Rv 5+5 tiputteluvuotoa seksin jälkeen?
Toissapäivänä harrastimme seksiä. Eilen ja tänään rusertavaa/vaaleanpunaista tiputteluvuotoa. Eilisen päivän aikana siteeseen tuli ehkä kaksi milliä. Ja suihkussa käydessä alapääpesussa tuli rusertavia limoja, kuin paperin palasia käteeni. Tänään sama homma, pyyhkiessä vuotoa. Alamahakipua ja alaselkäkipua on, kipuasteikolla ehkä 2/10. Kuin menkkamaista juilintaa. Sairaanhoitaja ei huolissaan, sanoi että voi viikonkin seurata, että ns valemenkat vois olla myös käynnissä. Olen todella huolissaan. Edelliset raskaudet vuonna 2011 ja 2014, näissä ei ollut minkäänlaista vuotoa. Kertokaa kokemuksia. Onko alkava keskenmeno vai ihan normaalia?
Kommentit (5)
On mahdollista että kyseessä on vain lisääntynyt verekkyys kohdunkaulan alueella. Tämän vuoksi yhdyntä saa tiputtelua aikaiseksi.
Minulla on useammassakin raskaudessa ollut vastaavanlaista vuotelua seksin jälkeen. Silti joidenkin kertojen jälkeen on ja joidenkin jälkeen ei ole ollut. On ollut vuotelua myös liittymättä seksiin, juuri kuvailemasi kaltaista vähäistä, useammassakin raskaudessa ja ne ovat menneet hyvin. Kerran oli myös isompaa punaista vuotoa, jonka syy ei koskaan selvinnyt.
Alkuraskauteen kuuluu myös joillain ajoittaiset krampit. Jokainen raskaus on samalla naisella erilainen, tuostakin on kokemusta.
Omat keskenmenokokemukset ovat olleet sellaisia, että voimakas punainen vuoto on alkanut ja muutamassa tunnissa kaikki on ollut ohi. Toki kaikilla on näistäkin erilaisia kokemuksia.
Toivotaan että kaikki on hyvin. Tsemppiä sinulle!
Onko pakko jatkuvasti naida? Synnin palkka.
Miten edes noin alussa tiedät olevasi rakaskaana? Mä oon jossain viikolla 12 vasta huomannut asian kun alkanut tulla epänormaalia pahoinvointia.
On myös normaalia että tiputteluvuotoa tulee raskauden alussa ja saattaa luulla että on menkat...
Sulla taitaa olla jo reilummin ikää? Keskenmeno?
Jos olet raskaana keskenmeno on mahdollinen, nuo kivut eivät myöskään kuulosta normaalilta.