Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä kertoi olevansa raskaana :(

Vierailija
20.09.2025 |

Minulle nyt on sinänsä ihan sama mitä se nainen tekee kunhan pitää yhteisistä lapsistamme huolta viikoillaan, mutta kyllä tämä nyt kieltämättä tekee surulliseksi että lapsillani tulee olemaan joku puoliveli tai puolisisko ja perheen käsite hälvenee entisestään :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perheen yhdessäpidon mahis meni jo. Anna hänen elää elämäänsä, elä sinä omaasi. Meinasitko itse, että nykyinen jälkikasvu on ehdottomasti tässä, eikä uusia lapsia saisi tulla? Epäilen.

Vierailija
2/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän tasolla asia kuuluu sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän meni jo siinä vaiheessa kun erositte. 

Ettei sua vaan pelottaisi, että joku muu ottaa niin sanotusti sun paikan ja lapset puhuttelee häntä isänä. 

Vierailija
4/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuntemuksesi, ne on normaaleja kuitenkin. Nyt vaan pidät lapsesi itse omasta puolestasi hyvässä hoidossa ja puhut heille kunnioittavasti heidän äidistään ja uudesta perheestään. Pidät lapset sijalla 1. omassa elämässäsi. Mihinkään muuhunhan et voi edes vaikuttaa.

Vierailija
5/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Tuosta puolesta harvoin puhutaan, jonkinlainen tabu.

Vierailija
6/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun itse pamautat jonkun paksuksi, niin muista tuo paheksunta.

Vierailija
7/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän ne lapset tulee entistä mieluummin sun luo kun eivät jaksa kuulla pikkulapsen itkua. 

Vierailija
8/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella lapsellani on pikkuveli minun luona ja sisko isän luona. Rakastavat kuinka iso perhe on ja kuinka monta lasta. Ja ketään ei sanota puolikkaaksi! Ja vihdoin rakastavat puolisot niin lapset eivät katsele riitelyä.

Vierailija
9/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se perheen yhdessäpidon mahis meni jo. Anna hänen elää elämäänsä, elä sinä omaasi. Meinasitko itse, että nykyinen jälkikasvu on ehdottomasti tässä, eikä uusia lapsia saisi tulla? Epäilen.

Ei varmasti ole tulossa enempää lapsia. Lapset on jo kohtalaisen isoja koululaisia enkä kaipaa pikkulapsiaikaa yhtään. Mietin millaista draamaa se tulee aiheuttamaan kun exä ja sen kumppani ei varmasti pysty tarjoamaan tälle lapselle samaa elintasoa mikä yhteisillä lapsilla on kiitos minun. No ehkä se ei ole niin iso juttu kun ikäeroa tulee kuitenkin olemaan lähes vuosikymmen. Tietenkään en sano lapsille mitään pahaa asiasta, mutta kai nyt saan silti olla lasten puolesta surullinen

Vierailija
10/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun exäs tulee olemaan vielä kolmannelle miehelle paksuna. Viemärit, kun alkaa lisääntymään, niin ne tekee sen kolme kertaa. 

Vierailija
11/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat olla surullinen. Lasten ja itsesi puolesta. Eihän kukaan tunteita voi kieltää.

Vierailija
12/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän meni jo siinä vaiheessa kun erositte. 

Ettei sua vaan pelottaisi, että joku muu ottaa niin sanotusti sun paikan ja lapset puhuttelee häntä isänä. 

Ihan etunimellä puhuttelevat exän kumppania. Parisuhde ei ole mikään uusi juttu, ovat asuneet yhdessä vuosia

Vierailija
13/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perheen käsite hälvenee entisestään" sanoo eronnut..

Vierailija
14/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli?

Vierailija
15/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole tulossa enempää lapsia. Lapset on jo kohtalaisen isoja koululaisia enkä kaipaa pikkulapsiaikaa yhtään. Mietin millaista draamaa se tulee aiheuttamaan kun exä ja sen kumppani ei varmasti pysty tarjoamaan tälle lapselle samaa elintasoa mikä yhteisillä lapsilla on kiitos minun. No ehkä se ei ole niin iso juttu kun ikäeroa tulee kuitenkin olemaan lähes vuosikymmen. Tietenkään en sano lapsille mitään pahaa asiasta, mutta kai nyt saan silti olla lasten puolesta surullinen

Lapsedi saattavat olla normaaleja ihmisolentoja ja rakastaa uutta pikkuveikkaa tai -siskoa. 

Vierailija
16/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheen käsite hälvenee entisestään" sanoo eronnut..

Exä ajoi minut niin nurkkaan ettei ollut vaihtoehtoja erolle. Aika harva varmaan jää suhteeseen missä toinen valehtelee ja pettää toistuvasti ja katumuksen sijaan esittää vain absurdeja vaatimuksia. Teki pahaa kun vanhempi lapsi kysyi joskus miksi erottiin enkä voinut sanoa muuta kun ettei enää rakastettu toisiamme. Osa haluaisi paljastaa tapahtumat, mutta isompi osa ei halua tuhota lapsen kuvaa äidistään

Vierailija
17/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämään ja lapseesi. Muista asioista sinun ei tarvitse huolehtia tai tunteilla suuntaan eikä toiseen. Pääasia että pääsit akasta eroon.

Vierailija
18/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun exäs tulee olemaan vielä kolmannelle miehelle paksuna. Viemärit, kun alkaa lisääntymään, niin ne tekee sen kolme kertaa. 

Kukas sinun viemärisi on? Ja kenen viemäri äitisi oli?

Vierailija
19/19 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän tasolla asia kuuluu sulle?

Eiköhän kaikki mikä vaikuttaa suoraan lapsiini kuulu minulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi