Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Saaran kohdalla on manipulointi. Muu ei voi enää olla. Hän manipuloi.
Vierailija kirjoitti:
ihmetellytmuija kirjoitti:
Minä olen miettinyt kohta vuoden että mikä tän Saara Aalto ilmiön takana oikein on. Siinähän ei täsmää oikein mikään.
Artisti josta kukaan ei oikein tunnu pitävän, jonka musiikkia ei kuule missään, jota ei edes oikein nää missään (paitsi lööpeisä ). Mikä koneisto tätä jatkuvaa tekohengitystä ja hehkutusta oikein pitää yllä ja jatkaa..ja miksi..
Saara tuntuu elävän tosta hehkutuksesta.
Se kaikki substanssi puuttuu. Artisti jolla on 15 vuoden ura, muttei yhtään levyä tai hittiä.
Saaralla on kylläkin monta levyä
Tämä ketju on todella ahdistavaa luettavaa.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että tämä viesti poistatetaan alta aikayksikön :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miettinyt kohta vuoden että mikä tän Saara Aalto ilmiön takana oikein on. Siinähän ei täsmää oikein mikään.
Artisti josta kukaan ei oikein tunnu pitävän, jonka musiikkia ei kuule missään, jota ei edes oikein nää missään (paitsi lööpeisä ). Mikä koneisto tätä jatkuvaa tekohengitystä ja hehkutusta oikein pitää yllä ja jatkaa..ja miksi..
Se kaikki substanssi puuttuu. Artisti jolla on 15 vuoden ura, muttei yhtään levyä tai hittiä.
Saaralla on kylläkin monta levyä
Juurikin niitä järkyttäviä nyrkkipajatekeleitä joita on taas tunkemassa.
ITSEKRITIIKKI.
Hienoa!
Loppuvuoden paras uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kukaan euroviisuissa oleva ei menesty niin mites Jari Sillanpää suomessa? Tai abba maailmanlaajuisesti?? Saaralla on hyvät mahdollisuudet samaan
Jari Sillanpää on miellyttävä. Hän saa kansalta anteeksi samoin, kuin Nykänen.
Nyt minä sen keksin. Laitetaan Matti Nykänen euroviisuihin.
Onneksi me fanit tiedämme miten asiat oikeesti ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kukaan euroviisuissa oleva ei menesty niin mites Jari Sillanpää suomessa? Tai abba maailmanlaajuisesti?? Saaralla on hyvät mahdollisuudet samaan
Jarii vihataa. Ajanu ratissa ja samalla vetäny huumeita Saara ei tekis mitään tollasta.
Hyvä Saara!
Olet paras. Maailma tulee lumoutumaan upeasta esityksestäsi.
Johan Yle teki temput - Aaltoko viisuihin? Ei ole viisuainesta alkuunsakaan. Onneksi, musiikintekijätkin heräs, ja vaativat Yleä vastuuseen tekosistaan. Minusta Ylen temppu on väärin musiikintekijöitä kohtaan. Ensin pyydetään kilpailukappaleita, joita määräaikaan tuli peräti 300. Ja Yle mollasi ja lyttäsi kaikki. Olisi todella kiva kuulla kaikki nämä 300 kappaletta, että oliko ne niin huonoja, mitä Yle anto ymmärtää.
Yle mädättää menemään.....
Tuntuu että Saara on fiksoitunut erilaisiin kilpailuihin... Kilpailuiden kun pitäisi nimenomaan olla ponnahduslauta uralle mutta saaran ura on kilpailuissa kiertäminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Saara on fiksoitunut erilaisiin kilpailuihin... Kilpailuiden kun pitäisi nimenomaan olla ponnahduslauta uralle mutta saaran ura on kilpailuissa kiertäminen.
Niin. Hän osaa toimia tilanteissa joissa on selkeät raamit ja hän saa kehuja joltain auktoriteetilta.
Se oman uran määrätietoinen rakentaminen ja yleisön kunnioittaminen eivät onnistu häneltä. Hän junnaa vain Teemun studiolla ja tekee epämääräisyä musaa viidelle superfanille. Ja siihenkin tarvitsee Merin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Huono on NO FEAR Saaran kappalekin, ei olis silläkään sijoja nostettu viisuissa. Varmaan samantyyppistä kuraa on tulossa kolmen biisin verran. Uimapukumainen viisuasukaan ei ollu hänellä edukseen. Ei ilmeisesti harrasta minkäänmoista liikuntaa, jaloista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL!
Esiintyjän pitää olla raitis ja hyvä esikuva nuorille. Saara on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä sen keksin. Laitetaan Matti Nykänen euroviisuihin.LOL!
Esiintyjän pitää olla raitis ja hyvä esikuva nuorille. Saara on sitä.
Millä tqvoin hän on hyvä esikuva?
Miten esim tää euroviisusuhmurointi on hyvää esimerkillistä käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Artisti josta kukaan ei tunnu pitävän" niin sinä et pidä niin silloin kukaan muukaan ei pidä? Hartsukin oli loppuunmyyty joten kyllä faneja riittää
Se myytiin X Factor -huumassa.
Kesän keikat oli pienimuotoista kuraa ja ilmaiskonsertteja. Oulussa ei saanut myytyä edes sataa lippua.
Kyllä tällä riittää selityksiä:D
Myönnä pois, Saara on loistava laulaja ja hänellä riittää faneja vaikka ja kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo osallistujien biisit haukuttiin huonoiksi? Näinkö Suomessa kannustetaan uusia muusikoita?
Heidän joukossaan voi olla se tähti.
Saarabei ollut enää aloittelija no fearillaan, vaan artisti, joka on esiintynyt jo vuosia.
Mutta aloittelijoille tälläinen kritiikki voi tarkoittaa koko uran lopettamista.
Eihän niitä varsinaisesti kukaan ole haukkunut, niiden ei vaan uskottu vetoavan kv euroviisuyleisöön. 6 vuoden olemattoman menestyksen jälkeen kilpailuun saatujen kappaleiden menestymismahdollisuutta on jo varmasti ollut helppo peilata aiempien vuosien vastaavaan tarjontaan. Veikkaisin myös, että valtaosa osallistujista on osallistunut jo useasti aiemminkin.
Kyllähän viime vuoden UMK voittajastakin tykättiin Suomessa todella kovasti, mutta euroviisuissa se ei aiempien UMK-kilpailun voittajien tapaan päässyt edes finaaliin. Esitys ja esiintyjät eivät myöskään saavuttaneet suurempaa menestystä edes Suomessa, kuten eivät ole heitä edeltävienkään UMK kilpailujen voittajat saavuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Artisti josta kukaan ei tunnu pitävän" niin sinä et pidä niin silloin kukaan muukaan ei pidä? Hartsukin oli loppuunmyyty joten kyllä faneja riittää
Kesän keikat oli pienimuotoista kuraa ja ilmaiskonsertteja. Oulussa ei saanut myytyä edes sataa lippua.
Myönnä pois, Saara on loistava laulaja ja hänellä riittää faneja vaikka ja kuinka.
Miksei sitten saanut Englantiin myytyä yhtä ainutta keikkaa X Factorin jälkeen ja Suomessakin kiersi takahikiöitä?
Miksei somessa ole seuraajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnä itse ettei areena olisi myynyt noinkaan hyvin ellei liput olis tullut myyntiin just joulun alla, isoimpaan x factor hypeen.
Kertoohan sekin jo faneista jotain, ettei ne ole valmiit maksamaan Saaran keikoista. Miksi ei? Kyllä mä ainakin mielelläni tuen myös rahallisesti niitä artisteja joista tykkään, että he voivat keskittyä musiikin tekemiseen eikä ryntäilemään siellä täällä jotta pystyvät elättämään itsensä.