Kokemuksia Beliani -kaupasta?
Sisustus menee uusiksi ja tuolla näyttäisi olevan esim. tosi kivoja valaisimia. Onko kukaan tilannut tuolta, onko luotettava?
Kommentit (52)
Tilasin Belianilta sohvan ja nojatuolin.
Palvelu oli tosi ystävällistä.Tavarat tulivat,silloin,kuin pitikin ja olivat aivan kuvan mukaiset.
Työn laatu oli ihan minulle kelpaavaa,eli olen tosi tyytyväinen.
Suosittelen ja aion tilata tulevaisuudessa myös.
Ostin yli 2000e sohvan ja siihen kuuluvan nojatuolin. Istuin tyynyt menivät käyttökelvottomiksi puolen vuoden jälkeen. Minulle tarjottiin uusia päällisiä tyynyihin ,siis mitä tälläkö se asia olisi korjaantunut. Sitten minulle tarjottiin 300e lahjakorttia ,mitä tälläkö olisin saanut uuden sohvan. Pyysin uusia istuin tyynyjä mutta näitä ei kuulemma voinut toimittaa. Nyt sain viestin etteivät enää käsittele asiaani koska en ole lähettänyt kuvia istuintyynyistä. Tietenkin olen lähettänyt eiväthän olisi asiaani olenkaan käsitelleet jos eivät olisi kuvia nähneet. Hirveää valehtelua. Yli 2000e meni ja nyt minulla on käyttökelvottomat sohva ja nojatuoli. En suosittele kyseistä kauppaa .
Tilasin belianilta suhteellisen edullisen pienen senkin. Tuote oli itsessään ihan ok ja tuli suht nopeasti. Ongelmat alkoivat kasatessa tuotetta; siitä puuttui kaksi osaa.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun, josta vastattiin hitaasti, mutta luvattiin lähettää puuttuvat osat. Noin kuukauden päästä alkuperäisestä tilauksesta varaosat saapuivat.
Pussissa oli kaikkea muuta --ruuveja, kiinnikkeitä, ym-- paitsi puuttuvat osat. Soitin närkästyneenä asiakaspalveluun, eikä sieltä osattu auttaa. Pussissa kuulemma piti olla puuttuvat osat. Eihän ne nyt mitenkään olisi mihinkään minigrip-pussiin edes mahtuneet... Lupasivat selvitellä...
Yhä odottelen puuttuvia osia, ja pohdin, pitääkö alkaa selvitellä heille kuluttajalakia...
Tällaisen hässäkän vuoksi en kyllä enää koskaan yritä säästää muutamaa kymppiä, vaan ostan muualta, enkä mene enää lähellekkään tuota lafkaa!
Onko kukaan tilannut BELLIANILTA VALAISINTA.
Mulla belianilta kaksi mattoa. Ensin tilasin yhden pienemmän, joka ollut käytössäni jo kuusi vuotta ja samaa sarjaa olevan Olkkarin maton tilasin vuosi sitten. Näistä ei ainakaan itsellä mitään moitteita ole. Tosi kaunis kuosi ja pehmeä materiaali. Isompia tuotteita en ehkä lähtisi ostamaan, juuri tuon takia, kun ei tiedä laadusta ja sängyn tai sohvan jos hommaisi niin tulisi se nähdä etukäteen, kun ei koskaan tiijä millainen tulee. Sieltä vähän katsellut lipastoa tai yöpöytä, mut nekin jäänyt kyseisestä paikasta hommaamatta.
Vaikuttaa siltä, että rikkinäistä tuotetta palautettaessa yritetään harhauttaa.
Yksi tuote tilattu eikä olla saatu vielä monen kuukauden jälkeen toimitusongelmien vuoksi. Asiakaspalvelun kanssa kommunikointi ei ole ollut sujuvaa vaan silkkaa vääntöä.
Tilasin TV tason. 5/5 palvelu, tuote, hinta. Tuli viidessä päivässä vaikka varoitus oli useampi viikko ja kuski pimpotti aamulla ovea. Minulla on vain positiivinen kokemus firmasta. Voin suositella ja aion jatkossakin tilata firmalta. Sain seurantatunnuksen.
Tilasin Belianilta samettisohvan, jonka istuinosan kankaassa suuri näkyvä reikä. Palautus ei onnistunut, koska en ilmoittanut asiasta 24h sisällä (tämä heidän oma ehtonsa). Tarjosivat uutta sohvaa puoleen hintaan. Kahden viikon sähköpostiviestittelyn (puhelimitse sai apua heikolla englannilla) jälkeen olin yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon ja vedotessani Suomen kuluttajansuojalakiin, sain sohvan ilmaiseksi. Toki en rahojani takaisin tilille, vaan lahjakorttina heille. En tilaisi heiltä ikinä enää uudelleen. Sohva on todella heppoinen ja selvästi esim. Ikean kamppeita heikompilaatuinen. Jos joku vieras istahtaa vahingossa käsinojan päälle, sohva on entinen.