Kokemuksia Beliani -kaupasta?
Sisustus menee uusiksi ja tuolla näyttäisi olevan esim. tosi kivoja valaisimia. Onko kukaan tilannut tuolta, onko luotettava?
Kommentit (52)
Muutenkin ovat rikollisia: varastavat kuvia mainontaansa valokuvaajien sivuilta.
Mulla on sohva, sänky ja rahi Belianin. Ae niin pöytä vallaisin. Oikeen on rahalle vastinetta. Kahton koodeja instagrammista. Oon oekeen tyytyväinen
Kokemuksia ei ole, mutta mielikuva yrityksesta on halpa ja laaduton.
Suoraan sanoen ärsyttää, kun hakiessa Torista jotain käytettyä designia, tarkoituksena esim. Artekia tai vaikka Hay:ta ostaa yksityiseltä, pomppaa aina väliin näitä Bellianin tuotteita, jotka EIVÄT tosiaan ihan samassa sarjassa ole.
Tilasin sohvan ja pienen väännön jälkeen saan toisen sohvan. En nyt osaa sanoa vielä onko firma ihan huono.
Otin Belianilta tuotteen "Puuvillamatto sininen MERSIN". Kävin pesemässä maton mattojenpesupaikalla mäntysaippualla ja maton värit lähtivät. Kokonaa. Reklamoin asiasta yhtiölle ja selvisi että maton hoito-ohjeissa lukee ettei mattoa saa pestä vedellä. Yhtiö ei hyvittänyt mitään.
Katselin jämäkkää joustinpatjaa ja löysin sellaisen Belianin valikoimista ja halpaan hintaan 159. Jämäkässä suomalaisessa jousia on 270 kpl/m2. Belianissa yli 400 !? Miten se voi olla mahdollista ja kun vielä jousen vahvuuksiin on suurempi kuin suomalaisissa. Haiskahtaa, jäi tilaamatta.
Tilasin metallisen seinäkoristeen jo syyskuussa mutta tuotetta en ole saanut. Nyt tuli kysely sänköpostiin että olenko tyytyväinen tuotteeseen !!! Täällä viikolla olen kysellyt tilauksesta mutta en saa muuta vastausta kuin, että ajan kanssa selviää missä tuote on ja saapuu !!! Joten on sitten lähdettävä ottamaan yhteyttä luottokuntaan ja kuluttaja-asiamieheen kun tämä firma ei tee mitään asialle. Joten en voi suositella !
Ostettiin Tv-taso, tuli viikossa, näyttää samalta kuin kuvassa, oli helppo kasata ja tuntuu laadukkaalta. Uskalsin ottaa riskin, kun ei ollut niin kallis ostos ja haettiin vintage-tyylistä, mitä en muualta löytänyt. Eli meille oli positiivinen yllätys. Nyt yritän löytää tietoa uskaltaisikohan tilata pimentävät valokuvaverhot ON24:sta. Siitäkin verkkokaupasta näyttäisi olevan eri mielipiteitä, verhoista en löydä mitään kokemuksia.
Aivan järkyttävä firma! Toimitettu tuote oli väärä Jari mitään halua korjata asiaa. Älkää käyttäkö!
Todellakin aivan järkyttävä firma. Palauttaminen on tehty lähes mahdottomaksi. Kaikki kestää. Älkää langetko ostamaan!!
En ole ikinä törmännyt niin surkeaan palveluun kuin Belianissa. Älkää missään tapauksessa ostako täältä, aivan kamala firma. Kaksi kokemusta, molemmat pohjanoteerauksia.
Kannattaa välttää.
Tuotteet mitkä on verkkokaupan mukaan varastossa ja lähetettävissä eivät todellakaan lähde heti. Epäilen että edes ovat varastossa, vaan ne tilataan vasta tilausten mukaan. Omat tuotteet ollut jo kuukauden matkalla. Kun kyselin perään niin tuli heti toimitusvahvistukset sähköpostiin, mutta mitään ei sen jälkeen tapahtunut. Kuriirina FairCargoNow, mistä ei mitään seurantakoodeja saa, eikä voi tietää onko paketti oikeasti toimituksessa vai ei.
Tuli Belianin mainos eteen ja googlasin kokemuksia verkkokaupasta. Eli up.
Vaikka ketju on vielä lyhyt niin on kyllä paljon negatiivisia kokemuksia ollut asiakkailla.
Älkää missään nimessä haksahtako tilaamaan. Yritys jättää lähetykset herran haltuun, eivät anna mitään väliaikatietoja, eivätkä vastaa sähköposteihin. Yritän tällä hetkellä saada vahvistusta, että peruvat tilaukseni. Pöytää odoteltu melkein 5 viikkoa. Lähti matkaan silloin ja piti saapua noin 5 arkipäivässä. Heidän toimituslupaus nettisivuilla on maksimissaan 2 viikkoa tilaushetkestä. Tämä tieto löytyi pienen etsinnän jälkeen.. alukdi luulin, että tuotteen kohdalla ilmoitettu 5-7 päivää olisi toimitusaika, mutta sehän olikin aika, mikä kestää saada tuote kerättyä, lähetettyä ja laskutettua.. toimitukseen eivätnota kantaa. Sitä hoitaa tanskalainen kuljetusyhtiö, jolla ei ole mitään seurantatunnuksia käytössään. Eli en suosittele ja kaduttaa, että en lukenut näitä kommentteja ennen tilaamista!
Olen tilannut 2 sohvaa kuukausi sitten, eikä vieläkään saapuneet, vaikka niiden sivulla lukee, että toimitus on 15arkipäivää. Ihan surkea asiakaspalvelu. Aina kun soittaa niille, että missä ne sohvat pyörii, sanotaan että ensi viikolla saapuvat. Minulle tilattiin kaksi kertaa ne sohvat. Ensimmäinen tilaus ei pystytty toimittamaan 3 viikkoa tilauksesta. Nyt minulle tilattiin toiset ja nyt on mennyt 2 viikkoa eikä vieläkään kuulunut mitään sohvista🙃
Olen miettinyt sohvan tilaamista täältä mutta hinta on epäilyttänyt.
Tämä on lähes ainoa kalustekauppa jolla merenvihreitä sohvia myynnissä, joten harmittaa vietävästi lukea näitä kokemuksia, mutta ne ovat kullan arvoisia ostopäätöstä tehdessä.
Eli en osta Belianilta mitään. Ikinä.
Tilasin sieltä ruokapöydän tuolit, otin laskulle ja tuolit olivat ehjät ja hyvät. Myös toimitus oli nopea!
Oliko tv-taso hyvä? Onko ok vai heiveröinen tai nopeasti huonoksi menevä?
Olen tilannut sängyn ja lapsille eläimenmuotoiset rahit. Minulla tuotteiden laatu ja toimitus oli ihan ok.
"Ne on valmistettu Aasiassa esim. Malesiassa."
Niin, mitä vikaa siinä sitten on? Ei mulla ainakaan ole varaa ostaa kotimaista.