Myyjä valitti kun otin riisipiirakan pussiin sormillani
Ei auttanut vaikka sanoin tytölle että koskin vain siihen piirakkaan minkä otin pussiini näin sitä maksavaa asiakasta kiusataan
Kommentit (27)
Ensin kosketaan ripisipiirakkaa sitten riisipiirakkaa..
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi jäädä sormista bakteereita itse alustaan, jolla piirakat ovat, vaikka mielestäsi koskisit vain riispiirakkaan.
Tästä lähtien haen piirakkani muualta jos ei rahani kelpaa enkä saa sille vastinetta!
Ne ottimet on siellä ihan syystä. Myymälän täytyy pitää hygieniasta hyvää huolta, joten myyjä teki ihan oikein kun huomautti asiasta.
Toruin juuri pari päivää sitten pikkupoikaa n.10v joka otti sämpylän kädellä. Pani se takaisin ja otti toisen. Selitin senkin,että näin flunssa-aikana tosi paha juttu. Hän pelästyi ja sokeri jotain. Yks syy siihen,etten käy juurikaan Lidlissä on se, että siellä vanhemmat ihmiset ja ulkomaalaiset ottavat käsin.
Hyi. Mikset voinut muka vain käyttää niitä ottimia?
Voi te raukat kun joudutte syömän niitä kamalia vehnäsiä riisipiirakoita. Kunpa saisitte oikeita rukiisia karjalanpiirakoita.
Miksi ap et osaa käyttää pisteitä? Tai edes ottimia?
Joissain paikoissa ne ottimet ovat jotenkin hassusti ettei meinaa löytää. Tai sitten niitä on niin vähän, että joutuu hakemaan tiskin toisesta päästä. Itse kyllä käytän aina ottimia vaikkakin olen bakteerikammoinen. Teen sen siksi, koska haluan näyttää hyvää esimerkkiä eikä mulla ole oikeus toimia toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voi jäädä sormista bakteereita itse alustaan, jolla piirakat ovat, vaikka mielestäsi koskisit vain riispiirakkaan.
Tästä lähtien haen piirakkani muualta jos ei rahani kelpaa enkä saa sille vastinetta!
Osta piirakkasi valmiiksi pusseissa, niin poistuu tämäkin ongelma. (Mikä hitto siinä on niin vaikeeta käyttää niitä ottimia?)
Mäkin otan aina! käsin. En edes ymmärrä mikä siinä olisi väärin, kosken vaan siihen minkä otan. Esim. lidlissä sen ranskiksen näköisen, ei siinä sormet muuta lääpi. Sen sijaan hedelmätiskillä mua ällöttää nää puristelijat, puristellaan joka tomaattia ja lopuksi valitaan yksi, yäk.
Ottimet on ne just mitkä on likasempia kuin omat kädet. Tippuvat välillä maahankin ja osa ihmisistä tarraa niistä kiinni ihan väärästä päästäkin.
Hyi, miten epähygieenistä. Että joku kehtaa. Sitten vielä valittaa asiasta!
Pidä vain sontaiset sormesi pois muiden piirakoista. Ottimet ovat siellä ihan tarkoituksella.
Näin kerran, kun epäsiisti mies otti omin kourin riisipiirakoita Lidlissä pussiin.
Yööök... kiva jos joku just tulllu vessasta, raapinu pallejaan eikä pessyt käsiään.....sit piirakoita paljainsormin ottamaan....
Vierailija kirjoitti:
Yööök... kiva jos joku just tulllu vessasta, raapinu pallejaan eikä pessyt käsiään.....sit piirakoita paljainsormin ottamaan....
Muna ja piirakka ne yhteen sopii.
Ei varmasti ollu ainut asia mistä sua on tänäänkin huomauteltu.
Vierailija kirjoitti:
Voi te raukat kun joudutte syömän niitä kamalia vehnäsiä riisipiirakoita. Kunpa saisitte oikeita rukiisia karjalanpiirakoita.
Amen! Pohjanmaallakin myytiin piirakan nimellä sellasia helvetin isoja lätysköjä. Ihan nauratti. Harmi etten ottanu kuvaa niistä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Toruin juuri pari päivää sitten pikkupoikaa n.10v joka otti sämpylän kädellä. Pani se takaisin ja otti toisen. Selitin senkin,että näin flunssa-aikana tosi paha juttu. Hän pelästyi ja sokeri jotain. Yks syy siihen,etten käy juurikaan Lidlissä on se, että siellä vanhemmat ihmiset ja ulkomaalaiset ottavat käsin.
Just oli Hesarissa artikkeli, jonka mukaan liiallinen hygienia voi olla yksi syy lisääntyneisiin suolistosairauksiin. Itse olen aika suurpiirteinen, syön lattialle pudonneen (30 second rule ;) ) ja syödään myös kotona suhteellisen paljon käsillä, myös kavereitten kanssa, samasta lautasesta. Afrikassa ja Lähi-idässä matkustaessani olen syönyt niitä kärpäsen peittämiä lihoja "katuteurastajalta" enkä muutenkaan katukeittiöissä kovin nuukaillut alkuperän tai hygienian perään.
Ai juu ja koira saa nuolla naamaa :D
Mulla ei ole mitään suolisto-ongelmia, en ole koskaan saanut edes turistiripulia.
Pointti on se, että liiallinen hygieenisyys ei myöskään ole hyvästä, ihminen ei karaistu jos elää hygieniakuplassa aina.