Kertokaa hyviä biisejä joita fiilistellä yksin viinilasin kanssa!
Olen avoinna kaikenlaiselle musiikille. Synkästä metallista gangstaräppiin. Kertokaa suosikkinne! Voin kertoa niistä mielipiteeni.
Kommentit (33)
No täs ois sitä fiilistelymetallia
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nämä
Olipas kaksi täysin erilaista biisiä. Ensimmäinen oli aivan ihana. Olen niin nuori, että Janisin tuotantoon en ole niin tutustunut, mutta kiitos tästä. Jälkimmäinen oli kivaa peruspoppia, mutta mielenkiintoista kun en ymmärtänyt sanoista mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nämä
Olipas kaksi täysin erilaista biisiä. Ensimmäinen oli aivan ihana. Olen niin nuori, että Janisin tuotantoon en ole niin tutustunut, mutta kiitos tästä. Jälkimmäinen oli kivaa peruspoppia, mutta mielenkiintoista kun en ymmärtänyt sanoista mitään. :D
Jos Janisista tykkäsit niin tämä on myös aivan huikea esitys
1
Vierailija kirjoitti:
No täs ois sitä fiilistelymetallia
Oi kiitos! Uusi tuttavuus mulle tämäkin, vaikka metallia kuuntelen jonkun verran. Ei ollut liian raskas, melodia kiva. Välillä tuli mieleen jotenkin Katatonia. Pitää tutustua tähän enemmän.
S.o.S kirjoitti:
Mites tämä?
Tämän tiedänkin jo. Aivan mahtava cover, vaikka alkuperäisestä ehkä pidänkin enemmän. Tässä on vain sitä voimakkuutta enemmän ja siksi iskee myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nämä
Jos Janisista tykkäsit niin tämä on myös aivan huikea esitys
1
Oi miksi en ole kuunnellut Janisia ennen?!
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä olisi! https://www.youtube.com/watch?v=X8pHoQCeulQ
Hahaha. Kiva tunnelmanvaihdon Janisista tähän. Muistuttaa Turmion kätilöitä, joka on ihan hauska bändi. Tätä olisi kiva tanssia jossain rock-klubilla!
Matti Johannes Koivu - Las Palmas
Laitetaas mun nuoruusvuosien lemppari klubipolkka :)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä nätti sävel. Lauluääni tuli vähän yllätyksenä ensisävelten jälkeen, mutta totuttelun jälkeen tykkään kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Klassista ysärifiilistelyä.
Tämä on hyvin tuttu. Mun mielestä yksi kauneimmista ysärijumputuksista. Isoveli popitti tätä usein silloin ysärillä. Tuo kyllä muistoja mieleen.
Vaikka nämä