Suomessa voi olla Niinistö presidenttinä vielä seuraavat 18 vuotta...
Tulipa tässä mieleeni, kun huomasin jutun käynnissä olevasta palloliiton johtajavalinnasta, että ei ole mitenkään kovin kaukaa haettu, että joku Niinistö olisi Suomessa presidenttinä vielä seuraavat kolme vaalikautta.
Seuraava vaalikausi nyt on selvä, kysymyksenä on lähinnä voittaako Sauli N. jo suoraan ensimmäisellä kierroksella. Mutta sitä seuraavalla kierroksella voisi Ville Niinistöllä olla hyvät mahdollisuudet. Hän on liberaali oikeistovihreä, jonka kannatuspohja voisi olla hyvinkin laaja. Laitavasemmistostakin liberaalit, ja oikeistosta tukea voisi löytyä kaikista puolueista, ehkä perussuomalaisia lukuunottamatta.
Mielipiteitä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan se tuosta Haavistovänkäämisestä selväksi, että ainakin osan porukkaa mielestä suuri este Ville Niinistön tiellä presidentiksi on Pekka Haavisto.
Ihan hyvä pointti.
Kenelle siis tuli? Sinulle yksin ja sehän onkin kaikkien mielipide mielestäsi, hieno asenne. Minun mielipiteeni on kaikkien mielipide olenhan iso iiiso poika. Aika väsynyttä trollaamista.
Mielipiteeni on mielipiteeni, mitään muuta en ole yrittänytkään väittää. Sinä tunnut riidanhaastajalta, jolle tämä koko kysymys ilmeisesti menee vähän liikaa tunteisiin.
Hauskaa perjantai-iltaa sinulle kuitenkin.
Jos jotain tuli selväksi niin sinulla ei ole mitään huumorin tajua. Ei se mitään ei kaikilla tarvitse olla.
Huumorintaju on yhdyssana. Ei mulla muuta, tosikko kun olen.
Tajusitko? Ihme v*ttu on tapahtunut, hallelujaaa.
Vierailija kirjoitti:
Raivoa ilmassa.
Joko perjantaipullo kirahtanut useammallakin jo auki, tai sitten Ville Niinistön mahdollinen presidenttiehdokkuus vuosien päästä herättää jo nyt vahvoja intohimoja.
Pekka Haaviston puolesta melua pitävien näkökulman, että hiljaa Ville Niinistöstä, ymmärrän heidän kannaltaan. Kun nyt on edessä ensi kevään vaalit, jotka Haaviston ja muiden on nyt vain pakko käydä ilman mitään todellisia menestymisen mahdollisuuksia, saattaahan se fanaattista kannattajaa riepoa jos jotkut alkavat spekuloida sillä, että ehkä tämä kierros meneekin ihan hukkaan, ja kuuden vuoden päästä onkin jo ihan uusi peli ja uudet ehdokkaat.
Yksi alaikäinen täällä vain ragee, ja muutama vähän sitä tahallaan ärsyttää.
V*ttu mitä paskaa täällä suolletaan. Onko mitään oikeaa juttua esim v*ttu siitä että asettuisitte itse ehdokkaiksi ettekä lässyttäisi jostain hanastosa,. Kyllä on ihmisillä suuri tietämys jota voi kosketella täälä ihan kun kätensä tunkisi paskaan. Kannattaisi ehkä avata se pullo jos ei mitä puhuu.