Rajoittaako naisten seksikokemuksia enemmän miehiltä vai toisilta naisilta tuleva paheksunta?
Eli jos ja kun te olette huolissanne "helpon" maineesta, niin kenen mielipidettä te siinä oikeastaan pelkäätte? Ette ainakaan kilttimiesten, lassukoiden, ulien, reppanoiden, ressukoiden, luusereiden, wt-miesten, rumien miesten, köyhien miesten, kouluttamattomien mieste, lyhyiden miesten, kaljuuntuvien miesten, setämiesten jne. Ei montaa miestä varmaan jäljelle jääkään, jos kaikki teidän halveksimat rajataan pois. Eli toisten naisten mielipide siinä enemmän taitaa rajoittaa, eikö niin? Tämäkin ongelma taitaa siis olla lähinnä naisten keskinäista valtapeliä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden potentiaalisten parisuhdemiesten tietysti. Ei siihen kuulu lassukat, eikä ulit eikä muutkaan mainitsemasi.
No sittenhän tässä ei edes ole mitään ongelmaa. Jokainen kun saa tietenkin "vaatia" parisuhdekumppaniltaan juuri niitä asioita, joita haluaa.
Ap
Saa tietysti, vastasin vain kysymykseesi :) onhan se ongelma siinä kohtaa jos miehet haluaisivat enemmän ja vapaampaa seksiä, mutta naiset eivät suostu ettei heitä pidetä helppona ja näin olen kukaan ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen.
Tarkoitat siis miehistä puhuessasi vain niitä niitä parisuhdemiehiä vain, eikö niin? Niille muille miehille ei silti heruisi vaikka kuinka sosiaaliset normit murtuisivat. Eiköhän nämä suositut parisuhdemiehet saa ihan kivasti seksiä nykyäänkin. :)
No siis jos havittelen parisuhdetta niin minua kiinnostaa mitä se parisuhdemies minusta ajattelee, eikä naapurin syrjäytynyt juoppo. Ei heruisi silti miehelle ketä en pidä viehättävänä tietenkään.
Tarkensin vain, kun puhuit yleisesti "miehistä". Palstalla naiset usein väittävät, että kun miehet puhuvat naisista, he tarkoittavat vain niitä suosituimpia naisia (mikä on jaskapuhetta). Näyttääkin olevan niin päin, että kun naiset itse puhuvat miehistä, niin he tarkoittavat vain niitä suosituimpia miehiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden potentiaalisten parisuhdemiesten tietysti. Ei siihen kuulu lassukat, eikä ulit eikä muutkaan mainitsemasi.
No sittenhän tässä ei edes ole mitään ongelmaa. Jokainen kun saa tietenkin "vaatia" parisuhdekumppaniltaan juuri niitä asioita, joita haluaa.
Ap
Saa tietysti, vastasin vain kysymykseesi :) onhan se ongelma siinä kohtaa jos miehet haluaisivat enemmän ja vapaampaa seksiä, mutta naiset eivät suostu ettei heitä pidetä helppona ja näin olen kukaan ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen.
Tarkoitat siis miehistä puhuessasi vain niitä niitä parisuhdemiehiä vain, eikö niin? Niille muille miehille ei silti heruisi vaikka kuinka sosiaaliset normit murtuisivat. Eiköhän nämä suositut parisuhdemiehet saa ihan kivasti seksiä nykyäänkin. :)
Meinaatko että ap tarkoittaa sitä, että jos kukaan ei paheksuisi olisi osa naisista ns. lutkia jotka panisisvat kaikkia vastaantulevia miehiä oli mies minkälainen tahansa? Ja ne lutkat toki olisi niitä nuoria ja nättejä, ei nuoria ja läskejä, tai nuoria ja rumia, tai vanhoja ylipäätään. Vaan nuoret isotissiset blondit vaan tyrkyttäisivät reikäänsä kaikille spruguille kadunkulmissa? Nämä lutkat eivät koskaan haluaisi perustaa perhettä, joten millään ei olisi mitään väliä, kun vanhenisivat niin vetäytyisivät vaikka luostarin uumeniin koska heillä ei olisi enää mitään käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen "saa" enemmän haukkua toista naista hu*raksi, koska hän ei vaadi siitä muilta enempää kuin itseltään, hänhän hyväksyy sen, että olisi itsekin samalla käytöksellä hu*ra. Mieheltä hu*rittelu taas on paljon törkeämpää, koska mies tietää voivansa itse käyttäytyä vielä hu*ramaisemmin ilman vastaavaa halveksintaa. Hu*rittelu miehen toimesta on siis eräänlaista ylhäältä tulevaa lällättelyä, että sinäpäs oletkin ihan paska nyt, vaikka minähän saan tehdä näin miten paljon haluan.
