Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyttävät niin paljon meikkiä ja "tehosteita" vaikka miesten mielestä

Vierailija
12.11.2017 |

naiset näyttävät parhaalta luonnollisena? Miehissä ne tekoripset ja pakkelit herättävät lähinnä hilpeyttä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ei edelleenkään ole täällä mielyttääkseen miehiä.

Vierailija
2/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden naisten mielestä se näyttää hyvältä. Mä en käytä meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo kaikkihan tietävät että naiset laittautuvat itseään varten. Esim. kun AV-mamman lapset ovat miehellä hoidossa ja hän viettää sunnuntai-iltaa kotona tv:n ääressä, on hän aina viimeisen päälle laittautunut eikä suinkaan pieruverkkareissa ilman rintsikoita.

Vierailija
4/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten mielestä naiset eivät oikeasti ole parhaita luonnollisina. Miehet eivät vaan tajua sitä miten paljon "luomunaisessakin" on feikkiä.

Täysin meikitön ja kestopigmentöimätön nainen tukka märkänä saunasta tullessa ei juuri miehestä eroa naamaltaan.

Vierailija
5/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät tiedä, miltä se luonnollisuus oikeasti näyttää

Vierailija
6/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu on naisten välillä kovaa niistä a-luokan alfauroksista, että välillä sorrutaan ylilyönteihin.

Vierailija
7/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoharhaa. Olen nainen ja minunkin mielestäni aivan luonnollinen, meikitön tyyli on kauneinta. Kaikki "silmille erottuva" meikki näyttää rumalta. Itse käytän meikkiä tasoittaakseni ihon väriä sekä laitan hieman ripsiväriä, mutta eipä mulla ole ollutkaan mitään suurta suosiota miesten parissa, ts. olen ikisinkku. Mutta luonnonkauniilla naisilla (mitä itse en ole) on lähes aina seurustelukumppani.

Vierailija
8/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten mielestä naiset eivät oikeasti ole parhaita luonnollisina. Miehet eivät vaan tajua sitä miten paljon "luomunaisessakin" on feikkiä.

Täysin meikitön ja kestopigmentöimätön nainen tukka märkänä saunasta tullessa ei juuri miehestä eroa naamaltaan.

No siis kyllähän naiset ja miehet yleensä eroavat toisistaan kasvojensa luuston ja kasvonpiirteiden perusteella. Toki meikki korostaa sitä eroa entisestään.

Vierailija
9/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama vanha provo, 0/5,

Vierailija
10/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset näyttävät parhaalta luonnollisena? Miehissä ne tekoripset ja pakkelit herättävät lähinnä hilpeyttä.

Mietipä sitä ihan itse. Kummasti  ne tekoripsi-ihmeet vaan saavat miehiä roikkumaan perässä vaikka se onkin miesten mielestä hilpeää.Nyt jokin ei täsmää, hmmm...

Vierailija
11/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo kaikkihan tietävät että naiset laittautuvat itseään varten. Esim. kun AV-mamman lapset ovat miehellä hoidossa ja hän viettää sunnuntai-iltaa kotona tv:n ääressä, on hän aina viimeisen päälle laittautunut eikä suinkaan pieruverkkareissa ilman rintsikoita.

Naiset laittautuvat toisia naisia varten. Etkö tätä tiennyt? Osa naisista laittautuu myöskin itseään varten, saavat siitä itseluottamusta. Toki osa naisista laittautuu miestä varten, mutta tässä on kyse tietyn miehen huomioimisesta, ei miesten.

Vierailija
12/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin näytän selkeesti naiselta ihan yhtälailla tukka märkänä saunasta tulleelta.

Vierailija
13/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Luulin olevani yksin näyttäessäni suihkusta tulleena ihan hirveältä (mieheltä). Luulin että muista naisista kuoriutuu samassa tilanteessa ihana suihkun-/saunanraikas luonnonkaunis nainen aidon epätäydellisenä mutta silti niin viehättävänä. Kun kerran tv:ssäkin... Mutta tuo kai koskee vain niitä kaikkein kauneimpia?

Vierailija
14/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osaavat meikata ja toiset eivät. Väitän, että kuulas ja vaaleista ja luonnollisista sävyistä koostuva meikkini saa mut näyttämään oikein hyvältä. Toista se tosiaan on noilla suttunaamoilla, joilla on hirveästi oudon sävyistä tai tummaa pakkelia ja ne naurettavat harjasripset ja pötkökulmakarvat, joissa on ainakin kolmea erilaista kulma"karva"meikkituotetta. Karva siksi, koska epäilen että onkokaan niitä kulmakarvoja monella, ainakin ovat peittäneet ne luonnottoman graafisten pötkökulmien alle.

Vierailija
15/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat hyvin tehtyä meikkiä luonnolliseksi.

Vierailija
16/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs sinä kuule puhu kaikkien puolesta. Minä olen luomunainen sataprosenttisesti ja näytän mielestäni hyvältä. Ei ole mitään ei-luomua tai kosmetiikkaa tukassa, naamassa eikä kropassa.

Vierailija
17/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkiksi huippumalli Heidi Klum ilman meikkiä ja meikattuna. Kyllä onkin paljon parempi luonnollisena, vai mitä?

http://quirlycues.com/wp-content/uploads/2016/11/20-celebrities-who-loo…

Entäs näyttelijä Mika Kunis? Ihan turha lätkiä meikkiä naamaan, kun on luonnonkaunis?

https://luufy.com/gallery/770684c5a0cdc61debece8be23400fcb

Vierailija
18/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole meikannut juurikaan teini-iän jälkeen. Ripsiväriä käytän päivittäin. Miehet nimenomaan ovat sanoneet mulle, että luonnollisuus on kaunista. Mulla on naisellinen kroppa ja kauniit kasvot. Rumista naisista en sitten tiedä, kai sitä rumuutta voi vähän hälventää meikeillä.

Vierailija
19/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh mikä väite. Miten voit väittää näkemättä kaikkia suomen naisia?

Vierailija
20/25 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä luonnollinen meikki vie tunnin tehdä ja monen vuoden opettelun, kun taas näkyvän meikin osaa kuka tahansa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän