Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa tuli riitaa - paha mieli..:(

Vierailija
09.04.2006 |

Otin netin vähän aikaa sitten ja siitä lähtien melkein joka kerta kun ystävä tulee meille, menee melkein heti nettiin, istuu siinä ja kun lähtee kotiinsa nousee pois koneelta. Ennen juotiin rauhassa kahvikupposet ruokapöydässä jne, nyt ystäväni ottaa kahvikupin koneelle ja minä sitten istuskelen yksin ruokapöydässä. :(

en missään nimessä halunnut riitaa, mutta sanoin sitten tänään että laitetaan kone kiinni, ystäväni sanoi sitten että lähtee kotiinsa.. tuli sitten sanottua puolin ja toisin sellaista mitä ehkä ei olisi pitänyt sanoa.. Yritin laittaa anteeksipyyntöviestejä ja sitä että kaipaan ystävyyttä ilman konetta välillä, että tottakai saa koneella käydä mutta juotais edes ne kahvit ruokapöydässä niin kuin ennen.. puhelin kiinni kai kun ei tullut välitystietoja..

olinko liian ankara? mieheni sanoi että minun pitäisi olla kärsivällisempi. mitä mieltä muut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on siis yksi lapsi, mutta lapsen isä asuu yksin (erosimme), tosin yritämme uudelleen olla yhdessä, mutta asumme vielä erillään. ja ystäväni on perheetön. siksi hengaamme päivittäin. ystäväni osallistuu kyllä kustannuksiin jos teemme yhdessä ruokaa ja olen kyllä syönyt hänenkin luonaan että rahasta ei ole kyse..

Vierailija
22/24 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun ap sanoit että tähän liittyy vielä muutakin, että olet " velkaa" ?

On kyllä aika tökerö kaveri sulla...:( Minäkin ajattelin tuota että valehtelet ensi kerralla että koneessa on jotain vikaa ja katso lähteekö kaverisi saman tien pois vai kelpaako kahvittelu siinä vaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi mm olen sanonut että saa käyttää nettiä rajattomasti.. mutta en tiennyt että se menee tähän.. alussahan oli niin, että ystäväni kysyi esim että saisinko käydä maksamassa laskut tms, nyt vain " kysyy" ja menee jo samalla koneelle enkä saa häntä pois..

itsepähän sanoin että saa olla koneella, mutta en tosiaan tiennyt että joka ikinen päivä kun tulee ja koko sen ajan netissä...

Vierailija
24/24 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni aukaisi puhelimen. pyysi anteeksi ja sanoi koko riidan olevan hänen syytään. eli juttu on sovittu ja sovimme että vietämme välillä niitä tietokonettomia päiviä ja välillä sitten saa ystäväni olla vaikka koko yön koneella.

kiitos kaikille vastanneille! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi