Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva, ADHD:ta sairastava 34v mies häiritsi eilen bussissa yhtä naista ja hänen kahta lastaan
Mies oli aika ränsistyneen näköinen, naamastaan punakka, hänellä oli siistimätön parta ja hän oli pukeutunut nuhjuisen näköiseen vanhaan verryttelyasuun ja pipoon. Lisäksi hän vaikutti olevan pienessä tuiskussa.
Astuessani bussiin hän alkoi jututtaa kahta irakilaista ensin ruotsiksi, sitten englanniksi (lopulta tosin paljastui, että nuorempi 8-luokalla oleva irakilainen puhui varsin moitteetonta suomea), kysyi heiltä, että mistä he ovat, kuinka kauan he ovat olleet Suomessa, mitä he tekevät täällä jne.
Pian mies alkoi jututtamaan yhtä 30-40v äitiä, joka oli bussissa kahden alle 5-vuotiaan lapsensa kanssa. Vähän ajan päästä äiti alkoi ignooraamaan miestä sanomalla, että heillä on ollut pitkä ja raskas päivä, joten halusi miehen lopettavan turhan jauhamisen. Mies alkoi siinä sitten inttämään, että miksi hänen pitäisi lopettaa puhuminen, että hän puhui ihan asiallisesti jne. Lopulta äiti uhkasi pyytää kuljettajan heittämään miehen ulos bussista, johon mies vastasi: "ihan yks vitun hailee".
Lopulta mies suostui vaikenemaan, joskin jankkasi vielä muutamaan kertaan: "vaikken yhtään tiiä, että miks".
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö ap youtubesta sen videon missä s-o-m-a-l-i-t h-u-o-r-i-t-te-l-e-v-at suomalaista vanhaa mummoa?
Siinäkin videossa nähtiin miten nössöjä suomalaisista ihmisista on tullut, kukaan ei mennyt väliin. Sama juttu oli kun lipuntarkastaja piestiin. Mikä sisu :) ?
Juu, olivat kylläkin kurdeja eivätkä somaleja siinä videolla.
Kurdi, somali, turkkilainen/osmaani, tataari, arapi kaikki on samassa muotissa tehty.
Kyllä siihen porukkaan videosta päätellen taisi kuulua jokunen noita mamuja palvova suomalainenkin euroneekeri ja pikkuhoro.
Näissä arapien/somalien/kurdien ringeissä on aina kauniita suomalaisia naisia, sen takia suomalainen nainen on menettänyt kasvonsa minun silmissäni.
Miksköhän suomalaisten ringeissä harvemmin näkee jotain somali-/arabi-/kurdi-/albaanimiehiä? Onko suomalaisen miehen osana olla globaali aisankannattaja?
Koska heihin ei voi luottaa. Eivät he luota suomalaisiinkaan. Minä olen harrastanut itsepuolustuslajeja ja pääkaupunki seudun seurat ovat täynnä muslimeja ja he olivat leireillä klikkeytyneet omiin piireihin mihin ei suomalaisia tai slaavi poikia otettu (tyttöjjä oli). He eivät kunnioita kristittyjä. Muslimi mies saa naida kristityn tytön, mutta muslimi nainen ei saa naida kristittyä miestä. Tämä sääntö heillä on ja tämä vastaa sinun kysymykseen. Öljy ja vesi ei sekotu keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te rasistit saitte tämänkin ketjun käännettyä solvaamaan muunmaalaisia???
En minä ainakaan muunmaalaisia solvannut. Totesin vaan, että videolla esiintyi joku suomalainenkin mamupatjanalku, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te rasistit saitte tämänkin ketjun käännettyä solvaamaan muunmaalaisia???
Koska se on mun veressä, istutettu mun dna:han. Satojen vuosien sorto heidän osalta minun toisessa kotimaassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö ap youtubesta sen videon missä s-o-m-a-l-i-t h-u-o-r-i-t-te-l-e-v-at suomalaista vanhaa mummoa?
Siinäkin videossa nähtiin miten nössöjä suomalaisista ihmisista on tullut, kukaan ei mennyt väliin. Sama juttu oli kun lipuntarkastaja piestiin. Mikä sisu :) ?
Kurdi, somali, turkkilainen/osmaani, tataari, arapi kaikki on samassa muotissa tehty.
Kyllä siihen porukkaan videosta päätellen taisi kuulua jokunen noita mamuja palvova suomalainenkin euroneekeri ja pikkuhoro.
Näissä arapien/somalien/kurdien ringeissä on aina kauniita suomalaisia naisia, sen takia suomalainen nainen on menettänyt kasvonsa minun silmissäni.
Miksköhän suomalaisten ringeissä harvemmin näkee jotain somali-/arabi-/kurdi-/albaanimiehiä? Onko suomalaisen miehen osana olla globaali aisankannattaja?
Koska heihin ei voi luottaa. Eivät he luota suomalaisiinkaan. Minä olen harrastanut itsepuolustuslajeja ja pääkaupunki seudun seurat ovat täynnä muslimeja ja he olivat leireillä klikkeytyneet omiin piireihin mihin ei suomalaisia tai slaavi poikia otettu (tyttöjjä oli). He eivät kunnioita kristittyjä. Muslimi mies saa naida kristityn tytön, mutta muslimi nainen ei saa naida kristittyä miestä. Tämä sääntö heillä on ja tämä vastaa sinun kysymykseen. Öljy ja vesi ei sekotu keskenään.
Miksi sitten suomikanat suostuvat ihan omasta tahdostaan muslimipoikien saastuttamiksi, vaikka ovat heidän silmissään käytännössä eläintäkin alemmalla tasolla. Ovatko vaan niin tyhmiä/tietämättömiä/eivät vaan välitä h*oran leimasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisetkin on tehty siitä samasta muotista paitsi naiset kylkiluusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suomikanat suostuvat ihan omasta tahdostaan muslimipoikien saastuttamiksi, vaikka ovat heidän silmissään käytännössä eläintäkin alemmalla tasolla. Ovatko vaan niin tyhmiä/tietämättömiä/eivät vaan välitä h*oran leimasta?
Koska nainen kunnioittaa kun joku laittaa hänet paikoilleen (alistaa), nainen tykkää kun häntä esineellistetään itseasiassa naisen suurimmat esineellistäjät ovat naiset itse.
Suomalainen nainen ei kunnioita suomalaista miestä, koska suomalainen nainen on saanut liikaa, ihan liikaa. Siinä vaiheessa kun oman kansan naiset ei kunnioita oman maansa miehiä sellaisella maalla ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suomikanat suostuvat ihan omasta tahdostaan muslimipoikien saastuttamiksi, vaikka ovat heidän silmissään käytännössä eläintäkin alemmalla tasolla. Ovatko vaan niin tyhmiä/tietämättömiä/eivät vaan välitä h*oran leimasta?[/quote
"Saastuttamiksi"? Kyllä näin ajatteleva ihminen on itse käytännössä eläintäkin alemmalla tasolla. Järkyttävää.]
Mua ihmetyttää suomalaisen naisen muslimifilia, aina on ihmetyttänyt.
Minua alkaa kans aina nuo juopot ahdistelemaan. En ikinä vastaa heille tai katso päin toivoen etteivät riemastu. Mutta yleensä täysi vaikeneminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisista ole tullut nössöjä, suomalaiset ovat aina olleet tällaisia. Suomessa on kulttuuri, jossa ei puututa toisten asioihin, ei edes silloin kuin pitäisi.
No :D sitten on vaikea voittaa edes sotia jos te ette vedä sodan ulkopuolella yhtä köyttä ja katso veljien selustia. Ei ihme, että tämä maa ei ole koskaan ollut vapaa tai itsenäinen.
Mikä tässä oli palstalle kirjaamisen arvoista? Miksi olet noin tohkeissasi?