Mutta sä et nyt tuossa asetelmassa ollenkaan ota huomioon sitä, että naiset itse antavat noille h*orittelijamiehille sen vallan. Ei h*orittelijamies voisi paneskella ympäriinsä, elleivät naiset hänelle seksiä antaisi. En sano, että h*orittelu olisi oikein, mutta heillä on oikeus mielipiteeseensä. Jos he eivät arvosta irtosuhteita harrastavaa naista, niin on se vähän ihme, että irtosuhteita harrastava nainen kuitenkin palkitsee heidät seksillä.
En oikein ole varma mitä tarkoitat. Miten naiset siis antavat sen vallan? Jos he tykkäävät seksistä paljon, niin kai he sitä sitten myös harrastavat. Eihän sillä voi mitään, että miehet pitävät sitten hu*rina. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Minä kai se olen suurimman vallan antanut, kun en seksiin edes ryhdy juuri siksi, mitä pelkään miehen minusta sen jälkeen ajattelevan. En anna valtaa nimittää minua hu*raksi, mutta annan vallan vaikuttaa käytökseeni.
Jos joku nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka tietää olevan hu*rittelija, ihmettelen tosiaan miksi hän tekisi niin. Onko niin, että naiset ei vain tajua, että juuri se heidän petipariksi päätynyt on sellainen mies? Tai nainen ajattelee, että no se ei nyt ole niin tärkeää, vaan tärkeintä on saada seksiä, väliäkös tuon toisen ihmisen ajatusmaailmalla niin. Ja mikäs siinä, jos naiselle seksi on vain seksiä kevyesti ajateltuna, niin ehkä se hu*rittelu ei haittaa juuri sitä naista, joka hu*rittelun uhasta huolimatta seksiin ryhtyy.
Jos naiset olisivat supervarovaisia ennen seksiin ryhtymistä, niin silloinhan he todella antaisivatkin sen mahdollisen hu*rittelun vaikuttaa itseensä - silloin he eivät tekisi sitä mitä oikeasti haluavat eli makaisi niin paljon ja kenen kanssa haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siis jos havittelen parisuhdetta niin minua kiinnostaa mitä se parisuhdemies minusta ajattelee, eikä naapurin syrjäytynyt juoppo. Ei heruisi silti miehelle ketä en pidä viehättävänä tietenkään.
Tarkensin vain, kun puhuit yleisesti "miehistä". Palstalla naiset usein väittävät, että kun miehet puhuvat naisista, he tarkoittavat vain niitä suosituimpia naisia (mikä on jaskapuhetta). Näyttääkin olevan niin päin, että kun naiset itse puhuvat miehistä, niin he tarkoittavat vain niitä suosituimpia miehiä. :)
Sinä kysyit kumpien mielipide yleisesti kiinnostaa, miesten vai naisten. Ovatko nämä parisuhdemiehet sinusta enemmän miehiä vai naisia? Juu ei kiinnosta mitä jokainen mies maailmassa minusta ajattelee, lähinnä vain ne kenen mielipiteillä on väliä.
Varmaan monia ihan mietityttää sekin, että seksi ei ole sitten enää nautinnollista sen aviokumppanin kanssa, kun pimppi on venytetty löysäksi ottamalla useita vieraita miehiä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä on "suosituimmat miehet"? Tai "parisuhdemiehet"? Suurin osa miehistä on parisuhdemiehiä, jopa väkivaltaiset, juopot ja rikolliset miehet on useimmiten parisuhteessa elämänsä aikana moneenkin kertaan, jotkut menevät jopa vankilassa naimisiin. Hyvin, hyvin harva mies ei kelpaa kenellekään parisuhteeseen, kyse on lähinnä siitä että ne toisilleen sopivat miehet ja naiset eivät kohtaa missään, ja sekä miehiä että naisia on haluamattaan sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monia ihan mietityttää sekin, että seksi ei ole sitten enää nautinnollista sen aviokumppanin kanssa, kun pimppi on venytetty löysäksi ottamalla useita vieraita miehiä sisään.
Emätin on niin joustava että sieltä tulee lapsen pää, ja koko lapsi läpi, vaikka 15 kertaa, ja silti se palautuu takaisin. Ei siinä kenenkään mulkulla sitä venytetä yhtään mihinkään. Siinähän vaan alapään lihakset kehittyy eli puristusvoima paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meinaatko että ap tarkoittaa sitä, että jos kukaan ei paheksuisi olisi osa naisista ns. lutkia jotka panisisvat kaikkia vastaantulevia miehiä oli mies minkälainen tahansa? Ja ne lutkat toki olisi niitä nuoria ja nättejä, ei nuoria ja läskejä, tai nuoria ja rumia, tai vanhoja ylipäätään. Vaan nuoret isotissiset blondit vaan tyrkyttäisivät reikäänsä kaikille spruguille kadunkulmissa? Nämä lutkat eivät koskaan haluaisi perustaa perhettä, joten millään ei olisi mitään väliä, kun vanhenisivat niin vetäytyisivät vaikka luostarin uumeniin koska heillä ei olisi enää mitään käyttöä?
Ap puhui yleisesti miehistä, vaikka tarkoitti vain niitä halutuimpia miehiä. Siksi tarkensin asiaa. Tuo sinun harrastamasi älytön liioittelu ei ole kovin rakentavaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen "saa" enemmän haukkua toista naista hu*raksi, koska hän ei vaadi siitä muilta enempää kuin itseltään, hänhän hyväksyy sen, että olisi itsekin samalla käytöksellä hu*ra. Mieheltä hu*rittelu taas on paljon törkeämpää, koska mies tietää voivansa itse käyttäytyä vielä hu*ramaisemmin ilman vastaavaa halveksintaa. Hu*rittelu miehen toimesta on siis eräänlaista ylhäältä tulevaa lällättelyä, että sinäpäs oletkin ihan paska nyt, vaikka minähän saan tehdä näin miten paljon haluan.
Mutta sä et nyt tuossa asetelmassa ollenkaan ota huomioon sitä, että naiset itse antavat noille h*orittelijamiehille sen vallan. Ei h*orittelijamies voisi paneskella ympäriinsä, elleivät naiset hänelle seksiä antaisi. En sano, että h*orittelu olisi oikein, mutta heillä on oikeus mielipiteeseensä. Jos he eivät arvosta irtosuhteita harrastavaa naista, niin on se vähän ihme, että irtosuhteita harrastava nainen kuitenkin palkitsee heidät seksillä.
En oikein ole varma mitä tarkoitat. Miten naiset siis antavat sen vallan? Jos he tykkäävät seksistä paljon, niin kai he sitä sitten myös harrastavat. Eihän sillä voi mitään, että miehet pitävät sitten hu*rina. Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Minä kai se olen suurimman vallan antanut, kun en seksiin edes ryhdy juuri siksi, mitä pelkään miehen minusta sen jälkeen ajattelevan. En anna valtaa nimittää minua hu*raksi, mutta annan vallan vaikuttaa käytökseeni.
Jos joku nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka tietää olevan hu*rittelija, ihmettelen tosiaan miksi hän tekisi niin. Onko niin, että naiset ei vain tajua, että juuri se heidän petipariksi päätynyt on sellainen mies? Tai nainen ajattelee, että no se ei nyt ole niin tärkeää, vaan tärkeintä on saada seksiä, väliäkös tuon toisen ihmisen ajatusmaailmalla niin. Ja mikäs siinä, jos naiselle seksi on vain seksiä kevyesti ajateltuna, niin ehkä se hu*rittelu ei haittaa juuri sitä naista, joka hu*rittelun uhasta huolimatta seksiin ryhtyy.
Jos naiset olisivat supervarovaisia ennen seksiin ryhtymistä, niin silloinhan he todella antaisivatkin sen mahdollisen hu*rittelun vaikuttaa itseensä - silloin he eivät tekisi sitä mitä oikeasti haluavat eli makaisi niin paljon ja kenen kanssa haluavat.
Samaa mieltä. Ei muiden ihmisten solvaaminen ole itsessään mitään valtaa. Siitä tulee valtaa vasta siinä vaiheessa, kun ihmiset muuttavat käytöstään solvatuksi tulemisen tai sen uhan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehen puolelta paljon törkeämpää. Nainen, joka huorittelee toista naista, on silti nolo. Vahvistaa asetelmaa, jossa naiset yrittävät kilpailla ja pyydystää hyväksyntää näiltä törkymiehiltä. Tällainen nainen voi myös yrittää nostaa heikkoa itsetuntoaan näiden miesten silmissä muita naisia lyttäämällä. Hoitaa omaa pelkoaan maineesta osoittelemalla muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla ”tiedoilla” varustettujen ”miesten” ei ole tarkoituskaan saada seksiä saatikka pariuta. Se on ihan luonnonlaki, että tyhmin aines karsiutuu geenipoolista.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ja kun te olette huolissanne "helpon" maineesta, niin kenen mielipidettä te siinä oikeastaan pelkäätte? Ette ainakaan kilttimiesten, lassukoiden, ulien, reppanoiden, ressukoiden, luusereiden, wt-miesten, rumien miesten, köyhien miesten, kouluttamattomien mieste, lyhyiden miesten, kaljuuntuvien miesten, setämiesten jne. Ei montaa miestä varmaan jäljelle jääkään, jos kaikki teidän halveksimat rajataan pois. Eli toisten naisten mielipide siinä enemmän taitaa rajoittaa, eikö niin? Tämäkin ongelma taitaa siis olla lähinnä naisten keskinäista valtapeliä.
Ei potentiaalisten miesten joukko pienene yhtään, vaikka kuinka luettelisit ”kilttimiehen” ominaisuuksia. Kilttimies on useimmiten yhtä kuin lassukka, uli, reppana, ressukka ja luuseri. Tällaiset miehet ovat varmaan ihan kaikkien naisten no-no-listalla.
Nuo muut luettelemasi jutut ovat sitten sellaisia, että riippuu naisesta, kiinnostaako vai ei.
Se, että aihe sinua noin kovasti kiinnostaa ja vielä nimenomaan siitä näkövinkkelistä, että ”pahat naiset, oma vika”, osoittaa vain sen, että kuulut noihin vastenmielisiin h*rittelijoihin, joihin ei kukaan tikullakaan koskisi. Tämä lienee tämän(kin) avauksen taustalla, joten päätän käsieni likaamisen tämän sontakasan osalta tähän. Hyvää päivänjatkoa sinulle oksennuksesi äärellä.
Kuinka olisi taudit jne. syynä + se, ettei irtoseksi kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä keitä on "suosituimmat" miehet mutta miksi kukaan välittäisi sellaisen mielipiteestä josta ei itse välitä? :)
Kaikki eivät halua irtosuhteita panopuuna tyyliin. Tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiertäisin suosituimmat miehet kaukaa 😂 enkä ihmettele, että suosituimmat naisetkin ovat itsensä kanssa melko hukassa.
Mun seksin harrastamista on kaventaneet miehet.
Ensin raiskaus ja loput ei ole välittäneet tuon taivaallista siitä, miltä musta tuntuu.
Eli vaikka mua on sattunut, niin ei ole lopetettu.
Olen kyllästynyt asetelmaan, joten lopetin seksin harrastamisen kokonaan. Kolmas vuosi menossa.
Ikävä asia siltä kannalta, että olen oikeasti tosi seksuaalinen ja voisin rakkaan kanssa olla kaiket päivät.
Vaikuttaa tosin siltä, ettei niin tule koskaan tapahtumaan, alan olla jo niin tottunut yksinäisyyteen.
Ei ole ikinä kiinnostanut irtosuhteet.
Enkä olis itselleni halunnut miestä, joka on sellaisia harrastanut, eikä mies olis halunnut sellaista vaimoa.
Eiköhän tämä ole se syy useimmilla, ei se, mitä muut ajattelee. Itsestä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä yleensä käy toisinpäin. Runsas seksin harrastaminen vahvistaa pimpin lihaksia ja näin ollen pimppi on tiukempi.
Ei kumpikaan. Silloin kun noita oli ei kiinnostanut mitä muut ajattelee. Lähinnä säälittää ihmiset jotka elää sen mukaan mitä heistä juorutaan.