Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajoittaako naisten seksikokemuksia enemmän miehiltä vai toisilta naisilta tuleva paheksunta?

Vierailija
11.11.2017 |

Eli jos ja kun te olette huolissanne "helpon" maineesta, niin kenen mielipidettä te siinä oikeastaan pelkäätte? Ette ainakaan kilttimiesten, lassukoiden, ulien, reppanoiden, ressukoiden, luusereiden, wt-miesten, rumien miesten, köyhien miesten, kouluttamattomien mieste, lyhyiden miesten, kaljuuntuvien miesten, setämiesten jne. Ei montaa miestä varmaan jäljelle jääkään, jos kaikki teidän halveksimat rajataan pois. Eli toisten naisten mielipide siinä enemmän taitaa rajoittaa, eikö niin? Tämäkin ongelma taitaa siis olla lähinnä naisten keskinäista valtapeliä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden potentiaalisten parisuhdemiesten tietysti. Ei siihen kuulu lassukat, eikä ulit eikä muutkaan mainitsemasi.

Vierailija
2/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis oletat, että kaikki haluavat harrastaa irtosuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen muiden naisten kateellinen kyräily ja seläntakanhuorittelu vaikuttaa enemmän. En tiedä fiksuja miehiä jotka huorittelisi naisia ja miksi kukaan sellaisen miehen kanssa edes haluaisi olla tekemisissä.

Vierailija
4/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden potentiaalisten parisuhdemiesten tietysti. Ei siihen kuulu lassukat, eikä ulit eikä muutkaan mainitsemasi.

No sittenhän tässä ei edes ole mitään ongelmaa. Jokainen kun saa tietenkin "vaatia" parisuhdekumppaniltaan juuri niitä asioita, joita haluaa. 

Ap

Vierailija
5/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksin paheksuminen on hyvin sidonnaista kulttuuriin. Yleensähän nimenomaan paheksutaan naisten seksin harrastamista ja paheksumista tapahtuu yleensä enemmänkin naisten taholta. Miehethän nimenomaan haluavat, että naiset ovat kevytkenkäisiä. Kyllähän näissä muslimimiesten raiskaustapauksissakin nimenomaan ne muslimitytöt ovat Facebookissa haukkuneet tätä raiskattua suomalaista tyttöä huoraksi. Toki sitä siis tekee miehetkin, mutta sanoisin, että naiset ovat suurimpia paheksumaan.

Vierailija
6/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle potentiaalinen parisuhdemies on siis joku huorittelija joka ei hyväksy seksuaalisuuttasi.

Vierailija
7/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oletan, että sä ymmärrät tässä nyt puhuttavan niistä naisista, jotka haluaisivat harrastaa irtosuhteita, mutta eivät maineen tmv. takia uskalla.

Ap

Vierailija
8/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän tässä ei edes ole mitään ongelmaa. Jokainen kun saa tietenkin "vaatia" parisuhdekumppaniltaan juuri niitä asioita, joita haluaa. 

Ap

Saa tietysti, vastasin vain kysymykseesi :) onhan se ongelma siinä kohtaa jos miehet haluaisivat enemmän ja vapaampaa seksiä, mutta naiset eivät suostu ettei heitä pidetä helppona ja näin olen kukaan ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen.

Vierailija
9/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai useimmat ihmiset kuitenkaan perusta seksi- ja rakkauselämäänsä sille mitä ulkopuoliset vajaaälyiset juoruakat ja -ukot heistä ajattelevat? Kukaan normaali ihminen, kukaan kenen mielipiteestä pitäisi välittää ei nimittäin paheksu muiden ihmisten yksityiselämää.

Vierailija
10/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa tietysti, vastasin vain kysymykseesi :) onhan se ongelma siinä kohtaa jos miehet haluaisivat enemmän ja vapaampaa seksiä, mutta naiset eivät suostu ettei heitä pidetä helppona ja näin olen kukaan ei halua heidän kanssaan parisuhteeseen.

