Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja vaihtoi saattohoidossa olevan lapsen morfiinin veteen

Vierailija
10.11.2017 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005444023.html

Hoitaja vaihtoi saattohoidossa olevan lapsen morfiinin veteen

Julkaistu: 10.11. 13:20
Hoitajaa syytetään Keski-Pohjanmaan käräjäoikeudessa kolmivuotiaan saattohoidossa olevan lapsen kipulääkityksen varastamisesta, kertovat MTV:n uutiset ja Keskipohjanmaa-lehti.
Syyttäjän mukaan hoitaja vaihtoi vajaat kaksi vuotta sitten lapsen morfiinin ja unilääkkeet veteen ja käytti huumaavat lääkkeet itse, sivustot kertovat.

Hoitajaa syytetään varkaudesta, törkeästä pahoinpitelystä, huumausaineen käyttörikoksesta, liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja rattijuopumuksesta. Syyttäjä vaatii hoitajalla vähintään vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdollista vankeutta.

Kommentit (308)

Vierailija
241/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalipelle, herranterttu, tekopyhät typerykset, naurettavuus paljastaa pahan addiktin.

Vierailija
242/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen lääkerikos, mitä hoitaja on tehnyt.

Melko kauan on vienyt jutulta ennättää uutisiin, 2 vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen lääkerikos, mitä hoitaja on tehnyt.

Melko kauan on vienyt jutulta ennättää uutisiin, 2 vuotta...

ehkei mutta yleensä jokaisella on joku raja siinä mitä ei tehdä vaikka kuinka olisi vaikeeta

Vierailija
244/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antinatalisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antinatalisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Toivotaan että sinunkin lähtösi on täynnä tuskaa.

Miksi muuten toivot ihan vieraalle ihmiselle, joka ei ole tehnyt sinulle koskaan pahaa, peräti tuskaisaa kuolemaa? Ettet nyt vain olisi juuri hienosti todistanut pointtini? Mutta älä huoli, vaikka fentanyyli tarjoaakin nopean ja nautinnollisen exituksen enkä täältä tuskissa tule todellakaan lähtemään voit olla varma, että elämäni oli toden totta syvää tuskaa täynnä, juuri sinunlaistesi kaikkialle pesiytyneiden, viheliäisten, vähä-älyisten luuserien ansiosta. Toivottavasti olet nyt oikein tyytyväinen sadisti. Ja sinähän olet.

Painu ihmisjätös vittuun siitä uhriutumasta. Hyvä, että olet tuskaa täynnä.

Uliuli. Kuinkas täydellinen herranterttu noin aggressiivisesti räyhää, ihan tuntemattomille vielä? Te tekopyhät typerykset olette sitten niin helposti ohjailtavissa itseänne vastaan, mutta jatka sinäkin tollo vain todellisen luontosi paljastamista, popkornia riittää.

Ja etkö keksi mitään edgympää hokemaa kuin uhriutuminen? Tuo vanha vitsikö on viimeinen oljenkortesi, johon hädissäsi (ja silmittömissä raivoissasi) takerrut, ihmisjätöksen kanssa? I'm shook. Jos sanataituruutesi ei ihmeemmin vavisuttele, niin naurettavuutesi kyllä senkin edestä. Yritä nyt edes vähän rauhoittua, vetää henkeä ja hillitä tuota koomista purkaustasi. Ei pidä olla niin autistinen, että ottaa joka sanan kirjaimellisesti, tosin lampailtahan nyt tunnetusti puuttuu kyky sarkasmin ja ironian vivahteiden tulkintaan. Jospa siis sinäkin valheessa elävä aivokuollut ammattimielensäpahoittaja vain tekisit palveluksen maailmalle ja hyppäisit vaikka niskakiikkuun.

Täällä näemmä muutkin kommentoivat eli en ole se sama jolle ehkä luulit vastanneesi.

Itse juuri toivoit että kirjoittaja hyppäisi niskakiikkuun.

Miksi?

Valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen, koska et ole ainoa kovia kokenut.

Silti en huuda tuomiotani koko ihmiskunnalle enkä julista sitä miten en sääli pikkulasta lainkaan.

Vierailija
245/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku hoitsu tunnistaa ja laittaa vaikka työpaikan koneelta sen nimen tänne, ettei pääse unohtumaan!

Vierailija
246/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latoin tänne jo yhden linkin. Jos mammat osaa sitä vähänkään hyödyntää niin nimi kyllä selviää.

On taidettu juuri se linkki poistaa. On linkki oikeudenkäynnin videoon ja pariin lehtijuttuun ja yksi johonkin roskien siivoukseen. Mutta niissä ei mitään vinkkiä ole.

Se linkki on juuri se siivousjuttu.

Ei siinä hoitajia ole.

Eipä tuo nainen saa enää hoitajana toimiakaan. Juttu on kirjoitettu tämän vuoden toukokuussa, nainen jäi kiinni teoistaan pari vuotta sitten.

Vierailija
247/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi hoitsu itse löytänyt tiensä tähän ketjuun...

Vierailija
248/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitätön tuomio!

Pitäisi lähteä jo siitä, että lähihoitajakoulutukseen tiukemmat pääsykokeet/testit. Alalle eksyy nykyään ties millaista ihmistä!

Tässä tapauksessa kyse on ollut sairaanhoitajasta. Lähihoitaja ei saa annostella morfiinia.

Mutta samaa mieltä tuosta hoitajaksi soveltuvuudesta. Ala ei todellakaan sovi kaikille, enkä ymmärrä, miksi sitä ollaan työttömille heti suosittelemassa.

Niinpä. Minulla oli juuri aktivointisuunnitelmapalaveri te-tston, sosiaalitoimen ja kunnan edustajan kanssa.

Sanoin heti että en ole mikään hoivaihminen ja eritteet sun muut ällöttävät, samoin sairaalamiljöö.

Ja että huomaahan asiakas jos "hoitajaa" inhottaa vaikka kuinka korrekti yrittäisi olla ja se ei ole oikein.

Ymmärsivät eivätkä ehdottaneet mitään sen suuntaistakaan.

Vierailija
249/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitätön tuomio!

Pitäisi lähteä jo siitä, että lähihoitajakoulutukseen tiukemmat pääsykokeet/testit. Alalle eksyy nykyään ties millaista ihmistä!

Tässä tapauksessa kyse on ollut sairaanhoitajasta. Lähihoitaja ei saa annostella morfiinia.

Mutta samaa mieltä tuosta hoitajaksi soveltuvuudesta. Ala ei todellakaan sovi kaikille, enkä ymmärrä, miksi sitä ollaan työttömille heti suosittelemassa.

Niinpä. Minulla oli juuri aktivointisuunnitelmapalaveri te-tston, sosiaalitoimen ja kunnan edustajan kanssa.

Sanoin heti että en ole mikään hoivaihminen ja eritteet sun muut ällöttävät, samoin sairaalamiljöö.

Ja että huomaahan asiakas jos "hoitajaa" inhottaa vaikka kuinka korrekti yrittäisi olla ja se ei ole oikein.

Ymmärsivät eivätkä ehdottaneet mitään sen suuntaistakaan.

Joo mäkään en tajua miksi lähes kaikkia tuupataan lähihoitajiks.

Vierailija
250/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M infossa on nimi.

Vierailija
251/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antinatalisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yhteiskunnan syöpä.

Sinun sanasi eivät merkitse minulle mitään. YHTÄÄN mitään, tajuatko? Mutta jatka toki pointtini todistamista, sinä koko maapallon, ekosysteemin ja maailmankaikkeuden pahin ja turhin syöpä, sinä imbesilli lammas.

Ja sen yhteiskuntasi voit muuten työntää sinne, missä aurinko ei paista, poikittain, ilman vaseliinia ja napalmin kanssa.

Osoitit juuri oikeaksi minkä kirjoitin sinusta syöpänä. Minun sanoillani on selvästikin sinulle jotain merkitystä, koska muuten et vastaisi mitään. Osoitit itse vääräksi sen minkä kirjoitit, mutta typeryshän sinä olet. Katkera, typerä, tarpeeton ja joka paikassa naurunalainen luuseri. Hei vedä vähän nappeja ja päälle viinaa. Tänään on lauantai, jos tiesit.

Kiihtynyt papukaijahan se siellä vain toistelee viisaampiensa sanoja, kun ei itse keksi muutakaan sanottavaa. Lässytilässyti. Sanoillasi ei ole muuta merkitystä kuin toimia hetken kepeänä viihteenä, on mukava saada tekopyhät murhanhimoiset lampaat vittuuntumaan kunnolla. Hienosti menee, jatka vain itsestäsi ja narkkaamisestasi avautumista, minulle nuo tuollaiset ovat jääneet vähän vieraammiksi aihepiireiksi, mutta sinähän se näytät tuntevan kuinka viinaa ja "nappeja" sekoitellaan ja kuinka näköjään päivämäärätkin voivat siinä sivussa suloisesti päästä unohtumaan, itse lähes absolutistina pienyrittäjänä en olisi tuollaista nerokasta heittoa ihan heti keksinytkään. Puhut selvästi kokemuksesta, käykö sinulle useinkin noin? Oma tietoni rajoittuu vain parhaisiin eutanasialääkkeisiin ja -metodeihin.

