Kuka on tuo 50k sormuksen Stockallakadottanut nainen?
Kommentit (208)
Varmaan jonkun meidän huijaripoliitikon hoidon sormus. Kiky-rahoilla ostettu.
Lattianpesukoneella suhattu yli. Sormu menny koneeseen ja poistoputkea myöten viemäriin. Tervemenoa.
Olisko ollut paremmat saumat edes mahdollisesti löytää sormus, jos olisi luvattu kunnon löytöpalkkio, eikä ruvettu uhkailemaan törkeällä kavalluksella?
Vierailija kirjoitti:
Ei tampereella ole mitään superrikkaita edes käymässä.
No jaa, Pirkanmaan rahabossi oli viime vuonna nainen, joka tienasi 5,57 miljoonaa euroa. Kaipa sillä yhden 50k euron rinkulan ostaisi. Liian vanha kyllä olemaan pienen lapsen äiti, mutta näin esimerkkinä.
Maailman kalleimmasta sormuksesta maksettiin huutokaupassa juuri 61 miljoonaa euroa, eli tuollainen 0,05 miljoonan euron rinkula on aivan hely. ;)
Stockmannin keksitty tempaus saada asiakkaita etsimään sormusta ja samalla tehdä muutama heräteostos.
Kuinka paljon tuollainen otsikossa mainittu 50 k:n eli karaatin sormus maksaa?
En ole ennen sellaisesta kuullutkaan, olen luullut että 24 karaattia on suurin mahdollinen.
Olen samaa mieltä, löytöpalkkio olisi ollut parempi täky kuin uhkailla sanktioilla.
Toisekseen epäilen, että vedenpuhdistamosta kannattaisi yrittää haavilla.
Vierailija kirjoitti:
Mennä nyt hulluille päiville halparättejä tonkimaan 50.000 euron sormus irrallaan kassissa. :D
Samaa ihmettelen myös. Jos mulla on mukana enemmän kuin 100€ käteistä, niin kuljen suunilleen pää laukussa. En ikinä uskaltaisi pitää mitään niin arvokasta mukana. Olen kerran tietämättäni ajanut autolla, jonka tavaratilassa oli yli sadan tuhannen arvoinen esine. Olin pyörtyä kun kuulin tästä jälkeenpäin.
Sormuksettomien Herra kirjoitti:
En ole ennen sellaisesta kuullutkaan, olen luullut että 24 karaattia on suurin mahdollinen.
50k =50 000 mutta sen varmaan tiesitkin, halusit vain esittää vitsikästä.
Tamperelaiset ovat ihmeen toheloita. Baarissa istutaan aina laukku auki ja se jätetään yksin vartioimatta kun mennään vessaan. Ihmiset myös jättävät laukkujaan vartioimatta odotushuoneisiin yms. Olen ihmetellyt tätä kun Hgissä heti lähtisi parempiinkäsiin.
Treella ei ole myöskään rikkaita elii kyse on pakko olla jostain perintösormuksesta tms.
jonkun muksulla pääsiäismunasormuksena kotona
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on Madeleine ja Leonore. Leonorehan on just niin huonosti kasvatettu, et kaivelee mammansa kassia ilman lupaa.
Luulisin, että asioivat eninmäkseen Prismassa, kuten isä, äiti ja sisko perheineen...
Vierailija kirjoitti:
Stockmannin keksitty tempaus saada asiakkaita etsimään sormusta ja samalla tehdä muutama heräteostos.
Toiseksi viimeinen keino, ennen koko roskan Keskisen Vesalle myymistä! 😂😂😂
Jutta Gustafsberg? Juha Rouvisen kanssa kihlat syyskuussa ja eikös Rouvisella ole aika pieni lapsikin. En muista asuuko Jutta vielä Tampereella?
Sormuksettomien Herra kirjoitti:
Karaatti on paitsi jalometallien pitoisuuden yksikkö, myös jalokivien painoyksikkö. Metalleista puhuttaessa 24 karaattia tarkoittaa lähes puhdasta jalometallia. Jalokivien painomittana yksi karaatti on noin 200 milligrammaa. Jalokivet voivat olla painoltaan hyvinkin suuria. Esim. Cullinan-timantti painaa yli 3100 karaattia eli yli 620 grammaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Gustafsberg? Juha Rouvisen kanssa kihlat syyskuussa ja eikös Rouvisella ole aika pieni lapsikin. En muista asuuko Jutta vielä Tampereella?
Eiköhän Jutta ole niin topakka, että olisi hoitanut kadonneen sormuksen ongelman poliisin tietoon välittömästi rinkulan kadottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi viimeinen keino, ennen koko roskan Keskisen Vesalle myymistä! 😂😂😂
Ihana =D=D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ämmä, kun noin kallista sormusta lähtee ulkoiluttamaan Stockalle.
Aika mitätön todennäköisyys, että sen joku sormesta varastaa. Tippuminenkin on aika epätodennäköistä jos sormus on oikean kokoinen.
Kuvassa naisen sormessa ollut sormus oli niin pienikokoinen, että se ei mennyt edes toisen nivelen ylitse. Ei sellaista sormusta kädessä pidetä, vaan siellä pussukassa. Kukapa tietää, miksi sitä piti mukana kuljetella, jos sitä ei edes voinut käyttää.
Tavallinen köyhä kun ostaa parin tuhannen euron sormuksen korukaupasta, niin sitä kun alkaa jossakin vaiheessa myymään, niin ei sillä ole arvoa enää jäljellä hyvä jos sata euroa.
Tokko tuokaan sormus ostohintansa arvoinen on, eli jos tuo ilmoitettu hinta hankintahinta, niin aikalailla yläkanttiin arvostettu nyt katoamisen jälkeen.