Tarkoitat siis miehistä puhuessasi vain niitä niitä parisuhdemiehiä vain, eikö niin? Niille muille miehille ei silti heruisi vaikka kuinka sosiaaliset normit murtuisivat. Eiköhän nämä suositut parisuhdemiehet saa ihan kivasti seksiä nykyäänkin. :)

Vierailija
11/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oletan, että sä ymmärrät tässä nyt puhuttavan niistä naisista, jotka haluaisivat harrastaa irtosuhteita, mutta eivät maineen tmv. takia uskalla.

Ap

Ei 2017 Suomessa ole sellaisia naisia jotka jättäisivät jotain irtosuhteita kokeilematta sen takia että joku paheksuu. Kuka ihme niistä edes tietää jos ei itse faceen jokaista selosta?

Mutta aina on ollut niin, että miehet pitävät itseään tyrkyttäviä naisia "helppoina" eli maksullisina. Ei nainen välitä siitä mitä muut naiset hänestä ajattelee, vaan ja ainoastaan sen miehen mielipide on tärkeä kenen kanssa aikoo perustaa perheen ja elää lopun elämää, ei sitä kylän juoruakkojen kanssa eletä.

Vierailija
12/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai useimmat ihmiset kuitenkaan perusta seksi- ja rakkauselämäänsä sille mitä ulkopuoliset vajaaälyiset juoruakat ja -ukot heistä ajattelevat? Kukaan normaali ihminen, kukaan kenen mielipiteestä pitäisi välittää ei nimittäin paheksu muiden ihmisten yksityiselämää.

Sosiaalisia eläiminä on kyllä ihan normaalia, että toisten paheksunta ja mielipiteet vaikuttavat ihmisen valintoihin elämässä.

Vierailija
13/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle potentiaalinen parisuhdemies on siis joku huorittelija joka ei hyväksy seksuaalisuuttasi.

Ja sulle on sama oletko nro 6 vai 1006?

Vierailija
14/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tietenkin. Olisi todella loukkaavaa, että mies suhtautuisi seksiin kanssani pilkallisesti ja pitäisi minua seksin jälkeen vähäpätöisenä.

Nainen voi haukkua toista naista hu*raksi kateudesta, katkeruudesta, uhaksi kokemisen takia, vihaisuuttaan ym. Mies taas haukkuu hu*raksi puhtaasti halveksivuuttaan. Ja olisi erittäin loukkaavaa tulla halveksituksi sellaisen miehen toimesta, jolle olen rohjennut näyttää itsestäni osia, joita muille en näytä. Tuntuisi pahalta sellainen kohtelu, että toista käytetään johonkin omaan iloon sillä asenteella, että sillä pilaa sen toisen ihmisen. On kuvottavaa, jos joku ajattelee toisesta ihmisestä niin. Osoittaa täyttä kunnioituksen puutetta.

Eikä sen halveksijan tarvitse olla juuri se mies, jonka kanssa seksiä harrastaisin, vaan kuka tahansa mies, jotta pidän hu*rittelua loukkaavana. On inhottavaa, että miehelle kelpaisi kyllä seksi, mutta sen jälkeen hän pitää naista hu*rana. Jos mies haukkuu hu*raksi yhtään ketään naista, totta kai oletan, että hän pitäisi hu*rana myös minua, jos harrastaisi kanssani seksiä. Oksettaa, että joku tykkää "pilata" (mielestään) naisia. Jos oikeasti kokee, että nainen menee seksistä pilalle eli muuttuu hu*raksi haukkumisen arvoiseksi, niin silloinhan miehen pitäisi myös ajatella tekevänsä väärin harrastaessaan naisen kanssa seksiä, hänhän osallistuu siinä naisen pilaamiseen. On todella itsekäs ihminen, jos harrastaa naisten kanssa seksiä, vaikka uskoo naisen olevan sen jälkeen huonompi.

Nimim. Neitsyt toistaiseksi, ehkä ikuisesti...

