HS: Sinkkumies, näin löydät kumppanin
Voisiko joku ystävällisesti referoida miten se kumppani HS:n mukaan löytyy. Juttu on maksullinen.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Mene vaikka viikonlopun joogakurssille. Siellä tapaa naisia ja retriitin aikana ehtii joogaamisen lomassa jutustella. Jos ei muuta , niin tekee hyvää kropalle.
Toissa kesänä menin kansanopiston joogakurssille, olin ryhmän ainoa mies ja tunnelma oli pikemminkin vaivaantunut. Puolessa välissä pidettiin lyhyt juomatauko minkä aikana minä kyllä kuulin ne kuiskutukset että mitä tuokin karvanaama täällä tekee, taitaa olla vain perseitä kyttäämässä. Ei niitä sanoja minulle suoraan sanottu mutta kuulin kyllä.
Myös kun yritin katsella liikkeiden lomassa salin eteen sitä ohjaajaa, jotta saisin paremman käsityksen minkälaista liikettä minun pitäisi suorittaa, tämä huusi sieltä edestä minulle että katse lattiaan, kuulet kyllä hänen ohjeistaankin. No kuulen kuulen mutta kun en tiennyt niiden kaikkien liikkeiden nimiä niin piti katsoa mallia. Seuraavalla viikolla minut komennettiin eturiviin.
Kävin siitä huolimatta kurssilla koko syksyn kun siitä maksoin ja halusin mennä. Mutta ei siellä mitään kontaktia voinut tuommoisten episodien jälkeen ottaa muuta kun tullessa sanoa päivää ja lähteissä näkemiin, muuten turpa kiinni ja katse lattiassa.
Sieluuni sattui lukea tämä. Olisin vaatinut rahat takaisin ja etsinyt oikean opettajan
t. kilttimies
Hauska rimpsu.
Alkajaisiksi skipataan ensimmäinen annettu ohje: jos homma ei ole sujunut aikaisemmin, katso peiliin ja tee toisin.
Sitten valitetaan, että naisten ohjeiden mukaan ei voi onnistua. Kun taas markkina-arvomiesten ohjeilla menee muuten kiville.
Ehkä kannattaisi kysyä vinkkejä niiltä tutuilta taviksilta, joilla on kukkea parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina jaksanut ihmetyttää erilaiset parisuhde- ja seksuaaliterapeutit, jotka ovat itse sinkkuja vielä lähemmäs viisikymppisinä
Sitä paitsi naisten neuvot miehille ovat tunnetusti vain resepti kaverimiehen rooliin...
:D :DMiehenä voin vahvistaa tuon. Itse asiassa, monesti tekemällä juuri päinvastoin kuin joku feministi neuvoo voit saavuttaa hyviä tuloksia.Kyseisen terapeutin kunniaksi on sanottava, että hänen vinkkinsä eivät vaikuta ainakaan erityisen tuhoisilta.
Kyl mä luulen, et todennäkösesti se kaverimainen lähestyminen on parempi tapa ottaa kontaktia naiseen kuin pillun kiilto silmissä flirttailu... Kohteliaisuus, kunnoittava käytös muita kohtaan ja yleinen ystävällisyys nyt vaan toimivat.Jos yleisesti ihmistä pidetään hyvänä tyyppinä, pääsee paljon paremmin mukaan yhteisöön kuin se, jolla on kusipäinen maine.
Juuri tuo on paraatiesimerkki vinkeistä, jotka vain huonontavat miehen mahdollisuuksia. Toki esimerkiksi röyhkeyttä tai kudipäisyyttä on montaa sorttia mutta mikä tahansa niistä on parempi kuin olla kohtelias nössö.
No mutta jos et kerran osaa olla röyhkeä tai kusipää, niin onko nyt sitten oikeasti parempi olla nössö joka istuu kotona peräpää tietsikkatuolin kanssa yhteen kasvaneena vai nössö joka hengailee jonkun naisen kaveripiirissä? Että kummalla tavalla niitä naisia on todennäköisempää saada?
Ei kummallakaan mutta pysymällä kotona säilytät ainakin itsekunnioituksen rippeet ja voit suunnitella seuraavaa siirtoa
Mitä ihmeen siirtoja tekee se kotona tietsikan edessä kyhjöttävä? Ja vauva-palstalle naisvihapuheen suoltaminen EI ole siirto joka lisää mahdollisuuksia naisen löytämiseen, vaikka osa niin selvästi luulee.
