Nettikirppiksiä??
Mitäs kaikkia nettikirppiksiä sitä nyt onkaan olemassa? Siis tämän vauvan, kaks plussan ja huutonetin lisäksi.
Lähinnä lapselle olen etsiskelemässä kevätpukua+kuravaatteita.
Kiitos, jos viitsit kertoa vinkit.:)
Kommentit (2)
Ainakin tällainen uutuus osui silmään facebookissa: www.saanuska.fi
Ostaa ja myy käytettyjä lastenvaatteita.
Myyt lähes kaikki vaatteesi kirpputorilla kahdessa viikossa, saat 150 €
Maksat pöytävuokran (esim. 20 - 30 € / vko + mahdolliset provisiot), jonka jälkeen sinulle jää käteen 90 - 110 €
Aika on rahaa, ja sitä on mennyt jo rutkasti kurvaillessasi harva se päivä kirpputoripöytää järkkäilemään!
Ennen kirpparirumbaan lähtemistä, kysy rohkeasti meiltä tarjous: ylläolevan esimerkin mukaisesta määrästä vaatteita maksamme n. 60-80 €
jossain tuppulandiassa oli samanlainen ja joku tuttu veikin sinne vaatteita. Mielettömästä pussista hyväkuntoisia vaatteita, mm Ticketin talvihaalari, loistavassa kunnossa jne jne, yhteensä kasasta olis antanut 60 euroa.
Mä olin silloin hoitovapaalla ja tehtiin diili, mä myin kaikki huutiksessa ja hän sai puolet myynnistä, mä sain rahaa yli 600 euroa, olisko ollut yli 700 ???
Mutta tollaset saanuskat ja kumppanit ovat vaan idea että joku antaa heille vaatteet ja he saavat siitä jonkinlaista elantoa. Itse saat hyvän mielen kun pääset helposti kaikesta eroon ja saat hyvin vähän rahaa.
Ainakin tällainen uutuus osui silmään facebookissa: www.saanuska.fi
Ostaa ja myy käytettyjä lastenvaatteita.