Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö ihmisen joka kus*#taa Kelaa?

Vierailija
08.11.2017 |

Eli asuvat puolison kanssa yhdessä mutta nainen saa yh-lisät ja asumistuet, (eli Kelalle ilmoittaneet eronneensa)
Siellä laittaneet rahaa palamaan jo pidemmän aikaa, matkustelevat jne.. ;(

Kommentit (290)

Vierailija
221/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varmasti tiedän aloittajan eli tukia tulee eli mitä wittanderia sinä toisten elämästä "huolehdit kadehtivaan tyyliisi" ?? Leikki - Feikkisi on selvillä.

Mulle ei tule mitään tukia tällä hetkellä.

Ja jos tulisi, niin ei ainakaan kusetettuja

Ap

Vierailija
222/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kans avoparin jotka suunnitellusti ovat tehneet petoksia.

Sitten käytiin etelässä huijausrahoilla.

Ja tää on 100% varmaa.

Niin tehtiin!! Ja mitäpä muutakaan voisi täällä odottaa kun 100% varmuutta mitä tulee "tietojen" paikkaansapitävyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko varmasti tiedän aloittajan eli tukia tulee eli mitä wittanderia sinä toisten elämästä "huolehdit kadehtivaan tyyliisi" ?? Leikki - Feikkisi on selvillä.

Mulle ei tule mitään tukia tällä hetkellä.

Ja jos tulisi, niin ei ainakaan kusetettuja

Ap

Eipä toki eipä toki. : D

Vierailija
224/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kelassa mitään tyhmiä olla. Kyllä kaikki työntekijät tietää, että jos nainen on yksinhuoltaja ja lasten isä poste restantessa, että todellisuudessa yhdessä asuvat. Mutta eihä sille oikein mitään voi tehdä. Ilmjantoja tehdään paljon, mutta ei ne oikein johda mihinkään.

Vierailija
225/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 2 vuotta ja käräytä sitten, tulee vähän kovempi tuomio ja enemmän maksettavaa.

Vierailija
226/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmilla on oikeasti oma asunto, eivät kuseta.

Ei ole.. Miehellä posterestante

Ap

Siis miten tuo on muka mahdollista jonkin poste restante -osoitteen kanssa? Missä mies on siis kirjoilla? En tajua.

Pelkän otsikon perusteella olisin sanonut, että aika vaikea taitaa olla kus*ttaa, kun ei sieltä näytä ihan oikein perusteinkaan mitään saavan. Näin on ainakin asia vammautuneella äidilläni, jonka mitkään laskut eivät tunnu kelpaavan Kelalle.

Posterestante=asunnoton

Kyllä tää onnistuu ja vielä suht helposti.

Ja tästä kusetuksesta oon aivan 100% varma koska he itse ovat siitä kertoneet.

Ap

Ovat itse sanoneet huijaavansa Kelaa? Sanatarkasti näin? Jos näin, niin kertoisin, ilman muuta.

Ei vittu mitä ääliöitä..ihan sama mitä sanoo kahdenkesken tai vaikka kymmenenkesken.Ne on puheita ja puheet ei päde,jos näyttöä ei ole.Pitää löytyä näyttöä. Jos ja kun sitä ei ole,ei myöskään tuomioita tule.Isoissa,miljardiluokan huijauksissa tähän tarkoitukseen käytetään veroparatiiseja.Kaikki perustuu salassapitoon koska veroparatiisipankeissa ei toimi finanssivalvontaa tai rahoitustarkastuslaitosta.Samoin tulonlähteeseen/lähteisiin ei puututa mitenkään.Ja nyt puhutaan isoista rahoista.

Kun näin paljon asioista tiedät, niin kerro mitä se näyttö sit konkreetisesti on?

En sanonut tietäväni asioista paljoa sen lisäsit ihan itse.Sinuna keskittyisin miettimään ennemmin mikä ajaa ihmiset toimimaan kyseisellä tavalla? Mikä heitä motivoi ja miksi? Näkisit ehkäpä paremmin ja laajemmin kokonaisuuden ja syy seuraus yhteyden.

Näin läheltä katsottuna heitä kiinnostaa elää leveästi

Ap

Päivän oikea vastaus on käräytys!! : D Miten läheltä tarkemmin? Onko kyse senteistä,tuumista vai peräti milleistä? Tämä on olennainen tieto!

Vierailija
227/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo. Ei kukaan voi sossutuilla ostella autoja. Ei kelaa voi edes kusettaa, ne nappaa tuollaiset,

Kyllä vaan voi kusettaa. Kumpikin käy töissä, mutta koska nainen ilmoittanut olevansa yh, saa lapsistaan yh-lisät ja asumistukea n. 300€/kk (käsittääkseni) eli n. 500€ ylim. rahaa kuussa ja kumpikin työssä joten pärjäisivät ilman noita kusetusrahojakin..

Ap

Aika monelta tukien saajalta on unohtunut, mitä "yhteiskunta" tarkoittaa. Se olemme me: sinä joka kommentoit, perheesi, ap, minä. Me tavalliset ihmiset.

Toki yritykset maksavat paljon, samoin rikkain vähemmistö. Heillä myös taloudellinen mahdollisuus irtisanoutua systeemistä, eli Suomesta.

Kärjistettynä:

Työkkäri, sossu, kela... Toki yhteiskunnan tuista maksetaan verot takaisin pyörivään pyörään, eli palautetaan saadusta rahasta prosenttiosuus takaisin, mutta kuka sen rahan alunperin pyörään syötti ja miksi?

Vierailija
228/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttu asuu miehensä kanssa ja nostaa asumistukea. On olvinaan vuokralla mutta oikeasti hänen poikansa asuu vuokra-asunnossa. Poika on töissä ja ei olisi oikeuttettu tukeen. Toisaalta asia ei minulle kuulu enkä ole viitsinyt tehdä mitään.

Vierailija
229/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti käräyttäisin

Vierailija
230/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käräyttäisi. Suomalaisten lempihommaa - kytätä toisia ja käräyttää ihmisiä viranomaisille. Tästä valtaosa kansaa saa sitten tyydytystä. Mitään muuta vastaan suomalainen ei osaakaan tuntea niin paljon vihaa, kuin toista suomalaista kohtaan. Valtion edessä ollaan sen sijaan nöyriä ja pelokkaita. Voi myös kokea itsensä huijaria paremmaksi, sekä tuntea viranomaisten silmissä tunteen lojaaliudesta valtiolle. Vittu mitä säälittävää porukkaa. Kertoo kaiken oleellisen suomalaisten luonteesta.

Vierailija
231/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
232/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin murheita toisten tekemisistä? Miksi hitossa pitäisi vasikoida, vain sen tähden, että on kateellinen? En todellakaan ymmärrä tätä suomalaista käräyttämiskulttuuria.

Vierailija
233/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisin murheita toisten tekemisistä? Miksi hitossa pitäisi vasikoida, vain sen tähden, että on kateellinen? En todellakaan ymmärrä tätä suomalaista käräyttämiskulttuuria.

Kuka on sanonut että "vain sen tähden että on kateellinen", miten olis " vain sen tähden että se on väärin, laitonta ja petos"?

Vierailija
234/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käräytin tuttuni.. pisti toimeentulotukia käteisenä säästöön.

Vierailija
235/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vitussa.

Huijarit pitäisi heivata St. Helenan saarelle pohtimaan, miksi olen aivokuollut idiootti , joka rikkoo lakia.

Vierailija
236/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käräyttäisi. Suomalaisten lempihommaa - kytätä toisia ja käräyttää ihmisiä viranomaisille. Tästä valtaosa kansaa saa sitten tyydytystä. Mitään muuta vastaan suomalainen ei osaakaan tuntea niin paljon vihaa, kuin toista suomalaista kohtaan. Valtion edessä ollaan sen sijaan nöyriä ja pelokkaita. Voi myös kokea itsensä huijaria paremmaksi, sekä tuntea viranomaisten silmissä tunteen lojaaliudesta valtiolle. Vittu mitä säälittävää porukkaa. Kertoo kaiken oleellisen suomalaisten luonteesta.

Saanko tulla varastamaan sinulta jotakin arvokasta etkä toivoisi, että joku käräyttäisi minut?

Vierailija
237/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy petosten tekemistä. Mutta en myöskään hyväksy seläntakana pahan tai muun peen puhumista.  Enkä kyttää läheltä enkä kaukaa muiden tekemisiä. Tulee mieleen jo muinainen DDR.

Jos asia noin paljon omaa napaa hiertää, niin ei kun vain ilmoitusta tekemään. Mutta ei nimettömänä ja ilman, että ilmiannetut tietävät ilmoituksestasi.

Valtaapitävän eliitin edustajat hierovat käsiään, kun köyhät  tappelee keskenään.

Vierailija
238/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin Kelan kusettamaksi ja asian selvittäminen oli lukuisista yrityksistä huolimatta täysin mahdotonta. Minulta perittiin työnantajan virheen takia takaisin tukia ajalta, jolloin en todellakaan nostanut yhtään mitään tukia, koska olin vakituisessa työsuhteessa. Työnantajani palkanlaskija toimitti selvityksen asiasta Kelaan, mutta se ei auttanut mitään. Minulle oli siis maksettu myöhässä edellisen vuoden palkkoja ja niiden maksupäivä meni seuraavan vuoden puolelle ja Kela katsoi ne siis sen vuoden tuloiksi. Tottakai ne rahat meni kaikkien edellisen vuoden velkojen ja rästissä olleiden maksujen maksamiseen ja sitten Kela alkoi vaatia takaisin tukia ajalta, jolloin minulla ei ollut mitään muita tuloja kuin Kelan vähäiset tuet. Olin taloudellisesti aivan kusessa.

Ei Kela "kuseta", jos sinulla on puhtaat jauhot pussissasi ja toimit vilpittömästi. Todella usein nämä Kelan "huijaamaksi" tulleet ovat yllättäen itse sössineet asiansa ja syyttävät siitä muita tahoja. 

Vastenmielistä.

Vierailija
239/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

Kuka on sanonut että "vain sen tähden että on kateellinen", miten olis " vain sen tähden että se on väärin, laitonta ja petos"?

Onko se sinulta jotenkin pois? Anna ihmisten olla, karma korjaa.

Vierailija
240/290 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin että jos kaksi ihmistä asuu eri osoitteessa ei heitä voi laittaa väkisin yhteenasuviksi tai avopareiksi jakamaan samaa taloutta. Sillä ei ole mitään merkitystä kertooko naapuri vaikka että hänen oman kyttäyksen mukaan asunnossa A kävisi usein henkilö joka ei siellä ole kirjoilla. Hänen kyttäykset ei oikeudessä päde. Kyseessä on sana sanaa vastaan ja jos henkilöillä on eri osoite ja eri asunnot niin kukaan ei voi väittää mitään siinä tilanteessa. Ketään ei voi pakottaa siirtämään kirjojaan toisen luokse ja lupumaan omasta asunnosta vaikka tavattaisiin joka päivä ja ilta. Eri tietenkin jos on pelkkä poste restante eikä oikeaa osoitetta tai asuntoa niinkuin vissiin tuossa ap:n esittämässä tapauksessa on.

Kannattaa vaan olla aina varma näistä asioista nimittäin itsenä siinä sitten nolaa pahasti jos käy esittämään jotain mikä ei ole totta. Luuleen olevansa käräyttjä mutta lopputulos on vain se että käyräyttäjää pidetään hulluja kyylänä.

Ai niin, mielenkiintoista oli myös tuo että tämä käyräyttäjä kertoi kuinka huijarit on rehvastelleet tuosta huijauksesta. Entäs jos asia ei ole niin ja sinä käyräyttäjä vain valehtelet jotta saisit enemmän uskottavuutta jutullesi. Oletettu huijari voi hyvinkin sanoa että ei ole sinun kanssasi vaihtanut sanaakaan. Yleensä oikeusjutut perustuvat ihan muuhun kun sanallisiin väitteisiin.

En ole naapuri enkä kyylä ja kyllä varmasti näkee että mies siellä asuu.

Voihan sitä lapsiltakin kysyä?

Osa siis sen ikäsiä ettei varmaan osaa huijata.

Ap

Et taida tietää oikeuskäytönnnöistä mitään. Ei se ole mitään lastentarha leikkiä johon istutetaan sinut tai lapset vastaamaan kuka siellä asunnossa teidän tai lasten mielestä asuu. Jos siis lapset ovat sen ikäisiä että eivät osaa huijata tarkoitat siis pieniä lapsia? Luuletko että oikeuskäytönnöissä mennään pienten lasten todistusten perusteella herran jestas eiväthän he edes ymmärrä välttämättä mitä heiltä kysytään. Olet aivan pihalla.  Edelleen kyse ei ole siitä ketä siellä joidenkin mielestä asuu kun he eivät voi sitä mitenkään osoittaa todeksi. Tietenkin voit esittää vaikka ruutuvihkoosi kirjoittamat ajat joilloin olet kytännyt että kuka sinne menee ja poistuu mutta varoitan että silloin sinun sinulle todellakin aletaan etsiä sopivia mielenterveysapalveluja.  Oletko siis 24/7h tietoinen kuka siellä asunnossa asuu? Tiedätkö edes varmasti että onko esim. miehellä omaa asuntoa vai ei? Saanen epäillä.

Tiedän kaiken aivan 110% varmasti!

Ap

Ensin kerroit, että tiedät 100% varmasti, koska he on sulle itse näin kertoneet. Myöhemmin selität, että ehkä sä et ollutkaan itse paikalla vaan oot kuullu muitten juoruja ja nyt sä jo tiedät 110 % varmasti?

Sorry, mun mielestä sun uskottavuus alkaa pikkuhiljaa kärsiä...

Eihän tuo tiedä varmasti mitään. Miettii vaan päänsä puhki että mitenköhän asiat on. Miten joku jaksaa. Kuulosti muutenkin vähän uskomattomalta tuo että joku olisi oikein seikkaperäisesti rehvastellu jollekin että huijaisi tuolla tavalla. Sitä paitsi miten joku voi edes innostua tuollaisesta. Kyllä kai jokainen tajuaa että ei sinne Kelalle voi ilmoitella "kun tuo neiti x oikein rehvasteli että huijaavat niin hyvin..." tuota noin.. kyllä itselläni ainakin herätyskellot soisi että onkohan asia todellakaan noin ja mitkä ovat ilmoittajan todelliset motiivit.

Jos saat tietää, että joku rikkoo lakia tarkoituksella, sinä ilmoitat siitä. Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän