Saara Aalto: Suomessa ei ole minulle mitään
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Saaran ja Merin onnellisuuskouluissa menty metsään.
Tekohymy ei todellakaan tarkoita positiivisuutta, eikä positiivisuus tekohymyä.
Entäs Merin elämäntapavalmennus. Pitäiskö ensin aloittaa itsestä ja Saarasta, kun he osaisivat voisivat sitten opettaa toisia.
En todellakaan pidä Saara Aallon tyylistä yhtään. En aio katsoa Suomen karsintaa, kärsin sitten vasta Euroviisuissa.
Mielestäni kyseisen laulajan hapitus on erittäin teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö sitten euroviisuihin kylmiltään puhumaan taas pahaa suomalaisista, vai saako jotain valmennusta? Olisi kiva tietää, koska hänet tällä tavoin edustajaksi valittiin.
Tiedotteet alkavat sanoilla minäminäminäminä, minäminäminä.
Väliin mahtuu toki katkeraa tilitystä suomalaisista, jotka eivät kannustaa.
Minäminäminä jatkuu ja jatkuu.
Joko Saaralle on kerrottu, että hän edustaa SUOMEA, eikä se ole laulukilpailu.
Minua myös kiinnostaisi, kuka Saaraa kosiskeli britteihin euroviisuedustajaksi?
Oliko tämä jotakin kiristämistä suomalaisille, jotka eivät ymmärrä musiikista mitään ja joita pitää näpäytellä?
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö sitten euroviisuihin kylmiltään puhumaan taas pahaa suomalaisista, vai saako jotain valmennusta? Olisi kiva tietää, koska hänet tällä tavoin edustajaksi valittiin.
Jos siellä tulee takapajula Suomi lausuntoja, niin siitä se myrsky vasta nousee.
Kuinka hänen musiikkinsa ei menesty Suomessa, kun suomalaiset ovat kateellisia kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Minua myös kiinnostaisi, kuka Saaraa kosiskeli britteihin euroviisuedustajaksi?
Oliko tämä jotakin kiristämistä suomalaisille, jotka eivät ymmärrä musiikista mitään ja joita pitää näpäytellä?
Ei kukaan. Ihan vaan valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli lehdessä, että Saara on valinnut ne 3 biisiä euroviisuihin kaikista niistä kolmesta biisistä. :-D
Löysi tuottajan.
Minä ihmettelen tätäkin viisuhommelia.
Eikö se olis Ylen tehtävä jotenkin tiedottaa noista vaiheista jne.
Nyt tuokin on ”minun viisuni”, ”minä olen valinnut”, ”minun Metro-areenakeikkani”...
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen tätäkin viisuhommelia.
Eikö se olis Ylen tehtävä jotenkin tiedottaa noista vaiheista jne.
Nyt tuokin on ”minun viisuni”, ”minä olen valinnut”, ”minun Metro-areenakeikkani”...
Niin on ja UMK sivut on nykyään Saara Aalto sivut. Mua vaivaa sekin. Kyllä se olisi ollut Mikon tehtävä kertoa. Tämä on nyt täysin sitä, että tässäkin Saara tyrkyttää itseään. Saara Aalto mainosta. Saaran souta.
Joku olikin kirjoittanut, että miksi pitää verovaroin tukea b luokan artistille suojatyöpaikkaa.
En jaksanut lukea linkkiä, tulin vain kommentoimaan, että kyseinen henkilö on ärsyttävä, turha ja kusta pää täysi. Tuli vaan mieleen kun sen naama näkyi äsken telkkarissa. Tietääkö joku muuten yhtäkään tämän neidin biisiä? Mä en ole kuullut vaikka radio pauhaa päivittäin.
No eihän teidän suomi-kuvanne mistään Saarasta voi olla kiinni! Niin säälittävää luettavaa nämä teidän ketjunne.
Taitaa olla totta se sanonta että suomalaiset on kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
No eihän teidän suomi-kuvanne mistään Saarasta voi olla kiinni! Niin säälittävää luettavaa nämä teidän ketjunne.
No olis pysynyt siellä Englannissa!
Vierailija kirjoitti:
Saaralle? Niin mistä?
Mitään tuo ihminen ei vuodessa saanut aikaan. Areenakeikan, jonne idiootit tyrkkäsi kuuntelemaan covereita, kun luulivat hänen olevan maailmanvalloittaja, jota suomalaiset eivät ole ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aloin mittimää, että miten se media on silloin haukkunut Saaran niin pahasti?
Siis se Mari Pudaksen juttu? Mitä oli dokumentissaan puhunut. En ole niin tarkoin seurannut, mutta nyt kiinnostaa. Onko jotakin muitakin juttuja?Paisuttelee pikku juttuja negatiivisesti isoiksi. Takertuu kaikkeen negatiiviseen.
Negatiivinen ihminen esittää positiivistä. Heikko esittää vahvaa....
Itsestäsikö puhut?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea linkkiä, tulin vain kommentoimaan, että kyseinen henkilö on ärsyttävä, turha ja kusta pää täysi. Tuli vaan mieleen kun sen naama näkyi äsken telkkarissa. Tietääkö joku muuten yhtäkään tämän neidin biisiä? Mä en ole kuullut vaikka radio pauhaa päivittäin.
No fear nousi listoille briteissä. Se olisi pitänyt laittaa euroviisuihin, niin suomalaiset eivät vaikkuttaisi niin ammattitaidottomilta musiikillisesti.
Molemmilla pää täynnä pissaa. Se manageri on melkein pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No fear nousi listoille briteissä. Se olisi pitänyt laittaa euroviisuihin, niin suomalaiset eivät vaikkuttaisi niin ammattitaidottomilta musiikillisesti.
Linkki?
No Fear on popin historian hirvein teennelmä. Evööö.
.
Yleisö ja muut ammattilaiset ovat väärässä, Saara oikeassa. Hän on saanut kotona kannustavan kasvatuksen.