Sieltä tietsikalta voit esim lukea mitä itseäsi pidemmälle päässeet ovat kirjoittaneet
Mitä luulee oppivansa ryhmältä muita sellaisia miehiä, joilta ei heiltäkään naisen hankkiminen millään onnistu? Katkeruutta ja ennakkoluuloja, jotka karkottavat naisia entistä tehokkaasti.
Täällä on niitäkin, joille hyvän parisuhteen löytäminen ei koskaan ole tuottanut vaikeuksia, ja heiltä voisi ottaa oppia. Tuokin neuvo, että menee oikeaan maailmaan ja tutustuu moniin erilaisiin ihmisiin ilman mitään lokeroita, on hyvä ja toimiva. Mutta eihän se kelpaa, parempi ilmeisesti vaan ulista vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.Loggikkavirhe. Jos ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia, ei taatusti tiedä miksi onnistuu. Komea mies selittää syyksi hyvän luonteensa, jne.
Jos oikeasti haluaa tietää, pitää kuunnella miestä joka koki suuriakin vastoinkäymisiä, mutta onnistui ylittämään ne, muuttumalla ja muuttamalla käytöstään. Eikä vaan kerran, vaan uudestaan ja uudestaan. Ei siis voi olla kovin komeakaan, ei sitä jykeväleukatyyppiä mistä 121212 aina puhuu. Ei sitä joka saa naisia kuin itsestään, jonka itsetunto on muovautunut nuorena jo voittamattomaksi, kiitos geneettisten piirteiden tuoman suosion.
Esim RSD Owen Cook on hyvä esimerkki miehestä jota kannattaa kuunnella, ja jakelee vielä ilmaiseksi rutkaasti totuuksia ja vinkkejä. Esimerkkeineen.
Ite saan kyllä naisia, hoikkia ja fiksuja, mutta en niitä reilusti nuorempia salikissoja joiden perää(n) salaa kuolaan. Tiedän jo varmuudella että jään yksin, jos en lakkaa haaveilemasta. Joka vuosi unelma vaan loittonee.Sulla on logiikkavirhe, pariutuminen on luonnollinen asia eikä mitään ylivaikeaa muuta kuin naisvihaajille, jotka kuvittelevat että naisen saa jotenkin huijattua, jos vaan tietää salaiset taikasanat. Ei saa, kuten näkyy, niin monta vuotta täälläkin on sama tyyppi ulissut reiän puutettaan. Kun samaa keinoa on yritetty vuosia nollatuloksella kun muut ympärillä pariutuvat tekemättä asiasta ongelmaa, pitää ymmärtää että se oma logiikka ontuu ja hylätä se.
Mallia voi että kenestä tahansa tavallisen näköisestä miehestä. He eivät ulise vauva-palstalla, eivät käy kursseja joissa sokea taluttaa rampaa, eivät mieti jotakin epätoivoisia siirtoja. He ovat ymmärtäneet että pitää mennä ihmisten joukkoon ja panna oma persoona likoon. Tosin jos persoonassa ei oikein ole muuta kun epätoivoinen ulina, pitäisi ensin ryhtyä ihmiseksi, eikä vain puutteessa olevaksi ulisijaksi
Oon opiskellut yleisesti vaikeana pidetyn yliopistotutkinnon hyvin arvosanoin ja pakko sanoa, että mikään tutkinnossa ei ollut yhtä vaikeaa kuin pariutuminen. Ei myöskään työelämässä tulleissa haasteissa. Niin ja en todellakaan ole mikään naisvihaaja
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"TOINEN neuvo on tämä: toista ihmistä pitää lähestyä puhumalla, joten täytyy oppia avaamaan suunsa. Se on klisee, mutta suomalaiselle usein edelleen vaikea asia.
Sillä ei ole lähestulkoon mitään väliä, mitä small talkissa sanoo, Kinnunen lohduttaa.
”Miehet usein jännittävät sitä, antavatko he itsestään fiksun vaikutelman. Sitä on turha miettiä – pääasia on, ettei ole hiljaa.”
Tee siis näin: Aloita keskustelu vaikka hississä ja aloita se mistä tahansa aiheesta. "
Ei tämä varmaan huonoin neuvo ole jonka olen kuullut sanottavan sinkkumiehille mutta ei nyt kauhean häävikään.
Jos teet 50 avausta ja 49 päätyy suoraan torjuntaan ja se yksi vasta ensikahvien jälkeen niin olet itse asiassa huonommassa tilanteessa kuin jos et olisi tehnyt mitään. Itsetuntosi on aiempaakin enemmän rikki. Juuri siksi spontaani lähestyminen on harvinaista.
Itse taas en ymmärrä tuo kaltaista "kiinnostumista" , että ollaan kiinnostuneita ihan koko ajan kenestä tahansa, ja kaikki 50 naista jolle suunsa smalltalkilla avaa, ovat siitä suorilta jaloilta parisuhteeseen kelpaavia. Kyllä neki naiset tuon epätoivoisuuden haistavat läpi, se on varma, ja syy pakkeihin on siinä. Mun mielestä smalltalkkaus on loistava idea. Siinä opitaan puhumaan tuntemattomille! Ei tarkoitus ole että naama punaisena nikotellen puhutaan väkisin hisseissä kaikille naisille, ja kysytään niitä kahville, ja sitten kun eivät halua lähteä, niin juostaan itkemään nettipalstalle miten koko ajan hakee smalltalkilla naista mutta itsetunto vain romahtaa.
Small talkin tarkoitus on tehdä tutustuminen ja molempien päivä helpoksi ja kivaksi. Kun ihmisten kanssa juttelu on heppoa, ei se mahdollinen vastaantuleva ihastustkaan jää sitten siitä kiinni että et saisi suutasi auki. Ei se tarkoita sitä että kaikkien naisten pitäisi sinulle antaa sekksiä, jos vastaavat smalltalkiisi. Minä olen saanut jokaisen mieheni, ja muun seuralaiseni, vaikka vain yhdeksi yöksi, ihan sillä että on alettu juttelemaan. Ei mitenkään mystisesti vain katseilla ole kohdattu, ja sanattomasta sopimuksesta lähdetty samaan suuntaan, vaan kyllä se jutustelu on siinä ollut the juttu, ja pelinavaus.
100% samaa mieltä.
Mulle tulee usein paha olo näiden yksinäisyydestään kärsivien miesten puolesta. Se nyt vaan on paljon vaikeampaa miehen löytää itselleen naisystävää kuin naisen löytää miesystävää. Ehkä miehet vois parhaiten antaa toisilleen sitä vertaistukea, että miten päästään siitä yksin elämisen tuskasta yli, mitä muuta sisältöä voi löytää, miltä muilta kanteilta tilannetta ajatella. Olen itse keski-ikäinen nainen, elänyt välillä sinkkuna mutta enimmäkseen elänyt parisuhteissa. En ole kärsinyt sinkku-vaiheissani, mutta miehille se taitaa olla rankempi juttu, noin yleistäen. Miehet tarttis jonkun ihan oman suljetun keskustelu-fooruminsa, missä vois jutella miesten kesken ihan vaan miehen elämästä. Hyvä moderointi sielläkin pitäis tietty olla, ettei meininki menis ihan vaan rälläämiseksi, jolloin ketään ei huvita avautua mistään henkilökohtaisemmasta jutusta. Etenkin vanhemmat miehet vois olla aika korvaamatonta vertaistukea monelle nuoremmalle. Isän kanssa ei aina keskustelut luista.
Tulkut sellainenkin fiilis, että miehillä, jotka ei ole vielä eläneet parisuhteessa, voi olla ihan mahdottoman ruusuinen kuva parisuhteessa elämisestä. Eivät tule ajatelleeksi, että ihan yhtä hyvin siinä voi itse päätyä ojasta allikkoon, vaikka kuinka lupaavalta kaikki olisi alussa vaikuttanut. Ei todellakaan kannata laskea kaikkea sen varaan, että sitten se elämä vasta olisi parhaimmillaan, jos kumppanin itselleen löytäisi. Ei se vaan käytännössä aina niin mene, hyvä jos yleensäkään. Jospa vaan saisitte vaihdettua unelmanne joksikin muuksi.
Naiset herkästi myös kavahtavat ns. pikkaisenkin takertuvan ja epätoivoisen oloisia miehiä, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina jaksanut ihmetyttää erilaiset parisuhde- ja seksuaaliterapeutit, jotka ovat itse sinkkuja vielä lähemmäs viisikymppisinä
Sitä paitsi naisten neuvot miehille ovat tunnetusti vain resepti kaverimiehen rooliin...
:D :DMiehenä voin vahvistaa tuon. Itse asiassa, monesti tekemällä juuri päinvastoin kuin joku feministi neuvoo voit saavuttaa hyviä tuloksia.Kyseisen terapeutin kunniaksi on sanottava, että hänen vinkkinsä eivät vaikuta ainakaan erityisen tuhoisilta.
Kyl mä luulen, et todennäkösesti se kaverimainen lähestyminen on parempi tapa ottaa kontaktia naiseen kuin pillun kiilto silmissä flirttailu... Kohteliaisuus, kunnoittava käytös muita kohtaan ja yleinen ystävällisyys nyt vaan toimivat.Jos yleisesti ihmistä pidetään hyvänä tyyppinä, pääsee paljon paremmin mukaan yhteisöön kuin se, jolla on kusipäinen maine.
Juuri tuo on paraatiesimerkki vinkeistä, jotka vain huonontavat miehen mahdollisuuksia. Toki esimerkiksi röyhkeyttä tai kudipäisyyttä on montaa sorttia mutta mikä tahansa niistä on parempi kuin olla kohtelias nössö.
No mutta jos et kerran osaa olla röyhkeä tai kusipää, niin onko nyt sitten oikeasti parempi olla nössö joka istuu kotona peräpää tietsikkatuolin kanssa yhteen kasvaneena vai nössö joka hengailee jonkun naisen kaveripiirissä? Että kummalla tavalla niitä naisia on todennäköisempää saada?
Ei kummallakaan mutta pysymällä kotona säilytät ainakin itsekunnioituksen rippeet ja voit suunnitella seuraavaa siirtoa
Mitä ihmeen siirtoja tekee se kotona tietsikan edessä kyhjöttävä? Ja vauva-palstalle naisvihapuheen suoltaminen EI ole siirto joka lisää mahdollisuuksia naisen löytämiseen, vaikka osa niin selvästi luulee.
Sieltä tietsikalta voit esim lukea mitä itseäsi pidemmälle päässeet ovat kirjoittaneet
Mitä luulee oppivansa ryhmältä muita sellaisia miehiä, joilta ei heiltäkään naisen hankkiminen millään onnistu? Katkeruutta ja ennakkoluuloja, jotka karkottavat naisia entistä tehokkaasti.
Täällä on niitäkin, joille hyvän parisuhteen löytäminen ei koskaan ole tuottanut vaikeuksia, ja heiltä voisi ottaa oppia. Tuokin neuvo, että menee oikeaan maailmaan ja tutustuu moniin erilaisiin ihmisiin ilman mitään lokeroita, on hyvä ja toimiva. Mutta eihän se kelpaa, parempi ilmeisesti vaan ulista vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.Loggikkavirhe. Jos ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia, ei taatusti tiedä miksi onnistuu. Komea mies selittää syyksi hyvän luonteensa, jne.
Jos oikeasti haluaa tietää, pitää kuunnella miestä joka koki suuriakin vastoinkäymisiä, mutta onnistui ylittämään ne, muuttumalla ja muuttamalla käytöstään. Eikä vaan kerran, vaan uudestaan ja uudestaan. Ei siis voi olla kovin komeakaan, ei sitä jykeväleukatyyppiä mistä 121212 aina puhuu. Ei sitä joka saa naisia kuin itsestään, jonka itsetunto on muovautunut nuorena jo voittamattomaksi, kiitos geneettisten piirteiden tuoman suosion.
Esim RSD Owen Cook on hyvä esimerkki miehestä jota kannattaa kuunnella, ja jakelee vielä ilmaiseksi rutkaasti totuuksia ja vinkkejä. Esimerkkeineen.
Ite saan kyllä naisia, hoikkia ja fiksuja, mutta en niitä reilusti nuorempia salikissoja joiden perää(n) salaa kuolaan. Tiedän jo varmuudella että jään yksin, jos en lakkaa haaveilemasta. Joka vuosi unelma vaan loittonee.Sulla on logiikkavirhe, pariutuminen on luonnollinen asia eikä mitään ylivaikeaa muuta kuin naisvihaajille, jotka kuvittelevat että naisen saa jotenkin huijattua, jos vaan tietää salaiset taikasanat. Ei saa, kuten näkyy, niin monta vuotta täälläkin on sama tyyppi ulissut reiän puutettaan. Kun samaa keinoa on yritetty vuosia nollatuloksella kun muut ympärillä pariutuvat tekemättä asiasta ongelmaa, pitää ymmärtää että se oma logiikka ontuu ja hylätä se.
Mallia voi että kenestä tahansa tavallisen näköisestä miehestä. He eivät ulise vauva-palstalla, eivät käy kursseja joissa sokea taluttaa rampaa, eivät mieti jotakin epätoivoisia siirtoja. He ovat ymmärtäneet että pitää mennä ihmisten joukkoon ja panna oma persoona likoon. Tosin jos persoonassa ei oikein ole muuta kun epätoivoinen ulina, pitäisi ensin ryhtyä ihmiseksi, eikä vain puutteessa olevaksi ulisijaksi
Olipas hölmö teksti. Juuri siihen tuossakin kehotettiin, toimimattoman logiikan hylkämiseen, ja uuteen siirtyminen. Jos se ei tapahdu "luonnostaan", niin pitää keksiä jotain muuta.
Yksinkertainen tai valheellinen tykkää sanoa että "asiat vaan tapahtuu". Mutta sitten kun homma ei luonnollisesti tapahdu, niin pitää miettiä mitä tehdä toisin.
Ite olen aina "saanut" naisia, teinistä saakka, mutta en tarpeeksi hyvännäköisiä koska en itsekään ole tarpeeksi hyvännäköinen. Kuuntelemalla asiaan paneutuneita miehiä, ei tietenkään naisia, olen parantanut kumppanien tasoa. En tarpeeksi paljon vielä, ja koska lähdin tähän "peliin" liian myöhään, ikä alkaa haittaamaan, enkä tule ikinä pääsemään tavoitteeseen. Toivoni menettäneenä, viihdytän itseäni vauva-palstalla.
Ei uli-ulille todellakaan neuvottu jatkamaan kuten nyt (eli ulisemaan netissä), vaan kokeilemaan tosissaan ihan uudenlaista elämäntapaa. Jossa netissä ulisemisen sijaan mennään oikeasti ihmisten ilmoille ja hankitaan ensin ystäviä, molempaa sukupuolta olevia.
Mutta tämä toimiva neuvo ei toimi, mieluummin kaveri ulisee netissä ja suunnittelee jotakin epätoivoisia siirtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen, vieläpä täällä paljon parjattu autisti(sosiaaliset taitoni ovat merkittävästi heikommat kuin esim. miehelläni) ja löysin itselleni miehen vasta kun olin päättänyt että no vitut, pärjään yksinkin ja elämäni oli ihan helvetin hyvää sinkkunakin.
Ohiksena, en väittelynä, mainitsisin vaan, että autistimies ja -nainen, ovat aivan eri asemassa. Lievästi autistinen nainen voi olla haluttu myös autismipiirteidensä takia, mutta yksikään nainen ei arvosta niitä piirteitä miehissä.
Tämä on kyllä totta. Mieheni ainakin väittää että minun kanssani eläessä saa hyvät puolet naisen kanssa elämisestä (lähinnä siis seksiä) mutta ei niitä huonoja puolia koska noin muuten olen täysin miesaivoinen. Tullaan siis hyvin juttuun.
- lainaamasi-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies on pitkäaikaistyötön voi tarkoittaa sellaista matopurkkia ettei kukaan halua edes kokeilla sitä avata.
Siinähän jutun juoni onkin, ettei tahdota kokeilla. Valintakriteerit ovat pinnalliset, eikä vaivaa tai pettymyksiä olla valmiita näkemään. Ratkaisut tehdään vaikutelman ja pinnan perusteella.
Ei minulla mitään tällaista käytäntöä vastaan ole, mutta ihmettelen vain sitä, miksi naiset yrittävät ohjeistaa miehiä ihan muuhun kuin minkä perusteella he valintansa tekevät.
No voi herrajumala. Se, jolla on varaa valita, ei tietenkään ala matopurkkeja aukomaan siinä toivossa että yhden sisällä olisi kultasormus jos voi saada sen kultasormuksen ilman pienintäkään riskiä. Se, joka vinkuu ikisinkkuuttaan netissä taas joutuu näkemään pikkuisen enemmän vaivaa ja ottamaan riskejä jos haluaa sen kultasormuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies on pitkäaikaistyötön voi tarkoittaa sellaista matopurkkia ettei kukaan halua edes kokeilla sitä avata.
Siinähän jutun juoni onkin, ettei tahdota kokeilla. Valintakriteerit ovat pinnalliset, eikä vaivaa tai pettymyksiä olla valmiita näkemään. Ratkaisut tehdään vaikutelman ja pinnan perusteella.
Ei minulla mitään tällaista käytäntöä vastaan ole, mutta ihmettelen vain sitä, miksi naiset yrittävät ohjeistaa miehiä ihan muuhun kuin minkä perusteella he valintansa tekevät.
Pinnallista on se että ei valitse miestä jolla on ruskeat hiukset, ei se ettei halua riskeerata omaa henkistä hyvinvointiaan asettumalla jonkun henkisesti sairaan manipuloitavaksi kuukausiksi tai vuosiksi. Oma suhtautumisesi naisiin on sen verran kohtuutonta, että jo näiden viestiesi perusteella varoisin sinua.
Pitkäaikaistyötön ei tarkoita hullua. Ja vaikka hän olisi mielenterveysongelmainenkin, niin niitäkin on moneen lähtöön. Mieleen vaikuttavia lääkkeitä syö hyvin moni työssä käyväkin suomalainen.
Harlekiini-kirjoja lukevat lähes yksinomaan naiset. Se ei ole . Naisten maailma nyt vain on sellainen, jossa on tarve täydellisille miehille. Siksi miehen myös kannattaa esittää täydellistä, eikä tyytyä olemaan oma itsensä.
En tunne ketään joka lukisi harlekinromaaneja 😃. Ei kun peruutus, tunsin yhden niin heikkolahjaisen naisen ettei koskaan päässyt työelämään. Voihan olla että tämä olisi ollut sitten sinun kohderyhmää. Ehkä täydellisen esittämisesi olisi mennyt hänellä läpi.
Minä luen. Ne on ekkoni. *virn* En kyllä silti ikinä kuvitellut että haluaisin miehekseni sisilialaisen työnarkomaanimiljonäärin. Ne kirjat on eskapismia, ei kukaan niitä tosissaan ota.
-se autistinainen-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herrajumala. Se, jolla on varaa valita, ei tietenkään ala matopurkkeja aukomaan siinä toivossa että yhden sisällä olisi kultasormus
Sepä se, tätä olen yrittänyt sanoa koko ajan. Naiselle merkitsee pinta. Se kannattaa muistaa naisen tavoittelussa aina. Siisti pukeutuminen, sujuva ulosanti ja kyky saada nainen tuntemaan olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Ja pöksyt lähtevät.
Siksi ulkonäöllisesti vähintään ylempää keskitasoa olevat sosiaalisesti sujuvat miehet tekevät kaadoista valtavan osan.
Ei vanhentuneissa kehyksissä ja flanellipaidassa ujona kyyhöttävä nörtti naista saa. Eivät naiset tule kyselemään häneltä, millainen mies olet, vaan naiset valitsevat parhaat päältä ulkoisten kriteereiden perusteella. Nörtistä voisi tulla vaikka kuinka tasa-arvoinen puoliso ja hyvä isä, mutta nörtti ei vain vetoa, koska nörtin pinta ei vetoa.
Jostain syystä on kuitenkin niin, että kun miehille opettaa pinnallisuuden vetoavan naisiin, niin naiset nousevat takajaloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herrajumala. Se, jolla on varaa valita, ei tietenkään ala matopurkkeja aukomaan siinä toivossa että yhden sisällä olisi kultasormus
Sepä se, tätä olen yrittänyt sanoa koko ajan. Naiselle merkitsee pinta. Se kannattaa muistaa naisen tavoittelussa aina. Siisti pukeutuminen, sujuva ulosanti ja kyky saada nainen tuntemaan olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Ja pöksyt lähtevät.
Siksi ulkonäöllisesti vähintään ylempää keskitasoa olevat sosiaalisesti sujuvat miehet tekevät kaadoista valtavan osan.
Ei vanhentuneissa kehyksissä ja flanellipaidassa ujona kyyhöttävä nörtti naista saa. Eivät naiset tule kyselemään häneltä, millainen mies olet, vaan naiset valitsevat parhaat päältä ulkoisten kriteereiden perusteella. Nörtistä voisi tulla vaikka kuinka tasa-arvoinen puoliso ja hyvä isä, mutta nörtti ei vain vetoa, koska nörtin pinta ei vetoa.
Jostain syystä on kuitenkin niin, että kun miehille opettaa pinnallisuuden vetoavan naisiin, niin naiset nousevat takajaloilleen.
Ihminen joka valitsee kyyköttää vanhentuneissa kehyksissä ja flanellipaidassa ujona tuskin on kovin hyvää isämateriaalia. Fiksu ihminen tietää että pärjätäkseen maailmassa täytyy näyttää edes kohtuullisen normaalilta ja omata kohtalaiset sosiaaliset taidot. Tämän jälkeen fiksu ja määrätietoinen ihminen hankkii itselleen tarvittavat taidot.
Siedettävässä ulkoasussa on kyse kanssaihmisten kunnioituksesta. Ei minua kiinnosta tutustua mieheen joka ei kunnioita lähimmäisiään sen vertaa että viitsisi näyttää siitiltä näiden takia.
Ja jos on mahdollista saada mies joka on mukava, älykäs, kiltti, uskollinen, itsensä elättävä ja lisäksi miehekäs, hyvinpukeutuva ja komea, miksi pitäisi edes sylkeä ressukkanörttiin päin?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka valitsee kyyköttää vanhentuneissa kehyksissä ja flanellipaidassa ujona tuskin on kovin hyvää isämateriaalia.
Lapsen ja isän välistä suhdetta harvemmin määrittää se, miltä isä näyttää. Ulkonäkö ei määritä sitä, kuinka isä lasta hoivaa, viihtyykö isä lapsen seurassa ja kuinka hyvin isä pystyy lapsen tarpeet huomioimaan.
Jos palstaajalla on oikeasti hinku löytää naisystävä poistumatta kodistaan, kuten useat näistä kommentoijista antaisivat ymmärtää, voin kertoa että tuttavani (nainen) muutti Pohjois-Amerikkaan nettituttavuuden (mies) perässä heidän tunnettuaan toisensa ainoastaan netin kautta joitakin vuosia. Ovat nyt onnellinen perhe, perinteinen avioliitto + 2 lasta -hässäkkä.
En tuntenut häntä erityisen hyvin, käsittääkseni tutustuivat jossain WoW-tyylisessä pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka valitsee kyyköttää vanhentuneissa kehyksissä ja flanellipaidassa ujona tuskin on kovin hyvää isämateriaalia. Fiksu ihminen tietää että pärjätäkseen maailmassa täytyy näyttää edes kohtuullisen normaalilta ja omata kohtalaiset sosiaaliset taidot. Tämän jälkeen fiksu ja määrätietoinen ihminen hankkii itselleen tarvittavat taidot.
Siedettävässä ulkoasussa on kyse kanssaihmisten kunnioituksesta. Ei minua kiinnosta tutustua mieheen joka ei kunnioita lähimmäisiään sen vertaa että viitsisi näyttää siitiltä näiden takia.
Ja jos on mahdollista saada mies joka on mukava, älykäs, kiltti, uskollinen, itsensä elättävä ja lisäksi miehekäs, hyvinpukeutuva ja komea, miksi pitäisi edes sylkeä ressukkanörttiin päin?
Siis onko joku suorastaan käskenyt sinun "edes sylkeä" jotain "ressukkanörttiä" päin? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kävin mieheni kanssa joogakurssilla ja oli siellä muitakin (nuoria) miehiä. Useimmiten kyllä vain pari miestä ja loput 5-10 naisia. Ja tuolle yhdelle kommentoijalle, ei ainakaan tässä paikassa kukaan katsonut ketään pahasti, kaikki olivat eri tasoisia ja eri kuntoisia.
Niin, mieheni kävi joogassa kanssani. Tykkää myös kokkailla ja on pitkälle kouluttaunut nörtti. Ei ole jännämies, lihaksikas tai tatuoitu.
Olen tiukasti kaapissa zumba harrastukseni kanssa (koiranilmoilla ei viitsi mennä ulos). Vain kumppanini tietää tästä oudosta perversiosta.
Sanoisin, että melkoista hakuammuntaa on kumppanin hakeminen yrittämällä änkeytyä harrastuksiin missä naisia on, mutta itse harrastus ei kiinnosta. Ja "kaveriverkostotkin" toimivat parikymppisten opiskelijabiletyspiireissä paremmin kuin "aikuisten" ihmisten kohdalla. Eikä sillä nyt oikeastaan ole mitään väliä miten tai millä välineellä pääsee kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kontaktin laatu ratkaisee. Sosiaalisissa taidoissa, sivistyksessä ja arvomaailmoissa kuilu tiettyjen kansanosien välillä on itseasiassa jyrkentynyt, eikä tämän kuilun yli ole kellään halua pariutua keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Hauska rimpsu.
Alkajaisiksi skipataan ensimmäinen annettu ohje: jos homma ei ole sujunut aikaisemmin, katso peiliin ja tee toisin.
Sitten valitetaan, että naisten ohjeiden mukaan ei voi onnistua. Kun taas markkina-arvomiesten ohjeilla menee muuten kiville.
Ehkä kannattaisi kysyä vinkkejä niiltä tutuilta taviksilta, joilla on kukkea parisuhde.
Naisten ohjeet miehille on sitä tyyliä, että päinvastaisessa tilanteessa miehet sanoisivat että kannattaa laihduttaa reippaasti, ottaa silarit, irtoripset, rakennekynnet ja hiuslisäkkeet. Menee tunteisiin eikä ole läheskään varmaa, että toimii halutulla tavalla ja aika monella ei ole tuollaiseen edes realistia mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan kumma, että naiset ei ikinä opi. Naiset aina valitsevat itselleen "unelmiensa prinssin", joka pettää tai lyö, sikailee. Sitten itketään kun "mies" on kusipää.
Naisten pariutumiskriteerit on typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuollainen mies saa monia muitakin naisia ja todennäköisesti pettää ja jättää sinut ennenpitkää. Naisilla on joku erityisyyden harha, että minussa täytyy nyt olla jotain tosi erikoista ja hienoa kun tuo mies suostui suhteeseen tai avioliittoon kanssani. No ei ole. Mutta jokuhan miehenkin on otettava jos halua pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska rimpsu.
Naisten ohjeet miehille on sitä tyyliä, että päinvastaisessa tilanteessa miehet sanoisivat että kannattaa laihduttaa reippaasti, ottaa silarit, irtoripset, rakennekynnet ja hiuslisäkkeet. Menee tunteisiin eikä ole läheskään varmaa, että toimii halutulla tavalla ja aika monella ei ole tuollaiseen edes realistia mahdollisuuksia.
Joka ikinen nainen, myös se ruma ja meikkaamaton on jo tehnyt sata kertaa enemmän ulkonäkönsä eteen kuin mies joka huolehtii hyvin itsestään. On naurettavaa verrata jotain rakennekynsiä ja leikkaukset menoa ja jäätävän kalliita hiuslisäkkeitä siihen että mies vaivautuisi edes hommamaan ajanmukaiset ja siistit vaatteet itsrlleen ja huolehtimaan perushygieniastaan. Listaanko kaikki asiat jotka jo meikkaamaton tavisnainen joutuu tekemään? Poistetaan karvaaa kulmakarvoista, kainaloista, sääristä ja alapäästä. Hiukset on käytännössä pakko värjätä. Kaikki kasvojen puhdistukset ja rasvaamiset ja kynsien hoito, siihen sitten päälle meikkaamiset ja meikinpoistot. Pukevien vaatteiden hommaamiset, kun miehillä taas on housut ja paita- yhdistelmä, jonka hommaaminen ei luulis olevan kenellekään mahdoton tehtävä.
Siis olet ollut kuusikin vuotta parisuhteessa ja ainoa mitä sulla on niistä sanottavaa on se oliko nainen mielestäsi tarpeeksi hyvännäköinen vai ei :D. No ei varmaan ole naissukupuolelle mikään menetys että olet päättänyt eläköityä haaveilemaan itsellesi liian nuorista fitnesskissoista. Peukku sille.