Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko soijajauhoa 8kk kasvissyöjälapsen ruokaan päivittäin?

Vierailija
09.04.2006 |

Kasvissyöjälapseni on alkanut nyt saada soijatuotteita ruokavalioonsa. Soijarouhetta sekoitetaan ruokaan ja syö sitä ehkä pari ruokalusikallista. Täysjyväaamupuuroon sekoitan soijajauhoja, mutta kuinka paljon olisi hyvä päivässä? Sekoitanko kaiken aamupuuron joukkoon vai olisiko hyvä jakaa useammalle aterialle?

En oikein löytänyt tietoa näistä jutuista netistä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tärkeämpiäkin arvoja maailmassa. Mietin vaan miten paljon ahdistusta voi pienelle lapselle aiheuttaa kun joutuu miettimään eläimen kärsimystä ym.

En usko että on hyvä juttu lainkaan

Vierailija
42/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tuolla luomupuolella (jos et jo ole semmosta huomannut) siellä on paljon kasvisperheitä ja saisit varmaan parempia vastauksia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin en nyt saisi luottaa sokeasti? tähän ravitsemusterapeutin mielipiteeseen kasvissyöjien tietämyksestä? tarkennan vielä; hän kertoi minulle tapaavansa viikoittain kasvisyöjäperheitä ja kokemuksensa mukaan totesi näin asian olevan.

ja itse tunnen paljon vegejä, olen tästä samaa mieltä.

t. 16

Vierailija
44/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kultainen keskitie ole kaikkein paras vaihtoehto. lapsia ruokitaan väärin paljon, sekä sekasyöjät että veget

Vierailija
45/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijajauhetta tulee laittaa 2-3 rkl / ruoka-annos!

Vierailija
46/46 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille auttaa tosi hyvin. Esim. yö hikoilut loppuneet jne. Eikö teitä mietitytä mitä se tekee teidän lasten hormooneille, jos aikuisten naisten hormooneihinkin noin vahvasti vaikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi