Miehen harvinainen ammatti
Olen kirjoitellut tinderissä miehen kanssa joka kertoi juuri olevan klassisen musiikin alalla. Toisaalta kiehtoo mutta myös arveluttaa, en oikein tiedä millaista tuo käytännössä on. Onko renttuja? Älykkäitä? Kellään kokemuksia? Muuten synkkaa kirjoittelun perusteella.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuo "rajoittunut maailmankuva" on usein valitettavan totta!
Tunnen monia muusikkoja, ja ne elävät ihan omassa maailmassa, pyörivät vain omissa pienissä piireissä.
Musiikki vie myös hyvin ison osan ajasta niitten elämästä.
Usein pariutuvat myös keskenään, koska muusikon elämä ja työ vaatii joustoa ja ymmärrystä. Helpoiten ymmärrystä löytyy toiselta samanlaiselta.
Tuo "rajoittunut maailmankuva" näkyy hyvin myös tässä ketjussa. On hyvin rajoittunutta olettaa, että musiikkialalla työskentelevä on automaattisesti muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Aika vaikea kuvitella omituisempaa ammattia, mutta hän on mitä parhain aviomies ja isä.
Öh.. arkkuhan menee hautaan.
Mieheni on patologi. Kun tavattiin 5 vuotta sitten ja kysyin illallisella mitä hän tekee työkseen. Olen patologi. Rupesin nauramaan, koska se tuntui jotenki oudolta. Ei ihan heti ole vastaan tullut patologia. Aika kylmähermoinen ihminen.
Muuten on synkannut, mutta nyt tuon perusteella alkoi arvelluttamaan. Siis oikeasti. Mitä vittua?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on patologi. Kun tavattiin 5 vuotta sitten ja kysyin illallisella mitä hän tekee työkseen. Olen patologi. Rupesin nauramaan, koska se tuntui jotenki oudolta. Ei ihan heti ole vastaan tullut patologia. Aika kylmähermoinen ihminen.
Tekee ruumiillista työtä.
Astronautti kirjoitti:
Well done! Kannattaa tehdä niin kuin AV:lla neuvotaan eikä ottaa itse selvää.
Kyllä nyt näyttää siltä, että av:lla nimenomaan neuvotaan ottamaan itse selvää. Ei täälläkään kaikki ihan idiootteja ole.
Horoskoopinko haluat?
Ehkä sun pitää soittaa tv-ennustajalle, ne osaa kertoa ihmisestä ammatin perusteella vaikka mitä!