Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla jotain miesten kaljuuntumisen tapaista ja yhtä yleistä normaalia muutosta, joka tekee heistä yhtä epäviehättäviä miesten silmissä?

Vierailija
07.11.2017 |

Jos nyt jätetään se lihominen pois, kun siinä on omista valinnoista ja terveydestä enemmänkin kyse.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen lisääntyminen. Viikset. Rintakarvat. Alakarvoitus alkaa leviämään edestä taakse ja ylöspäin.

Lopulta karvoitus kasvaa umpeen ja peittää koko ruumiin, naiset muuttavat metsään talvestamaan ja jättävät kaljuuntuvat miehet yksin kotiin ihmettelemään, mihin vaimo katosi.

:DDDD

Tällaisten kommenttien takia muistaa aina miksi tätä palstaa lukeekaan!

Vierailija
42/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat muuttuu riippuviksi pusseiksi. Ei oo enää nätit ja kiinteät luonnostaan.

Näkeekö jokainen sen susta päälle päin, että sulla on riipparit?

Kyllä musta ainakin näkee. Rinnat on alhaalla nuorempiin verrattuna. Nännit osoittaa alaspäin, ja tukevissakin liiveissä ne nännit näkyy paidan läpi, isot kun on. Niin tiukkoja liivejä en yksinkertaisesti voi pitää että rinnat pysyisivät koholla ja nännit olisi normaalilla kohdalla.

Ja sille joka väitti että karvojen nyppimiseen menee muutama minuutti illassa: ei mene. Karvoja on leikattava, ajettava, nypittävä ja epiloitava yli tunnin verran viikossa. Epiloinninkin jälkeen sänki tulee alle viikossa, ja alapää ei sitä edes kestä.

Kaljut miehet on komeita, jos vaan eivät kasvata jäljellä olevia hiuksia pitkiksi ja yritä kammata niitä kaljun yli.

Jos minulla olisi parempi itsetunto, jättäisi kaikki karvat ajamatta sääristä, kainaloista, kasvoista, ja haastaisin kaljun miehen kävelemään vierelläni kadulla. Katsottaisiin kumpi saisi enemmän pilkkaa osakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämän yhden ja ainoan kaljufiksoituneen nyt ihan oikeasti hakea jo pikkuhiljaa apua tähän kaljunpelkoonsa? Onko sinulla elämässäsi mitään muuta kuin kaljupelkoisena kirjoittelu ympäri nettiä? Ja mitä tyydytystä näistä jutuista saat? Kaljuuntuminen on edelleenkin aivan täysin normaali tapahtuma miespuoliselle henkilölle. Toisilta tukka alkaa lähteä parikybäsenä, toisilta myöhemmin, kaikilta ei ikinä. On olemassa pieni osa nuoria naisia, jotka eivät halua kaljuuntuvan kanssa olla. Mitä sitten? Onko sinun pakko saada olla juuri sellaisen tytön kanssa joka ei kaljua halua? Jäljelle jää kumppaniehdokkaaksi kuitenkin 99.9% vapaista naisista, joten eikö heistä löydy? Kaikki eivät myöskään pelkää kaljuuntumistasi. Osa näkee kyllä että sinulla ei ole muutkaan asiat kunnossa, ja vaikka kuinka syyttäisit kaljuuntumistasi "olen paras mies kaikille, vain kaljuuntumisni estää pariutumisen" niin siltikään kaikki eivät sinua halua. En itsekään ottaisi heikkoitsetuntoista kaljun ympärillä pyörivää miestä, sillä hän on niin selkeästi ulkonäköfiksoitunut, ja mt-ongelmainen, enkä ole kummastakaan ihmistyypistä kiinostunut.

Vierailija
44/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaljuuntumassa. Tämä alkoi jo kolmekymppisenä. nyt olen 45. Ja siis nainen. Ei kovin mukava tunne, olen ostanut hiustuuhennetta ettei kalju näkyisi kun joudun ihmisten ilmoilla liikkumaan. Olen kuin juice leskinen ilman sitä.

Vierailija
45/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhetessa tuntee itsensä vähän zombieksi, jo tässä keski-iässä, hampaita on paljon vähemmän kuin parikymppisenä, hiuksia on paljon vähemmän kuin parikymppisenä, tuntuu että keho rapistuu huimaa vauhtia alta, ihan kuin osat tippuisivat pois.. Ei se mua viehätysmielessä haittaa, vähän vaan pelottaa terveyden ja voinnin kannalta, kun alkaa paikat hajota tai putoilla pois.

Tulee aika puun takaa tämä kujanjuoksu,. ei sitä parikymppisenä ymmärrä, sillon sitä luuli olevansa aina tukallinen ja hammakas ja jalat ja kaikki ehjänä ikuisesti. Mutta sitten yhtäkkiä kaikki alkaa hajota ja kadota.

Parisataa vuotta sittenhän ihmiset kuoli viimeistään kolmekymppisenä, niin ymmärrän tavallaan että elän jo yliaikaa, ilman terveydenhuoltoa olisin itsekin kuollut jo ajat sitten- että täytyy vaan olla tyytyväinen että kroppa vielä toimii vaikka onkin rikki ja osia puuttuu.

Olen äskeinen "juice" 45.

Vierailija
46/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä harmaa tukka tuo charmia, mutta tuoko naisilla? Sama karvojen kanssa.

Vierailija
47/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen vanheneminen

Vierailija
48/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen lisääntyminen. Viikset. Rintakarvat. Alakarvoitus alkaa leviämään edestä taakse ja ylöspäin.

Lopulta karvoitus kasvaa umpeen ja peittää koko ruumiin, naiset muuttavat metsään talvestamaan ja jättävät kaljuuntuvat miehet yksin kotiin ihmettelemään, mihin vaimo katosi.

Ahhahhaa, ihan kuin joku moderni kansantaru

😂

Vierailija
49/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tämän yhden ja ainoan kaljufiksoituneen nyt ihan oikeasti hakea jo pikkuhiljaa apua tähän kaljunpelkoonsa? Onko sinulla elämässäsi mitään muuta kuin kaljupelkoisena kirjoittelu ympäri nettiä? Ja mitä tyydytystä näistä jutuista saat? Kaljuuntuminen on edelleenkin aivan täysin normaali tapahtuma miespuoliselle henkilölle. Toisilta tukka alkaa lähteä parikybäsenä, toisilta myöhemmin, kaikilta ei ikinä. On olemassa pieni osa nuoria naisia, jotka eivät halua kaljuuntuvan kanssa olla. Mitä sitten? Onko sinun pakko saada olla juuri sellaisen tytön kanssa joka ei kaljua halua? Jäljelle jää kumppaniehdokkaaksi kuitenkin 99.9% vapaista naisista, joten eikö heistä löydy? Kaikki eivät myöskään pelkää kaljuuntumistasi. Osa näkee kyllä että sinulla ei ole muutkaan asiat kunnossa, ja vaikka kuinka syyttäisit kaljuuntumistasi "olen paras mies kaikille, vain kaljuuntumisni estää pariutumisen" niin siltikään kaikki eivät sinua halua. En itsekään ottaisi heikkoitsetuntoista kaljun ympärillä pyörivää miestä, sillä hän on niin selkeästi ulkonäköfiksoitunut, ja mt-ongelmainen, enkä ole kummastakaan ihmistyypistä kiinostunut.

Se on kyllä valitettavasti juuri toisinpäin. Oikeasti noita kaljusta pitäviä naisia on hyvin pieni osa naisia. Selvästi suurinosa näkee sen ongelmana viehättymisen kannalta. Ja miehen pitää sitten olla komea kasvoinen ja iso että se kalju yhtään istuu.

Vierailija
50/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni henkilöön. Pitäisiköhän sun jättää nämä ketjut lukematta kokonaan, jos ne harmittavat? Miten joku jaksaakin noin pitkästi kirjoittaa vain toista haukkuakseen? Selvä kiusaajatyyppi.

Vierailija
51/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaljuuntumassa. Tämä alkoi jo kolmekymppisenä. nyt olen 45. Ja siis nainen. Ei kovin mukava tunne, olen ostanut hiustuuhennetta ettei kalju näkyisi kun joudun ihmisten ilmoilla liikkumaan. Olen kuin juice leskinen ilman sitä.

I feel you. Jos et ole jo kokeillut sprironolactonea, niin kantsii ehkä kokeilla. Mulla se on lopettanut stressiperäisen (ilmeisesti) hiustenlähdön jo useampaan kertaan.

N42

Vierailija
52/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jätetään se lihominen pois, kun siinä on omista valinnoista ja terveydestä enemmänkin kyse.

Siis onko naisilla jotain piirrettä joka tekee naisista muiden silmissä miehekkäämmän, itsevarmemman, voimakkaamman, uskottavamman, paremman johtajan ja jopa pari senttiä pidemmän näköisen?  Eipä taida olla.

Vierailija
53/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että yleisin syy miksi mä olen antanut kymmenille ellen jopa sadoille naisille pakit, on luonneviat. Ne ovat suomalaisilla naisilla kaikkein yleisimpiä ja vakavimpia. Rumat ja lihavat nyt luonnostaankin ovat epäviehättäviä ja siihen lisäksi paha vinksahtaneisuus luonteessakin niin johan on tapaus. Kyllä se luonnevikaisuus jättää monen siedettävännäköisenkin naisen miehenpuutteeseen, kuten tää mesta sen osoittaa miesvihallaan.

Vierailija
54/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän luetellaan vain kummallekin sukupuolelle ominaisia vanhenemisen piirteitä. 

Käsitin, että aloittaja hakee erityistä, juuri vain naisille tapahtuvaa asiaa, joka tekee epäviehättäväksi. Naisethan eivät kaljuunnu tai jos, niin hyvin vanhalla iällä hiukset harvenevat tosi paljon muistuttaen kaljua. 

En tajua yhtää näitä "lapset". Kai sitä miehelläkin on lapsia yhtä lailla. 

Vierailija
55/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisilla jotain piirrettä joka tekee naisista muiden silmissä miehekkäämmän, itsevarmemman, voimakkaamman, uskottavamman, paremman johtajan ja jopa pari senttiä pidemmän näköisen?  Eipä taida olla.

Kaljuuntuminen ei tee kenestäkään itsevarmempaa, miehekkäämpää jne. Kaljuksi ajaminen saattaa tehdäkin, mutta sillä ei ole mitään tekemistä kaljuuntumisen kanssa. Onko tämä jotenkni epäselvä asia sinulle?

Vierailija
56/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän luetellaan vain kummallekin sukupuolelle ominaisia vanhenemisen piirteitä. 

Käsitin, että aloittaja hakee erityistä, juuri vain naisille tapahtuvaa asiaa, joka tekee epäviehättäväksi. Naisethan eivät kaljuunnu tai jos, niin hyvin vanhalla iällä hiukset harvenevat tosi paljon muistuttaen kaljua. 

En tajua yhtää näitä "lapset". Kai sitä miehelläkin on lapsia yhtä lailla. 

Olet varmaankin nainen? Mies olis heti tajunnut, ettei lapset miehen kehoon mitään muutoksia aiheuta.

Vierailija
57/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kaljuuntuminen aika kurja asia. Etenkin jos sattuu nuorelle, parhaassa iässä olevalle miehelle. Siinä iässä kun tuo naistenkin tapailu olisi niin tärkeää monille ja elämä vielä edessä

Vierailija
58/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisillakin ohenee ja harmaantuu hiukset.

Joo, mutta se ei ole yhtä yleistä eikä samanasteista kuin miehillä. Tämän näkee jokainen tuolla katuja tallatessa.

Kyllä hiusten oheneminen ja harmaantuminen on naisilla ihan yhtä yleistä kuin miehilläkin. Toki tukka ei ohene yhtä paljon, mutta suurimmalla osalla ihmisistä hiukset ohenevat ja harmaantuvat ikääntymisen myötä.

Älä jankuta, kun sä olet väärässä. Naisilla hiusten oheneminen on harvinaisempaa kuin miehillä ja naisilla ei hiusraja vetäydy, joten se ei ole niin helposti nähtävissä.

Vetäytyypäs naisillakin, mun hiusraja on jo aloittanut ja olen 32v. Ihan erilainen otsa kuin vaikka 5 vuotta sitten.

Ei tyypillisesti. Kyllä joillekin miehille kasvaa rinnat, mutta ei se miehille tyypillistä ole. Aina löytyy niitä friikkejäkin. Jos naisten hiusrajan vetäytyminen olisi yhtä yleistä kuin miehillä, niin tästä ei tarvitsisi edes keskustella, koska me näkisimme sen jokapäiväisessä elämässämme, eikö niin?

Kyllä ihan tyypillisesti naisten hiusraja nousee ja hiukset harvenevat ihan samassa iässä kuin miehilläkin. Muutos on vain pienempi keskimäärin. Aloituksessa kuitenkin minun ymmärtääkseni haettiin naisilla tapahtuvaa muutosta, joka koetaan vastaavassa määrin epäviehättäväksi kuin miesten kaljuuntuminen. Jos nyt vertaillaan, niin naisten selvä kaljuuntuminen ja hiusten harveneminen koetaan naurunaiheena (vastaavasti kuin esim. parranskasvu naisilla) ja epäviehättävänä huomattavasti paljon pahemmin kuin miesten kaljuuntuminen. Miehillä kaljuuntumisen katsotaan kuuluvan asiaan, se on ihan miehekästä monien mielestä. Sellainen joku tykkää ja joku toinen ei -asia, hyvin harvalle mikään kynnyskysymys kumppania valitessa. Naisille tyypillinen hiusrajan nousu ja hiusten harveneminen on hyvinkin vastaavassa määrin epäviehättäväksi koettu asia kuin miesten hieman näkyvämpi hiusrajan nousu, kaljuuntuminen ja hiusten harveneminen. 

PS. Olen tällä palstalla törmännyt lukemattomia kertoja yleistäviin haukkuihin keski-ikäisten suomalaisten naisten ohuista hiuksista. Miesten kaljuudesta yleisesti en ole huomannut ikäviä kommentteja, vain muutamia kertoja muistan jonkun todenneen, ettei itse viehäty kaljusta.

Vierailija
59/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisillakin ohenee ja harmaantuu hiukset.

Joo, mutta se ei ole yhtä yleistä eikä samanasteista kuin miehillä. Tämän näkee jokainen tuolla katuja tallatessa.

Kyllä hiusten oheneminen ja harmaantuminen on naisilla ihan yhtä yleistä kuin miehilläkin. Toki tukka ei ohene yhtä paljon, mutta suurimmalla osalla ihmisistä hiukset ohenevat ja harmaantuvat ikääntymisen myötä.

Älä jankuta, kun sä olet väärässä. Naisilla hiusten oheneminen on harvinaisempaa kuin miehillä ja naisilla ei hiusraja vetäydy, joten se ei ole niin helposti nähtävissä.

Vetäytyypäs naisillakin, mun hiusraja on jo aloittanut ja olen 32v. Ihan erilainen otsa kuin vaikka 5 vuotta sitten.

Ei tyypillisesti. Kyllä joillekin miehille kasvaa rinnat, mutta ei se miehille tyypillistä ole. Aina löytyy niitä friikkejäkin. Jos naisten hiusrajan vetäytyminen olisi yhtä yleistä kuin miehillä, niin tästä ei tarvitsisi edes keskustella, koska me näkisimme sen jokapäiväisessä elämässämme, eikö niin?

Kyllä ihan tyypillisesti naisten hiusraja nousee ja hiukset harvenevat ihan samassa iässä kuin miehilläkin. Muutos on vain pienempi keskimäärin. Aloituksessa kuitenkin minun ymmärtääkseni haettiin naisilla tapahtuvaa muutosta, joka koetaan vastaavassa määrin epäviehättäväksi kuin miesten kaljuuntuminen. Jos nyt vertaillaan, niin naisten selvä kaljuuntuminen ja hiusten harveneminen koetaan naurunaiheena (vastaavasti kuin esim. parranskasvu naisilla) ja epäviehättävänä huomattavasti paljon pahemmin kuin miesten kaljuuntuminen. Miehillä kaljuuntumisen katsotaan kuuluvan asiaan, se on ihan miehekästä monien mielestä. Sellainen joku tykkää ja joku toinen ei -asia, hyvin harvalle mikään kynnyskysymys kumppania valitessa. Naisille tyypillinen hiusrajan nousu ja hiusten harveneminen on hyvinkin vastaavassa määrin epäviehättäväksi koettu asia kuin miesten hieman näkyvämpi hiusrajan nousu, kaljuuntuminen ja hiusten harveneminen. 

PS. Olen tällä palstalla törmännyt lukemattomia kertoja yleistäviin haukkuihin keski-ikäisten suomalaisten naisten ohuista hiuksista. Miesten kaljuudesta yleisesti en ole huomannut ikäviä kommentteja, vain muutamia kertoja muistan jonkun todenneen, ettei itse viehäty kaljusta.

Okei. Leikitään, että olet oikeassa. Sun on varmaan yhtä helppo antaa esimerkkejä n. 30-vuotiaana kaljuuntuneista julkkisnaisista kuin mun on vastaavista miehistä? Naiset pinnallisempana ja kauneushoitoihin enemmän rahaa käyttävänä sukupuolena varmasti käyttävät enemmän rahaa myös hiustensiirtoihin ja kaljuuntumisen estämiseen tarkoitettuihin lääkkeisiin? En ymmärrä miten joku jaksaa jankuttaa vastaan näin päivänselvästä asiasta. :D

Vierailija
60/74 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDD

Tällaisten kommenttien takia muistaa aina miksi tätä palstaa lukeekaan!

Naulan kantaan. Pitkästä aikaa nauroin niin, että kyyneleet valuivat. Kommentti sopisi sen Kalevauvan tms. kertosäkeeksi.

Kommentin kirjoittaja, fanitan sua.