Vierailija
15/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen "saa" enemmän haukkua toista naista hu*raksi, koska hän ei vaadi siitä muilta enempää kuin itseltään, hänhän hyväksyy sen, että olisi itsekin samalla käytöksellä hu*ra. Mieheltä hu*rittelu taas on paljon törkeämpää, koska mies tietää voivansa itse käyttäytyä vielä hu*ramaisemmin ilman vastaavaa halveksintaa. Hu*rittelu miehen toimesta on siis eräänlaista ylhäältä tulevaa lällättelyä, että sinäpäs oletkin ihan paska nyt, vaikka minähän saan tehdä näin miten paljon haluan.

Vierailija
16/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitat siis miehistä puhuessasi vain niitä niitä parisuhdemiehiä vain, eikö niin? Niille muille miehille ei silti heruisi vaikka kuinka sosiaaliset normit murtuisivat. Eiköhän nämä suositut parisuhdemiehet saa ihan kivasti seksiä nykyäänkin. :)

No siis jos havittelen parisuhdetta niin minua kiinnostaa mitä se parisuhdemies minusta ajattelee, eikä naapurin syrjäytynyt juoppo. Ei heruisi silti miehelle ketä en pidä viehättävänä tietenkään.

Vierailija
17/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus miehen harjoittama hu*rittelu on vahingoniloista irvailua, itsensä nostamista "naisen yläpuolelle"; koska hän miehenä tekee naisista hu*ria. Oikein hurraa sillä lukumäärällä, montako hän on pilannut. Pitää itseään mestarihuijarina saaden naiset ns. kaadettua, saatuaan haluamansa vain halveksii. Ihan sama kohdistuuko hu*rittelu niihin naisiin, joiden kanssa on itse harrastanut seksiä, hu*rittelu kertoo mitä ajattelee seksiä harrastelevista naisista yleisesti. Kun saa itse jonkun sänkyyn kanssaan, niin toki sitä sitten mielistellään ja piilotetaan todelliset ajatukset. Mutta jos haukkuu muitakin seksistä tykkääviä naisia hu*riksi, niin takuulla ajattelee niin myös heistä, joiden kanssa itse makaa.

Huvittavaa on, kun haukkuu huoraksi, kun nainen antaa pakit. Siinähän vain saa naisen olemaan erityisen tyytyväinen siitä, että ei suostunut mihinkään. Siinähän nainen huomaa, että hu*rana mies vain olisi seksin jälkeen pitänyt.

Vierailija
18/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen "saa" enemmän haukkua toista naista hu*raksi, koska hän ei vaadi siitä muilta enempää kuin itseltään, hänhän hyväksyy sen, että olisi itsekin samalla käytöksellä hu*ra. Mieheltä hu*rittelu taas on paljon törkeämpää, koska mies tietää voivansa itse käyttäytyä vielä hu*ramaisemmin ilman vastaavaa halveksintaa. Hu*rittelu miehen toimesta on siis eräänlaista ylhäältä tulevaa lällättelyä, että sinäpäs oletkin ihan paska nyt, vaikka minähän saan tehdä näin miten paljon haluan.

Mutta sä et nyt tuossa asetelmassa ollenkaan ota huomioon sitä, että naiset itse antavat noille h*orittelijamiehille sen vallan. Ei h*orittelijamies voisi paneskella ympäriinsä, elleivät naiset hänelle seksiä antaisi. En sano, että h*orittelu olisi oikein, mutta heillä on oikeus mielipiteeseensä. Jos he eivät arvosta irtosuhteita harrastavaa naista, niin on se vähän ihme, että irtosuhteita harrastava nainen kuitenkin palkitsee heidät seksillä.

Vierailija
19/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia eläiminä on kyllä ihan normaalia, että toisten paheksunta ja mielipiteet vaikuttavat ihmisen valintoihin elämässä.

On myös normaalia vähän miettiä kenen mielipiteiden varaan sen elämänsä rakentaa. Muiden ihmisten seksielämän ruotiminen kertoo aika paljon ihmisestä ja siitä miten hänen mielipiteisiinsä kannattaa suhtautua.

Vierailija
20/73 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.Mua vaan ei ole huvittanut p*neskella ympäriinsä koska arvostan itseäni.