Kristallien keräily/keskustelua kristalleista
Keräilettekö kristalleja/kiviä? Mitä kristalleja teillä on? Mistä ostatte? Keräilettekö muuten vain vai uskotteko myös niiden henkisiin vaikutuksiin?
Kommentit (11)
Eiks ne ole jo aika mainstream ja last season.
Vierailija kirjoitti:
Itse keräilen koska ovat hienoja luontokappaleita, oli sitten trendaavia tai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse keräilen koska ovat hienoja luontokappaleita, oli sitten trendaavia tai ei.
Ap
Keräiletkö itse luonnosta vai ostatko valmiina?
Muuten vaan keräilen, geologia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen enimmäkseen ostanut, raakapaloja. Olen myös ulkomailla löytänyt luonnostakin. Itse löytäminen luonnosta on kyllä mielenkiintoista ja tuo lisää tunnearvoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuten vaan keräilen, geologia kiinnostaa.
Minäkin. En niinkään usko kristallien henkisiin vaikutuksiin.
Ap
Pitäisiköhän ostaa soramonttu, saisi siinä samalla paljon kiviä kokoelmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen enimmäkseen ostanut, raakapaloja. Olen myös ulkomailla löytänyt luonnostakin. Itse löytäminen luonnosta on kyllä mielenkiintoista ja tuo lisää tunnearvoa.
Ap
Kannattaa kesällä lähteä kiertämään Suomen kaivoksia, louhoksia ja työmaitakin, löytyy hienoja ja värikkäitä juttuja. Olethan jo facen kiviharrastajien ryhmissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kannattaa kesällä lähteä kiertämään Suomen kaivoksia, louhoksia ja työmaitakin, löytyy hienoja ja värikkäitä juttuja. Olethan jo facen kiviharrastajien ryhmissä?
Missä voisi käydä suomessa kaivamassa? Näin harrastelijana, ilman erityislupia. En ole facen kiviryhmissä, pitääkin käydä liittymässä.
Ap
Liity niihin ryhmiin, Geologia ja Suomen kiviharrastajat, Kivet ja mineraalit, ainakin nämä kolme hyvää ryhmää siellä on. Sieltä löytyy vinkkejä kivien etsimispaikoista.
Minulla on muutama. Ametistit on hienoja.