Kuka on tuo 50k sormuksen Stockallakadottanut nainen?
Kommentit (208)
Miten voi kadottaa sormuksen tavarataloon? Ei voisi tapahtua minulle. Varsinkin jos on kyse kymppitonnien sormuksesta.
Luulen että joku venäläinen. Sopisi sikäläiseen makuun tuollainen yli-iso kivi.
Tyhmä ämmä, kun noin kallista sormusta lähtee ulkoiluttamaan Stockalle.
on tutun näköinen sormus. Toi on jonku julkkiksen. Jonku kansainvälisen julkkiksen. Laulajan? Joku jonka Suomen matkasta ei ole kerrottu mediassa
Lapsi hypistellyt vaaleanpunaisessa pussukassa. Valvontakameroiden mukaan. Sen jälkeen ei ole nähty. Kelläpä meistä ei lapsi joskus hypistelisi äidin laukusta löytynyttä 50 000 € sormusta...
Kuitenkin joku politiikko tai hänen vaimonsa..
Tai vieläkin korkeampi status, huippuvirkamies, eli joku ministeriön yli-yli-ylijohtaja ylivalvova päällikkö
Vakuutuspetos.
50 000 euron sormuksen omistaja Hulluilla Päivillä ostamassa tarjousroskaa? Juu, ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin joku politiikko tai hänen vaimonsa..
Tai vieläkin korkeampi status, huippuvirkamies, eli joku ministeriön yli-yli-ylijohtaja ylivalvova päällikkö
Ja kun poliiseilla paskat housussa, niin lienee POHATTAN vaimon sormus.
eli poliisihallituksen yliylipäällikkö kaikille tietämättömille
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jota mies rakastaa!
Silloin jos rakastetaan ei osteta noin kalliita sormuksia.
Mun veikkaus on Madeleine ja Leonore. Leonorehan on just niin huonosti kasvatettu, et kaivelee mammansa kassia ilman lupaa.
Kaverini nielaisi äitinsä sormuksen tuossa iässä.
50 000 euron timanttisormuksen paikka on tallelokerossa.
Ei stokkan hulluilla päivillä kangaspussukassa käsilaukussa.
Vierailija kirjoitti:
http://www.ihatestevensinger.com/all-engagement-rings/cammie-engagement…
tää sormus
Vakuuttamaton, eli suomipellellä taas tehty bisnestä. Ostettu toi 1500 egen sormus ja myyty eteenpän 50.000e egellä. Eli oikein vahvistaa että joku politiikko, sen verran tyhmää sakkia.
Sellainen jota mies rakastaa!