Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyttävät niin paljon meikkiä ja "tehosteita" vaikka miesten mielestä

Vierailija
12.11.2017 |

naiset näyttävät parhaalta luonnollisena? Miehissä ne tekoripset ja pakkelit herättävät lähinnä hilpeyttä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet roikottavat fallossymbolia kaulassaan kun haluavat esiintyä omasta mielestään uskottavasti, vaikka useimpia naisia tuo vain huvittaa?

Vierailija
22/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo aviomies, enkä uutta halua. Silti käytän jokaisena arkipäivänä meikkiä. Se on vähän kuin sotamaalaus, joka tuo minulle lisää itseluottamusta ja rohkeutta. Kotona tykkään olla aina ilman meikkiä, rennosti ja luonnollisesti, mutta vaativa työni edellyttää tietyntyyppistä ulkoasua ja vahvuutta. Sitä tuo minulle huoliteltu ulkoasu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole meikannut juurikaan teini-iän jälkeen. Ripsiväriä käytän päivittäin. Miehet nimenomaan ovat sanoneet mulle, että luonnollisuus on kaunista. Mulla on naisellinen kroppa ja kauniit kasvot. Rumista naisista en sitten tiedä, kai sitä rumuutta voi vähän hälventää meikeillä.

No kuka mies nyt sanoisi meikittömälle naiselle, että tykkää kun nainen laittautuu? Jos ei ole tarkoitus olla ilkeä.

Minä olen ruma nainen, mutta silti jokainen tapailemani mies on kehunut minua vähintään nätiksi.

Vierailija
24/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo aviomies, enkä uutta halua. Silti käytän jokaisena arkipäivänä meikkiä. Se on vähän kuin sotamaalaus, joka tuo minulle lisää itseluottamusta ja rohkeutta. Kotona tykkään olla aina ilman meikkiä, rennosti ja luonnollisesti, mutta vaativa työni edellyttää tietyntyyppistä ulkoasua ja vahvuutta. Sitä tuo minulle huoliteltu ulkoasu.

Mulle riittää työssä itsevarmuuden saamiseen ja auktoriteettiin vaatetus ja korkkarit. Meikkiä en käytä. Mutta tapansa kullakin.

Vierailija
25/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset näyttävät parhaalta luonnollisena? Miehissä ne tekoripset ja pakkelit herättävät lähinnä hilpeyttä.

Mietipä sitä ihan itse. Kummasti  ne tekoripsi-ihmeet vaan saavat miehiä roikkumaan perässä vaikka se onkin miesten mielestä hilpeää.Nyt jokin ei täsmää, hmmm...

Herättää hilpeyttä JA saa ajattelemaan että etsii kumppania ainakin täksi yöksi. Kannattaa ainakin kokeilla jos onnistaisi. Ihan helposti ymmärrettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi