Eurokangas huijaa :/
Anteeksi purkaus, mutta ärsyttää :/ Kävin eilen eurokankaassa ja myivät minulle eri kangasta kuin pyysin. Olin katsonut nettisivuilta, että printtiä, jota haluan, myydään parina eri kankaana. Toinen maksaa 14,9€/m ja toinen 17,9€/m. Menin kassalle ja näytin puhelimesta kuvaa heidän nettisivuista, jotta saisin tarvitsemaani kangasta.
Kassa otti samannäköisen rullan ja leikkasi tarvitsemani palan. Kun kassa tulosti kuitin palaan, huomasin, ettei kangas ollut kumpaakaan nettisivuilla näkyneistä vaihtoehdoista :( En jaksanut ruveta valittamaan (olisi pitänyt, olen liian lammas), kun kyse oli loppupeleissä n. 1€ kalliimpi lopputulema ja tämäkin kangas koostumukseltaan sipi työhöni. Ärsyttää silti. Olkaahan tarkkana, että saatte oikeasti, mitä haluatte! Itse taidan jatkossa tehdä kangasostokseni muualla mahdollisuuksien mukaan, sen verran nyt harmittaa.
Kommentit (59)
Jep, harmi ettei oo muita paikkoi paljoakaan. Eurokangas on ihan törkyhintanen. Netissä sais tietty halvemmal, mut ite ainaki tykkään kokeilla kangasta ennen ku ostan.
Hahhhah, eurokangas-fanit alapeukuttaa, muttei kommentoi. Iteki kierrän kyseisen mestan nykyään kaukaa. Ainakin eräässä helsinkiläisessä liikkeessä myyjät ovat aina naama nurinpäin ja juoksevat karkuun, kun asiakas näyttää siltä, et haluu kysyy jotain.
Pääkaupunkiseudul kannattaa käyttää paikkaa Kangaskapina.
Nyt on pakko kysyä, miksi et tunnustellut kangasta ja tarkistanut hintaa ennen ostopäätöstä?
Jospa kyseessä olisi kuitenkin ihan inhimillinen virhe/väärinkäsitys joka olisi voinut sattua missä vain liikkeessä, eikä ainoastaan Eurokankaassa?
Eli Eurokangas huijaa, kun yksittäinen myyjä myi sinulle sitä mitä oletti sinun haluavan, kun et antanut muuta ymmärtää?
Näytit puhelimella kuvaa nettisivuista? Miksi et kertonut sitä kankaan koodia?
Ainakin ne leikkaa millilleen kankaat. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten kankaat pitäisi leikata?
Lopetin Eurokankaassa käymisen vuosia sitten. Syynä oli se, että myyjät olivat tympeitä eivätkä halunneet palvella asiakasta. Jopa tervehtiminen oli heille ylivoimaista.
Tuli vahvasti sellainen olo, että olen ylimääräinen paha enkä lainkaan tervetullut liikkeeseen. Saavat minun puolestani tuhahdella happamalla naamalla ihan keskenään. :D
Ap:n kannattaa nyt katsoa peiliin.
Et sitten ajatellut siinä kohtaa sanoa, että se ei ollutkaan haluamaasi kangasta?
Eli kauppa huijaa, kun todennäköisesti inhimillisestä erehdyksestä (kyllä, niitä sattuu jokaiselle, sekä työssä että vapaa-aikana) sait väärää kangasta, mutta olemalla sanomatta mitään annoit sen käsityksen, että oikein meni. Ihan pettämätön logiikka 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Hahhhah, eurokangas-fanit alapeukuttaa, muttei kommentoi. Iteki kierrän kyseisen mestan nykyään kaukaa. Ainakin eräässä helsinkiläisessä liikkeessä myyjät ovat aina naama nurinpäin ja juoksevat karkuun, kun asiakas näyttää siltä, et haluu kysyy jotain.
Pääkaupunkiseudul kannattaa käyttää paikkaa Kangaskapina.
Jossa valikoima on todella pieni. Netistä voi toki tilata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos pyydät metrin kangasta, niin saat sen metrin.
Näytät puhelimesta kuvaa? Ja kun myyjä tekee erheen ja leikkaa tismalleen samannäköistä kangasta sinulle (jonka nyt kuka tahansa olettaa olevan sama kangas aivan kuten sinäkin) niin sinä vedät siitä salaliitot ja huijausteoriat, kun et saa suutasi auki ja sanottua asiasta??
Ei kai kukaan oikeasti voi olla sellainen, ettei saa sanottua? Miten se on edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ostapa joskus kangasta USAsta. Siellä 1 yard on 91, 44 cm ja se mitataan 88 cm.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Eurokankaassa käymisen vuosia sitten. Syynä oli se, että myyjät olivat tympeitä eivätkä halunneet palvella asiakasta. Jopa tervehtiminen oli heille ylivoimaista.
Tuli vahvasti sellainen olo, että olen ylimääräinen paha enkä lainkaan tervetullut liikkeeseen. Saavat minun puolestani tuhahdella happamalla naamalla ihan keskenään. :D
Asioin juuri siksi Eurokankaassa, että siellä saa katsella rauhassa. Paikkakunnalla on myös yksi pienempi liike mistä löytyy ihan kivoja kankaita edullisestikin, mutta siellä on sellainen utelias niskaan hengittävä vanha naismyyjä, jonka seurasta haluaa pois mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos pyydät metrin kangasta, niin saat sen metrin.
Eiku pitäis olla puolitoista metriä, mutta ei milliäkään vähempää, tai "kauppa huijas mua!!!1😩"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten kankaat pitäisi leikata?
Olin aikoinaan sivutyönä kangaskaupassa töissä ja minulle opetettiin, että kutistuviin kankaisiin on aina leikattava kutistumisvara. Ja puuvillakankaita ei leikata, vaan revitään. Silloin tulee lankasuora. Isokuvioisissa kankaissa piti vielä sovittaa kuviot niin, että ne menivät kohdalleen.
Eipä ole paljoa muita vaihtoehtoja kuin eurokangas, ainakaan täällä pk-seudulla.