Kokemuksia Beliani -kaupasta?
Sisustus menee uusiksi ja tuolla näyttäisi olevan esim. tosi kivoja valaisimia. Onko kukaan tilannut tuolta, onko luotettava?
Kommentit (52)
Up, itse ajattelin tilata mutta ois kiva kuulla enempi kommentteja siitä, että onko tuo nyt hyvä vai ei :D
Tilattiin Lucan-sohva duuniin. Ihan kelvottoman huono, rakenteet tuntuu läpi istuessa ja jo kokoamisvaiheessa totesimme, että ihan rimpula on! En voi suositella missään nimissä.
Netti sivut ainaki kusee. Ei toimi. Todella epäkäytännöllistä jos yrittää katsoa tuotetta klikkamalla sitä ja saapuukin ihan eriin tuotteseen. ??
En suosittele! Hyvännäkösiä tuotteita, mutta laatu surkea. Palautus (varsinkin isojen tuotteiden) hankalaa. Tilasimme nahkasohvan. Aidolla nahalla verhoillut istuinosat vuoden jälkeen katseessa kunnossa.
Onko kellään kokemusta Bellianin sängyistä? Kiinnostaa kovasti ostaa, mutta kun ei tiedä laadusta mitään..
En suosittele. Itse tilasin sillä uhalla että täällä oli pari hyvää arvostelua, mutta petyin. Matto ei ollut saman näköinen ja tiedän että ekassa pesussa menee pilalle. Kuukauden ollut keittiössä ja alla olevaan liukueste mattoon tarttunut värit. ;(
Olen muutaman päivän miettinyt tilata Belianiöta metallisänkyä. Näyttää kuvissa ainakin laadukkaammalta kuin Ikean sängyt. Jopa sängyn paino tuntuisi siihen viittaavan.
Ajattelin tilata tv-tason, siinä nyt ei pitäisi laatu vaikuttaa kunhan näyttää kivalta. Ehkä juuttimaton myös.
Tilasin sieltä vuosi sitten sohvan. Vastaavaa en löytänyt perinteisistä huonekalukaupoista, ja sohva näyttikin tosi mageelta kun se vihdoin saapui - toimituksessa kuitenkin vierähti 6 viikkoa luvatun kahden sijaan.
Jo lyhyen käytön jälkeen selvisi, että yksi sohvan jaloista oli osittain irti. Sitä oli hankala kotikonstein korjata. Sohvan palauttaminen ei onnistunut. Saimme 100e hyvityksen (sohva maksoi 900e). Tällä hetkellä jalan virkaa toimittaa kirjapino, sohvan oma jalka ei vaan kestä vaikka olemme yrittäneet sitä korjata.
Lisäksi kangas oli huonolaatuista. Ei ikinä uskoisi että sohva on alle vuoden ikäinen. Kangas on aivan nyppyinen ja väri haalistunut.
En siis voi tämän perusteella suositella. Kukkamaljakko, joka sieltä tuli kaupan päällisinä, on sentään ehjä ja kaunis :P
Hyvännäköinen rautasänky oli susi, pohja oli naurettavan pehmeä,valitin ja tilattiin uusi pohja, neljän viikon jälkeen saapui yksi säle pohjaan ja selvityksen jälkeen ei saanut koko pohjaa vaan siihen on saatavilla vain yksittäisiä korjaussäleitä, tein itse kunnon pohjan ja sain siitä hyvästä 160 e lahjakortin, tilasin säkkituolin ja maton, säkkituoli tuli 3 viikossa mattoa odotetaan vieläkin n2kk menny, Saksassa kuulemma ongelmia, tänään sängyn rungon kiinnitys jalkaan hajosi... Aivan susi tavaraa myy tämä firma, en tilaa enää ikinä. Jätin sängystä asiallisen arvostelun yhdellä tähdellä mutta yllätys yllätys, sivuilta löytyy vain kaksi 5 tähden arvostelua. Ja asiakaspalvelussa suurin osa hoono soomi joten Puheluista ei kumpikaan osapuoli ymmärrä mitä kumpikin haluaa.
Kiitos, hyvä että jaatte kaikki kokemukset, jottei pskaa laatua myydä aivan ilman seurauksia. Hyvännäköisiä tuotteita, mutta itseäni epäilyttäneet hinnat, niin en ole uskaltanut tilata. Ja nyt epäilykseni osoittautuuvat oikeiksi teidän kokemusten perusteella.
Onko kellään kokemusta Belianin villa/-puuvilla matoista? 100-200 € hintaluokassa olisi useita tosi kivan näköisiä mattoja myynnissä, mutta onkohan laatu ok?
Tilasin Belianilta 6 pinnatuolia ( Burbank, 75 e/ kpl), joiden laatu oli surkea. Syviä koloja ja maalia puttui osista. Tuolit kolmessa eri pakkauslaatikossa olisi pitänyt palauttaa omalla kustannuksella (yli 100 e) Sveitsiin. En ikinä enää osta mitään Beliani - verkkokaupasta.
Beliani -verkkokaupan huonekalujen laatu on ala- arvoista. Ne on valmistettu Aasiassa esim. Malesiassa. En suosittele Beliania missään tapauksessa.
I would not recommend to anyone. Product poor, service poor, return expensive. I will never buy anything from this store again!
Tilasin kaksi lepotuolia sametisella kankaalla hinta vajaa 400€kpl, olivat täysin homeessa pohajasta, eivät ota takasin, vaihto ulkokalusteisiin... katsotaan mitä tulee:(
Nahkasohava hinta 1400 € reilu, oli märkä sohvan pinta (pisaroita)kun saapui, nyt ollut viikon sisällä, epäilen hometta myös, oireistani päätellen. Sohvan jalat liian lyhyet ja aluskangas toisesta irti jo tullessa, reikä niskatuessa, hyvitys uusi niskatuki ja 300€ kun vaihtaa toiseen tuotteeseen tai 150€ . Olen todella pettynyt.
Toimitusaika oli vajaa kaksi viikkoa.
On luotettava, olen tilannut maton ja se oli ainakin tosi kaunis ja hintalaatusuhteeltaan ok. Suomenkielinen asiakaspalvelu ja toimittavat kuulemma tuotteet Saksasta. Toimituksessa meni minulla pari viikkoa.