Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kukaan käytä enää värillisiä jouluvaloja(:?

Vierailija
07.11.2017 |

Niitä on ihan nättejä himmeitäkin...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kukaan juurikaan käyttää niitä räikeitä monivärisiä valoja. Ne kyllä on aika siistit.

Vierailija
2/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jouluvaloissa on kahta väriä, puhdas valkea ja se kellertävä valkea, valitse niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset valit löytyy. Mielestäni vielä ei ole jouluvalojen aika. Jouluvalot laitan itsenäisyyspäivän aikoihin. Nyt pidän lyhtyvaloja.

Vierailija
4/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt tyylikkäitä värillisiä jouluvaloja. Siniset ovat mielestäni se karmein versio, tulee ihan puistatus...

Vierailija
5/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jokainen käyttää juuri niitä mistä itse pitää, eikä mieti mikä naapurin Irmelistä näyttää tyylikkäältä.

Vierailija
6/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleansiniset jouluvalot. Moniväriset välkkyvät on kamalimmat.

Vierailija
7/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jouluvaloissa on kahta väriä, puhdas valkea ja se kellertävä valkea, valitse niistä.

Ja lisään vielä että kellertävän valkeat on niille jotka haluavat huomaamattomat valot ja puhtaanvalkeat niille jotka haluavat enemmän huomiota valoillaan.

Vierailija
8/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset moniväriset, jotka saa vaihtamaan väriä, vilkkumaan jne.

Vierailija
9/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jokainen käyttää juuri niitä mistä itse pitää, eikä mieti mikä naapurin Irmelistä näyttää tyylikkäältä.

Eipä oikeastaan, ne värilliset on vaan hirveitä. Ainoa hyvä puoli on että näkee helposti kerrostalon parvekkeita katsoessa että missä asunnossa ne tyylitajuttomat asuu! (niillä on partsilla vihreät,siniset,punaiset tai vilkkuvat valot.)

Vierailija
10/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan, ne värilliset on vaan hirveitä. Ainoa hyvä puoli on että näkee helposti kerrostalon parvekkeita katsoessa että missä asunnossa ne tyylitajuttomat asuu! (niillä on partsilla vihreät,siniset,punaiset tai vilkkuvat valot.)

No siinäpä sitä on iloa sitten heille, jotka katkerina yksin katuja kulkevat.

Vierailija
11/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee niistä värivaloista ihan lapsuuden joulut mieleen <3 . Ihania siis. Tulee hyvä olo kun näkee.

Meillä ei sellaisia ole, vaikka mieli tekisi laittaa.

Vierailija
13/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hehkulamppujen näköinen valosarja. Ei ikinä enää muunlaisia, ovat niin ihanat ja tunnelmalliset.

Vierailija
14/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hehkulamppujen näköinen valosarja. Ei ikinä enää muunlaisia, ovat niin ihanat ja tunnelmalliset.

Ootko blogilissu? Ei jatkoon, ei ne ole edes jouluvalot.

Vierailija
15/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset turkoosinsiniset, valkoiset ja sähkönsiniset on ihania :)

Värikkäitäkin on kivoja, niistä tulee ne isot muovipallerot mieleen, joita oli siinä lampun päällä, lähivät herkästi irti ja niitä teipattiin tai laitettiin sinitarralla. Niitä oli sellaisia teräviä tähden mallisiakin, tuli joskus astuttua lapsena niiden päälle kun irtoilivat.

Vierailija
16/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee niistä värivaloista ihan lapsuuden joulut mieleen <3 . Ihania siis. Tulee hyvä olo kun näkee.

Meillä ei sellaisia ole, vaikka mieli tekisi laittaa.

Mulla on juuri tuosta syystä värilliset jouluvalot, lapsyudenkodissa oli moniväriset valot joista tehtiin ikkunaan jokin kuvio(kiinnitettiin teipillä esim. sydämen muotoon), olen tehnyt samoin nyt aikuisiällä omassa kodissa nostalgian takia 😊

Välkkyvalot ovat häiritseviä mutta muuten minkä tahansa väriset tai värittömät valot ovat kivoja, piristävät pimeää taLvea.

Vierailija
17/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on moniväriset ja lisäksi sinisiä. Ihania.

Vierailija
18/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko blogilissu? Ei jatkoon, ei ne ole edes jouluvalot.

Miksi valosarjan pitäisi olla nimenomaan JOULUvalot? Minulla ainakin on ikkunassa värikkäät talvivalot. Pidän niitä syksystä kevääseen.

Vierailija
19/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa himmeitä värillisiä?

Vierailija
20/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan värivaloja ja aion ne ostaa!olen niin kyllästynyt,kun kaiken pitää olla valkoista ja väritöntä.Vilkkuvia en tahdo.t.ap