Ulkonäöllisesti yliarvostettuja julkkiksia
Kertokaa teidän mielestänne ulkonäöltään yliarvostettuja julkkiksia! Siis sellaisia, joita pidetään yleisesti viehättävinä ja joista puhutaan paljon, mutta te itse ette ymmärrä mitä ihmeellistä heissä on. Pysytään kuitenkin asialinjalla, ketään ei tarvitse haukkua. Muistakaa toki myös kertoa oma sukupuolenne!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eli taas joku feministien haukutaan julkkisnaisia ketju.
Osaatko lukea? Otsikossa sanotaan, että pidetään keskustelu asiallisena eikä haukuta ketään.
Jenni Vartiainen. Täällä palstalla moni tuntuu jumaloivan hänen ulkonäköä jostain syystä :o
Suihkupiiri kaunottaret eli Kivilahden siskokset.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös feministit nimenomaan aja naisien asioita, eikä siihen kai kuulu muiden naisten lyttääminen ja haukkuminen? Sitä paitsi on eri asia olla tykkäämättä jonkun ulkonäöstä kuin haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Täällä palstalla moni tuntuu jumaloivan hänen ulkonäköä jostain syystä :o
Johtuu varmaan siitä, että omaa paljon yleisesti ulkonäöllisesti arvostettuja piirteitä ja on tavallaan perinteisen kaunis. Ei hän minunkaan makuun ole, mutta voin ymmärtää miksi monelle on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns fitnessbloggaajat.
Ei niitä ole julkkiksiksi kukaan väittänyt. Eikä kauniiksi. Iso perse ei ole kaunista.
Adriana Lima.
Olen varmaan mielipiteeni kanssa yksin, mutta en vain ole koskaan käsittänyt että mikä hänestä tekee niin erikoisen. Mielestäni loppujen lopuksi aika tavallisen näköinen kaunis brasilialainen, ei mitään silmiinpistävää. En siis sano etteikö olisi kaunis, mutta itse en vain ymmärrä sitä hehkutusta hänen ympärillään. Mielestäni kasvoissa jopa jotain maskuliinista.
Natalie Portman.
On se nätti mutta vastaavia tummatukkaisia naisia on 12 tusinassa.
Anna Abreu, Jenni Vartiainen, Cheek, on niitä liuta. Ne kaikki mitkä vaahtoaa että se ja se eroaa avioliitosta, hemmettiäkö ne muille kuuluu? Ero ne julkkiset
Justin Bieberin mallivaimo Hailey Baldwin. Vähän maskuliinisia piirteitä hänelläkin.