Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pääsen eroon palstalla roikkumisesta

Vierailija
07.11.2017 |

tää on myrkkyä.
monta kertaa oon meinannu myöhästyä ja myöhästynyt kun oon vaan roikkunut täällä.
vihaan tätä. ei kai se joskus haittaa mutta haittaa kuitenkin. mitään informatiivista tms hyötyäkään ei ole, asioita voi etsiä vaikka googlesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksit niin kerro. Ei auta edes se kuuluisa elämä. Tänne on liian helppo nykyään tulla elämisen sivussa vaikka puhelimellakin.

Mä olin joskus pitkän aikaa pois, kun luin niin karmeita arvosteluja nuoren tytön kuolemasta, että ajattelin etten halua vahingossakaan törmätä sellaisiin.

Sitten tuli kiky-ehdotukset ja piti päästä jonkun kanssa paasaamaan ja sillä tiellä oon.

Vierailija
2/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Nyt viime aikoina olen ollut hieman kyllästynyt tähän palstaan ja vähentänyt merkittävästi roikkumista täällä. Onneksi on ollut samaan aikaan muita kiireitä. Eli vinkkini on järjestä muuta kiirettä päivääsi ja palstailu vähenee merkittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tarpeeksi sellaisia viestejä joista modet ei tykkää niin saat loppupäiväksi bannin. Toista seuraavina päivinä uudestaan ja pian palsta lakkaa kiinnostamasta, kun tajuaa kuinka paljon keskusteluja sensuroidaan.

Vierailija
4/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota neula ja vasara, lyö vasaralla neula isovarpaan kynnen alla, takuulla toimii, jos ei kyseessä rauta.

Vierailija
5/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksitte niin kertokaa mulle kans. Suuri osa aloituksista jotain keksittyjä, miksi tuhlaan aikaani täällä?

Miten semmoisen bannin saa?

Vierailija
6/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keksitte niin kertokaa mulle kans. Suuri osa aloituksista jotain keksittyjä, miksi tuhlaan aikaani täällä?

Bannin saa helposti esim. kyselemällä, miksi modet poistaa täältä niin paljon asiallisia viestejä ja eikö mihinkään voitaisi kirjoittaa, mistä aiheista keskusteleminen ja millaisten näkökantojen esittäminen on kielletty.

Vierailija
7/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa tulla bannatuksi on maahanmuuton ja palstan moderointilinjan kritisoiminen.

Vierailija
8/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin vajaa palsta että ihmettelen, miten täältä irtautuminen on joillekin vaikeaa.

Vierailija
9/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
10/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin vajaa palsta että ihmettelen, miten täältä irtautuminen on joillekin vaikeaa.

Samaa ihmettelen minäkin, joka päivä.

Laitan ketjun talteen, kiitos ap!

T. Palstariippuvainen, joka ei viihdy muualla somessa kuin joskus ja jouluna

Vierailija
11/11 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vittu vaikka sanomalla että iltasanomat kannustaa ihmisiä vihaan paskoilla "uutisillaan". Sairasta, että tuollainen paksafirma saa levittää vihaa ympäriinsä eikö ketään kiinnosta. 

Aina löydetään aiheeseen se pienen pieni negapuoli, jolla ei ole kokonaisuuden kanssa mitään tekemistä. Tahallinen ihmisten trollaaminen on rangaistavaa, mutta Ilta-Sanomia ihmisten hyvinvointi.

Tämän saa poistaa, mutta totuus ei siitä muuksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan