Myyjä valitti kun otin riisipiirakan pussiin sormillani
Ei auttanut vaikka sanoin tytölle että koskin vain siihen piirakkaan minkä otin pussiini näin sitä maksavaa asiakasta kiusataan
Kommentit (27)
Minäkin olen tämän vuoden puolella päässyt torumaan pikkupoikaa, joka sörkki sokerimunkkeja ja laittoi sormen suuhun ja jatkoi sörkkimistä. Lidlissä ja joo kyseessä oli mamun lapsi.
Hyi, sontiainen! Ja näinpä minäkin miehen kourimassa irtomyyntileivonnaisia käsin ja paikka oli.... S-market.
Kyllä niistä ottimistakin kertyy mikrobeja...
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran, kun epäsiisti mies otti omin kourin riisipiirakoita Lidlissä pussiin.
Habituksella ei ole väliä,mikrobit leviävät aivan samalla lailla fiinistä rouvasta ja kympin tytöstä. Ja ne ottimet vasta saastaisia ovatkin, ja käyvät lattialla pari kertaa päivässä,vähintään, eikä niitä pestä. Lisäksi nämä rokotuskielteiset varmistavat sen että liikkeellä on jo sinällään vakavan ja mahdollisesti vanhimpia tappavan influenssan lisäksi poliota,pneumokokkia ja hepatiittia. pesisitte kätenne ja ostaisitte leivonnaisenne tiskin yli myyjältä.
Miettikääs miten paskaiset ne ottimet on, kun kaikki niitä käyttää.
Wallah! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toruin juuri pari päivää sitten pikkupoikaa n.10v joka otti sämpylän kädellä. Pani se takaisin ja otti toisen. Selitin senkin,että näin flunssa-aikana tosi paha juttu. Hän pelästyi ja sokeri jotain. Yks syy siihen,etten käy juurikaan Lidlissä on se, että siellä vanhemmat ihmiset ja ulkomaalaiset ottavat käsin.
Just oli Hesarissa artikkeli, jonka mukaan liiallinen hygienia voi olla yksi syy lisääntyneisiin suolistosairauksiin. Itse olen aika suurpiirteinen, syön lattialle pudonneen (30 second rule ;) ) ja syödään myös kotona suhteellisen paljon käsillä, myös kavereitten kanssa, samasta lautasesta. Afrikassa ja Lähi-idässä matkustaessani olen syönyt niitä kärpäsen peittämiä lihoja "katuteurastajalta" enkä muutenkaan katukeittiöissä kovin nuukaillut alkuperän tai hygienian perään.
Ai juu ja koira saa nuolla naamaa :D
Mulla ei ole mitään suolisto-ongelmia, en ole koskaan saanut edes turistiripulia.
Pointti on se, että liiallinen hygieenisyys ei myöskään ole hyvästä, ihminen ei karaistu jos elää hygieniakuplassa aina.
Mikrobien levittelyssä ei ole mitään hyvää, hygieniakupla jyvästä, mamerot meille kuolemaksi,levittelevät jo tautejansakin.
Säännöt, ne on ne yhteiset säännöt joita kaikkien tulisi noudattaa. Kuka sen takaa että just sinä et ole se rähmätassu joka räplää kaikkia piirakoita ja nostaa lattialta pudonneen takaisin tiskiin tunnollisesti (ja ottaa sitten itse jonkun muun, nähty on ja varsinkin liiterissä). Hedelmä ja vihannestiskillä se on ihan normia... Mutta jokainenhan ne pesee, vai peseekö? Mutta pesepä karjalanpiirakka tai pitsaslaissi.
VITTU NOUDATTAKAA NIITÄ SÄÄNTÖJÄ, ai niin minähän olen minä ja voin tehdä mitä huvittaa muista piittaamatta.