Vierailija kirjoitti:

Osoitit itse vääräksi sen minkä kirjoitit, mutta typeryshän sinä olet.

En enää oikein jaksaisi uhrata mentaalista energiaani noin yksinkertaiseen ihmiseen, sain jo hupini kiitos, vaikka toisaalta kyllä kuulisin mielelläni kuinka argumentoisit ylläolevan väitteesi. Ongelma vain taitaa olla siinä, että et pysty osoittamaan minkäänlaista loogista lapsusta, koska sellaista ei ole. Katsos kun asiat eivät muutu faktoiksi sillä tavalla, että vain tölväiset jonkin asiayhteydestä irrotetun väitteen täysin perustelematta. Se olet ikävä kyllä ollut sinä, joka olet puhunut nappikänneilläsi itsesi auttamattomasti pussiin ja todistanut esimerkillisesti kaiken muunkin mitä kirjoitin tekopyhistä murhanhimoisista lampaista alkuperäisessä kirjoituksessani.

Joten vietähän vain oikein hauska lauantai-ilta siellä lähiräkäläsi tanssilattialla sossun sponssaamissa viina- ja pillerihuuruissa, minulla on nyt muutakin tekemistä kuten kirjanpitohommia.

Vierailija
252/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antinatalisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antinatalisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yhteiskunnan syöpä.

Sinun sanasi eivät merkitse minulle mitään. YHTÄÄN mitään, tajuatko? Mutta jatka toki pointtini todistamista, sinä koko maapallon, ekosysteemin ja maailmankaikkeuden pahin ja turhin syöpä, sinä imbesilli lammas.

Ja sen yhteiskuntasi voit muuten työntää sinne, missä aurinko ei paista, poikittain, ilman vaseliinia ja napalmin kanssa.

Osoitit juuri oikeaksi minkä kirjoitin sinusta syöpänä. Minun sanoillani on selvästikin sinulle jotain merkitystä, koska muuten et vastaisi mitään. Osoitit itse vääräksi sen minkä kirjoitit, mutta typeryshän sinä olet. Katkera, typerä, tarpeeton ja joka paikassa naurunalainen luuseri. Hei vedä vähän nappeja ja päälle viinaa. Tänään on lauantai, jos tiesit.

Kiihtynyt papukaijahan se siellä vain toistelee viisaampiensa sanoja, kun ei itse keksi muutakaan sanottavaa. Lässytilässyti. Sanoillasi ei ole muuta merkitystä kuin toimia hetken kepeänä viihteenä, on mukava saada tekopyhät murhanhimoiset lampaat vittuuntumaan kunnolla. Hienosti menee, jatka vain itsestäsi ja narkkaamisestasi avautumista, minulle nuo tuollaiset ovat jääneet vähän vieraammiksi aihepiireiksi, mutta sinähän se näytät tuntevan kuinka viinaa ja "nappeja" sekoitellaan ja kuinka näköjään päivämäärätkin voivat siinä sivussa suloisesti päästä unohtumaan, itse lähes absolutistina pienyrittäjänä en olisi tuollaista nerokasta heittoa ihan heti keksinytkään. Puhut selvästi kokemuksesta, käykö sinulle useinkin noin? Oma tietoni rajoittuu vain parhaisiin eutanasialääkkeisiin ja -metodeihin.

Vierailija kirjoitti:

Osoitit itse vääräksi sen minkä kirjoitit, mutta typeryshän sinä olet.

En enää oikein jaksaisi uhrata mentaalista energiaani noin yksinkertaiseen ihmiseen, sain jo hupini kiitos, vaikka toisaalta kyllä kuulisin mielelläni kuinka argumentoisit ylläolevan väitteesi. Ongelma vain taitaa olla siinä, että et pysty osoittamaan minkäänlaista loogista lapsusta, koska sellaista ei ole. Katsos kun asiat eivät muutu faktoiksi sillä tavalla, että vain tölväiset jonkin asiayhteydestä irrotetun väitteen täysin perustelematta. Se olet ikävä kyllä ollut sinä, joka olet puhunut nappikänneilläsi itsesi auttamattomasti pussiin ja todistanut esimerkillisesti kaiken muunkin mitä kirjoitin tekopyhistä murhanhimoisista lampaista alkuperäisessä kirjoituksessani.

Joten vietähän vain oikein hauska lauantai-ilta siellä lähiräkäläsi tanssilattialla sossun sponssaamissa viina- ja pillerihuuruissa, minulla on nyt muutakin tekemistä kuten kirjanpitohommia.

Pitäähän sen kirjanpidon olla tarkka, jotta tietää, milloin saa reseptin uusittua.

Vierailija
253/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi hoitsu itse löytänyt tiensä tähän ketjuun...

No jos on niin insuliinipiikkikin on tehokas oikein annosteltuna

Vierailija
254/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hoitaja oli narsisti tai psykopaatti. Molempiin kuuluu päihteiden väärinkäytön riski ja kehittymätön kyky tuntea empatiaa. Psykopaatti pystyy "järkeilemään", ettei lääkkeiden viemisestä ole mitään haittaa, koska lapsi on joka tapauksessa kuolemassa ja kiinnijäämisen riski on pieni. Kuulostaa kamalalta, mutta mielestäni on tärkeää tiedostaa, että keskuudessamme - eri ammateissa - liikkuu ihmisiä, joiden logiikka on tällainen. Keskimäärin joka sadas ihminen on psykopaatti. 

Vierailija
255/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkään kommentissa ei ole tuotu esille vuonna 2004 voimaantullutta lakia. Lasten kanssa työskentelevän on hankittava rikosseuraamusvirastolta ote siitä, onko tuomittu

- lapseen kohdistuneista rikoksista

- seksuaalirikoksista

- väkivaktarikoksista

- vapauteen kohdistuvista rikoksista

- huumausainerikoksista

Ote on esitettävä työnantajalle - siis sille, joka maksaa palkan.

Edellytys on yli 3 kk kestävä työ.[/quot

Asia näin, mutta nillitystä sen verran että rikosrekisteriote tilataan Oikeusrekisterikeskuksesta. Lisänä vielä se, että rikosrekisteriotteessa näkyvät vain vankeusrangaistukset (ehdolliset ja ehdottomat), ei sakot.

Vierailija
256/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morfiini on hyvää kamaa!

Vierailija
257/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on meneillään normaali oman paremmuuden osoittelu eli somelynkkaus niin mua ainakin entisenä ja ilmeisesti ikuisena päihdekuntoutujana (alkoholi, täysin erilainen ammattiala ja -tausta) kiinnostaa, kuinka alas tuollainen ihminen pitäisi lyödä. Okei, kenties kannatan itsekin ehdotonta tuomiota mutta haluaisitteko, että hänen ilmeisesti alaikäiset lapsensa otettaisiin kokonaan huostaan eli huoltajuus purettaisiin. Olisiko se lasten etu vai pitääkö koston ulottua useampaan sukupolveen kuten punakaartilaisilla aikoinaan?

Jos nimi ja pärstä olisi tärkeä saada näkyville niin haluaisitteko hänet viillettävän, raiskattavan vai poltettavan roviolla? Tehtäisiinkö tämä ennen vai jälkeen vankeustuomion vaiko kenties koko ajan? Pitäisikö tämän tyyppisiä tuomioita jakaa esimerkiksi rattijuopoille, jotka oikeasti tappavat jonkun ajaessaan päihtyneenä?

Keskipohjanmaan mukaan vanhempien tarkkaavaisuus pelasti lapsen. Hän on siis kärsinyt muttei menehtynyt tähän:

https://kp24.fi/uutiset/520659/vanhemmat-tekivat-salapoliisityota-morfi…

Olisiko yhteiskunnan kannalta kenties järkevämpää kansalaisten lynkkaushalusta huolimatta antaa tälle ilmeisen entiselle hoitoalan työntekijälle mahdollisuus työllistyä vielä joskus jollekin alalle. Jos häneltä viedään lapset, lyödään naama lehtiin ja pistetään koppiin, hänen on vapauduttuaan pakko vaihtaa paikkakuntaa eikä hänellä ole enää mitään hävittävää, joten tiedossa on sosiaali- ja terveystoimelle iso lasku hänen loppuelämänsä ajan ja tämän kustantaa se osa tänne kommentoijista, jotka itse maksavat veroja pelkän peen jauhamisen ja sekalaisen äippylöinnin tai laasastelun sijaan.

Luultavasti tuo joutuu muuttamaan joka tapauksessa, Kokkolassa on vähän ihmisiä ja pienet piirit, kaikki tietävät tapahtuneen.

Vierailija
258/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 löytyy oikea nimi

Vierailija
259/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisiä lapsia tällä narkkarilla itsellään on?

Vierailija
260/308 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.keskipohjanmaa.fi/145695/ihminen-on-ymparistolleen-julma/s/…

Osuva otsikko ;)

Alanvaihto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi