minulle laihduttaminen olisi helppoa, tuskin olisin ylipainoinen.
Mutta kyllä helpointa olisi nostaa 20kg paino ylös ja sitten pudottaa se alas. Hah hah, tätä ei taidettu aloituksessa tarkoittaa? :)
Mahdottomia molemmat. Olen jo nyt alipainoinen, joten kuolisin, ennen kuin 20 kiloa lähtisi.
Ja palkkatulojakaan ei ole. (Tosin tulevaisuudessa voi olla, niin ehkä se saattaisi olla helpompaa, jos nyt ei mitään aikarajaa ole, mihin mennessä homma pitäisi hoitaa.)
Painaisin vaarallisen vähän (40kg) laihdutuksen jälkeen, ja niin pienet tulot että kestäisi ainakin 20v säästää tuo.
No painaisin 32 kiloa tuollaisen laihdutuksen jälkeen ja palkasta jää muutenkin ihan kivasti yli. Säästäminen siis.
No olen molemmat tehnyt. Säästämiseen meni kyllä kauemmin.
Molemmat mahdottomia. Kuolisin jos laihtuisin noin paljon, eikä mulla ole palkkatuloja. Jos tuista pitäisi säästää, ehtisin kuolla ennen kuin noin paljon ois kasassa.
20 000 e. Onnistuisi ehkä tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
No olen molemmat tehnyt. Säästämiseen meni kyllä kauemmin.
Lisään vielä, että ne rahat meni humpsista vaan asunnon omarahoitusosuuteen, mutta ei se laihdutustuloskaan kovin kauaa kestänyt... pitäisikin aloittaa molemmat projektit uudestaan.
Tällä hetkellä en pystyis kumpaankaan. Oon normaalipainoinen opiskelija.
20kg tiputuksen jälkeen olisin sairaalloisen alipainoinen. Ja mitä säästämiseen tulee, niin käytännössä vaan köyhdyn kuukausi kuukaudelta, kuukautiset menot on suuremmat kuin kuukausitulot (opintotuki). Toukokuussa ennen kesätöitä oon aina aivan tyhjätasku.
Riippuu missä ajassa. Kumpikinnon mahdollista, todennäköisesti 20k säästäminen palkkatuloista kestäisi kauemmin. 20 kg laihduttamisen jälkeen olisin luultavasti aika nälkäkurjen näköinen (minulke sopiva paino 55-63kg).
Painan 60kg. En mitenkään pystyisi laihduttamaan 40kg-painoiseksi.
Säästössä on jo 20000€.
Helpompaa... varmaan tuo -20 kg pudotus, olenhan tehnytkin sen jo kahdesti, raskauksien jälkeen. Mutta kyllä minulla jää palkastakin ihan kivasti yli.