Saara Aalto: Suomessa ei ole minulle mitään
Kommentit (92)
Tässä meidän edustajamme viemässä maailmalle hyvää Suomi-kuvaa.
Siinä jäi Jenni ja Sauli rannalle.
Kateellisia suomalaisia, jotka eivät no fearista pidä.
Eikä hän oppinut mitään vaan mollasi suomalaisia faneja myös uudessa dokumentissaan...
Vierailija kirjoitti:
Vähän muunneltu sanomisia.
Siinä dokumentissako? Oli niin negatiivista valitusta, että meni päivä pilalle, kun sen erehdyin katsomaan
Ahdistava olo tuli.
Myös Saaran haastattelu radiossa suomalaisten kateudesta oli raskasta kuunneltavaa.
Saara on sanonut, että hymyilee, vaikka sisällä kuohuu. Sen huomaa. Hän ei ole onnellinen tuon musiikkinsa kanssa. Ehkä jopa masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisupaikka kuitenkin kelpasi.
Toisten suomalaisten muusikkojen kustannuksella. Ei kannusta Saara heitä
Muistakaa vaan miten hyvä hänen kilpailukappale on ollu viisu karsinnoissa, eikä kelvannu!!! Aina mollataan ja edelleen jatkuuuuuu......aina uusilla aloituksilla täälläkin..antakaa nyt jukolauta jo olla vakka nuin kipeetä tekeekin!!!
Siis luitteko te Saaran haukkujat edes tuota artikkelia? Siinähän sanotaan näin:
– Brittimedia on täällä aika kärkkäästi kysellyt, miksi ihmeessä olen hakenut heidän TV-ohjelmaansa, kun olen jo Suomessa iso stara (Voice of Finland ja kaikki). Ulkomaalaisten on todella vaikea käsittää, miten pieni maa tämä on, ja että mun tyyliselle laulajalle ei ole oikein löytynyt isompaa markkinarakoa. Olen siis joutunut hieman rautalangasta vääntämään, ettei Suomessa ollut minulle ammatillisesti mitään sellaista, että olisin voinut selkeästi kasvattaa siellä uraani.
Laulaja kehottaa kannattajiaan muistamaan, että media saattaa irrottaa lauseita aiheyhteydestä. Hän vakuuttaa kehuvansa Suomea aina tilaisuuden tullen.
– Voitte olla varmoja, että puhun Suomesta paljon ja hyviä juttuja. Suomi on ihmisistä tosi kiinnostava paikka ja todella moni sanoo haluavansa matkustaa tänne, annan ihmisille vinkkejä päivittäin.
------------
Saarahan puhuu että Suomessa ei ammatillisesti ole mitään. Muutenhan hän puhuu Suomesta hyviä asioita :D
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa vaan miten hyvä hänen kilpailukappale on ollu viisu karsinnoissa, eikä kelvannu!!! Aina mollataan ja edelleen jatkuuuuuu......aina uusilla aloituksilla täälläkin..antakaa nyt jukolauta jo olla vakka nuin kipeetä tekeekin!!!
No fear?
Vierailija kirjoitti:
Siis luitteko te Saaran haukkujat edes tuota artikkelia? Siinähän sanotaan näin:
– Brittimedia on täällä aika kärkkäästi kysellyt, miksi ihmeessä olen hakenut heidän TV-ohjelmaansa, kun olen jo Suomessa iso stara (Voice of Finland ja kaikki). Ulkomaalaisten on todella vaikea käsittää, miten pieni maa tämä on, ja että mun tyyliselle laulajalle ei ole oikein löytynyt isompaa markkinarakoa. Olen siis joutunut hieman rautalangasta vääntämään, ettei Suomessa ollut minulle ammatillisesti mitään sellaista, että olisin voinut selkeästi kasvattaa siellä uraani.
Laulaja kehottaa kannattajiaan muistamaan, että media saattaa irrottaa lauseita aiheyhteydestä. Hän vakuuttaa kehuvansa Suomea aina tilaisuuden tullen.
– Voitte olla varmoja, että puhun Suomesta paljon ja hyviä juttuja. Suomi on ihmisistä tosi kiinnostava paikka ja todella moni sanoo haluavansa matkustaa tänne, annan ihmisille vinkkejä päivittäin.
------------
Saarahan puhuu että Suomessa ei ammatillisesti ole mitään. Muutenhan hän puhuu Suomesta hyviä asioita :D
Mutta Suomessa ne hänen työt on.
Ku tämä jo loppuisi. Sussiunaa ja varjele.
Vierailija kirjoitti:
------------
Palasi kuitenkin. Mitä täällä nyt on enemmän?
Miksi ei jäänyt sinne missä olisi ollut vielä enemmän?
Olet löytänyt ihan tuoreen uutisen.
Ikää vain vuosi!
Tuossa aloin mittimää, että miten se media on silloin haukkunut Saaran niin pahasti?
Siis se Mari Pudaksen juttu? Mitä oli dokumentissaan puhunut. En ole niin tarkoin seurannut, mutta nyt kiinnostaa. Onko jotakin muitakin juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän muunneltu sanomisia.
Siinä dokumentissako? Oli niin negatiivista valitusta, että meni päivä pilalle, kun sen erehdyin katsomaan
Ahdistava olo tuli.
Myös Saaran haastattelu radiossa suomalaisten kateudesta oli raskasta kuunneltavaa.
Niin ja pelkästä haastattelusta tulee ahdistus. Meri on tuota kuunnellut jo pitkään.
Käy Meri sääliksi. Jos hänellä olöut huono olla, kuinka itsekäs Saara oli esim. Silloin, kun jakoi someen kuvan itsestään ja Nicolesta. Meri oli Suomessa.
Merin päivityksestä saa kuvan, että Merin elämässä on ollut muutakin vastoinkäymistä, jota ei voi unohtaa, kuin läheisen kuolema. Mitä Merille on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aloin mittimää, että miten se media on silloin haukkunut Saaran niin pahasti?
Siis se Mari Pudaksen juttu? Mitä oli dokumentissaan puhunut. En ole niin tarkoin seurannut, mutta nyt kiinnostaa. Onko jotakin muitakin juttuja?
Paisuttelee pikku juttuja negatiivisesti isoiksi. Takertuu kaikkeen negatiiviseen.
Negatiivinen ihminen esittää positiivistä. Heikko esittää vahvaa....
Euroviisupaikka kuitenkin kelpasi.