Onko naisilla jotain miesten kaljuuntumisen tapaista ja yhtä yleistä normaalia muutosta, joka tekee heistä yhtä epäviehättäviä miesten silmissä?
Jos nyt jätetään se lihominen pois, kun siinä on omista valinnoista ja terveydestä enemmänkin kyse.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Karvojen lisääntyminen. Viikset. Rintakarvat. Alakarvoitus alkaa leviämään edestä taakse ja ylöspäin.
Lopulta karvoitus kasvaa umpeen ja peittää koko ruumiin, naiset muuttavat metsään talvestamaan ja jättävät kaljuuntuvat miehet yksin kotiin ihmettelemään, mihin vaimo katosi.
Mahtava kommentti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan menopaussin jälkeinen miehistyminen ja karvojen kasvu naamaan esim..
Miten vaikeaa on nyppiä ne karvat pinseteillä? Eihän tuohon mene kuin muutama minuutti per viikko.
Kokeilepa käydä ensin se menopaussi läpi ja tule sitten kommentoimaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Vanheneminen.
Kyllä. Naisilla homma on yleensä taputeltu neljänkympin jälkeen. Monilla suomalaisnaisilla kyllä jo kolmenkympin jälkeen, kun räjähtävät käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisillakin ohenee ja harmaantuu hiukset.
Joo, mutta se ei ole yhtä yleistä eikä samanasteista kuin miehillä. Tämän näkee jokainen tuolla katuja tallatessa.
Kyllä hiusten oheneminen ja harmaantuminen on naisilla ihan yhtä yleistä kuin miehilläkin. Toki tukka ei ohene yhtä paljon, mutta suurimmalla osalla ihmisistä hiukset ohenevat ja harmaantuvat ikääntymisen myötä.
Älä jankuta, kun sä olet väärässä. Naisilla hiusten oheneminen on harvinaisempaa kuin miehillä ja naisilla ei hiusraja vetäydy, joten se ei ole niin helposti nähtävissä.
Sinulla on ihme fiksaatio tuosta kaljuuntumisesta. Tässäkin ketjussa on jo tuotu esiin, ettei se ole kaikista naisista suinkaan vastenmielinen asia, ja varsinkin vanhemmalla iällä muutkin asiat painavat kumppanissa kuin se puolin ja toisin rupsahtava ulkonäkö. Eli turha tiuskia muille keskustelijoille sen takia, että haluat näköjään vain jääräpäisesti kuulla jonkun tietyn pönkityksen omalle mielipiteellesi.
T. eri kuin kommentoimasi
Tiuskin vain siksi, että olin jo kerran asiasta sanonut. Halusin saada kunnollisia vastauksia esittämääni kysymykseen, en saman, jo kertaalleen vääräksi kertomani vastauksen toistamista. Hieno homma, että olit fiksu keskustelija ja pidättäydyit minun arvioimisesta ja keskityit itse aiheeseen.
Naiset leikkaa mutsitukan viimeistään kolmekymppisenä, koska se on niin "helppohoitoinen" ja muut mammat kehuu tyylikkääksi ("näytät ihan Audrey Hepburnilta").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa on nyppiä ne karvat pinseteillä? Eihän tuohon mene kuin muutama minuutti per viikko.
En tietenkään tarkoittanut koko menopaussin läpikäymistä vaan niitä pelkkiä naamakarvoja. :)
Rinnat muuttuu riippuviksi pusseiksi. Ei oo enää nätit ja kiinteät luonnostaan.
Kyllä nainenkin voi kaljuuntua. Siis luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa, on helpompaa vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Lihavuus ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Akne ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Rypyt eivät ole millään tavalla epäviehättäviä.
On todella vapauttavaa, kun minkä tahansa epäviehättävän ominaisuuden saa katoamaan näin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainenkin voi kaljuuntua. Siis luonnostaan.
Ei kukaan ole muuta väittänytkään. Kyllä miehellekin voi kasvaa riipputissit. Siis luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta se ei ole yhtä yleistä eikä samanasteista kuin miehillä. Tämän näkee jokainen tuolla katuja tallatessa.
Kyllä hiusten oheneminen ja harmaantuminen on naisilla ihan yhtä yleistä kuin miehilläkin. Toki tukka ei ohene yhtä paljon, mutta suurimmalla osalla ihmisistä hiukset ohenevat ja harmaantuvat ikääntymisen myötä.
Älä jankuta, kun sä olet väärässä. Naisilla hiusten oheneminen on harvinaisempaa kuin miehillä ja naisilla ei hiusraja vetäydy, joten se ei ole niin helposti nähtävissä.
Vetäytyypäs naisillakin, mun hiusraja on jo aloittanut ja olen 32v. Ihan erilainen otsa kuin vaikka 5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Vanheneminen.
Kyllä. Naisilla homma on yleensä taputeltu neljänkympin jälkeen. Monilla suomalaisnaisilla kyllä jo kolmenkympin jälkeen, kun räjähtävät käsiin.
Ja ihan sama vanheneminen tapahtuu myös miehille. Jostain syystä eivät ymmärrä itse sitä. Kun deittailin netissä, päädyin treffeille useamman ikänsä valehdelleen miehen kanssa. Kyllä sen huomaa heti kättelyssä. Poistuin muuten paikalta, enkä jäänyt kusettajan kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuus ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Lihavuus ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Akne ei ole millään tavalla epäviehättävää.
Rypyt eivät ole millään tavalla epäviehättäviä.
On todella vapauttavaa, kun minkä tahansa epäviehättävän ominaisuuden saa katoamaan näin helposti.
Olet todellakin kehopositiivisuuden kirkkaana tuikkiva tähti tässä synkässä tuomitsevassa yössä! :D
Vierailija kirjoitti:
Rinnat muuttuu riippuviksi pusseiksi. Ei oo enää nätit ja kiinteät luonnostaan.
Näkeekö jokainen sen susta päälle päin, että sulla on riipparit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Vanheneminen.
Ja ihan sama vanheneminen tapahtuu myös miehille. Jostain syystä eivät ymmärrä itse sitä. Kun deittailin netissä, päädyin treffeille useamman ikänsä valehdelleen miehen kanssa. Kyllä sen huomaa heti kättelyssä. Poistuin muuten paikalta, enkä jäänyt kusettajan kanssa treffeille.
Olen samaa mieltä sanomastasi tuon vanhenemisen suhteen, mutta ei sinun olisi tarvinnut tuota voimaantuneen naisen tylytys -tarinaa tuohon liittää. Me kaikki kyllä ymmärretään, että et ole koskaan treffeiltä mainitsemastasi syystä poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäytyypäs naisillakin, mun hiusraja on jo aloittanut ja olen 32v. Ihan erilainen otsa kuin vaikka 5 vuotta sitten.
Ei tyypillisesti. Kyllä joillekin miehille kasvaa rinnat, mutta ei se miehille tyypillistä ole. Aina löytyy niitä friikkejäkin. Jos naisten hiusrajan vetäytyminen olisi yhtä yleistä kuin miehillä, niin tästä ei tarvitsisi edes keskustella, koska me näkisimme sen jokapäiväisessä elämässämme, eikö niin?