Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
1041/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menen Euroviisuihin enää vain jos mua pyydetään."

Jari Sillanpäät ja Katri Helenat on olleet siellä karsinnoissa mukana, mutta Saara menee vain pyydettäessä. Pitkälle pääsee Suomessa amatöörien laulukilpailuihin osallistumalla.

Vierailija
1042/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– Nyt meillä on kansainvälisestikin mitattuna yksi maailman kovimmista laulajista ja hirvittävän kokenut esiintyjä. Saara Aalto haluaa Euroviisuihin enemmän kuin yksikään ihminen, jonka tunnen. Tämä on kyllä aika täsmäratkaisu.".

Yksi maailman kovimmista laulajista? Onko tuon lausuja sniffannut tinneriä vai muuten vaan kajahtanut? Eikö tule mieleen, että hänen levymyyntimääristä ja keikoista voi päätellä kuinka hän resonoi suureen yleisöön. Ja jos tämä tulee yllätyksenä, niin sitä resonointia todella tarvitaan jos tarkoituksena on saavuttaa menestystä Euroviisuissa. Ilmeisesti tarkoituksena on jälleen minimioida mahdollisuus kalliiden kisojen saapumisesta seuraavana vuonna Suomeen lähettämällä paikalle tuhoon tuomittu osallistuja joka ei varmasti pärjää.

...resonoi suureen yleisöön.

Hyvä määritelmä - juuri tästä on kyse.

Karismaattinen artisti luo vuorovaikutussuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan halua kokemattomia esiintyjiä tuonne euroviisuihin, mutta kyun euroviisujen arvostus on loppunut. Kukaan tunnettu artisti ei halua lähteä tuonne, koska voi käydä niin, että ura loppuu siihen.

Onko UMK.sta päässyt muitakaan kilpailijoita pinnalle? Eli ei tuo kisa edes auta uusia pinnalle pyrkiviä artesteja edes Suomessakaan.

Saara ei varmaan enää edes halua isoa kv.uraa. En tiedä, mitä hyötyä euroviisut toisi? Uusia faneja maailmalta.

Entäs ensi vuosi euroviisuissa? Saako sinne enää esiintyjää?

Vierailija
1044/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto parkuu dokumentissa miten pahalta tuntui kun No Fearia arvosteltiin.

Nyt hän hyväksyy riemumielin sen että jonkun kollegan biisiä sanotaan niin heikkotasoiseksi, ettei se edes kelpaa koko kisaan.

Todella ystävällistä, kollegiaalista ja kannustavaa.

Vierailija
1045/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisit jo valmiita, hiomista vailla valmiita.

3. Mistä ja miten valikoitte mainitsemanne kolme kilpailussa olevaa biisiä?

Olemme kuunnelleet Saara Aallon uusia kappaleita ja olleet tyytyväisiä kuulemaamme. Sävellystyötä hiotaan edelleen. Yle on asettanut Saaralle vaatimuksen tuottaa kolme erilaista biisiä, joihin luodaan isoille lavoille sopivat esitykset.

Älä pieni lapsi ota kaikkea niin kirjaimellisesti. Saara tekee musaa tiiminsä kanssa kato vaikka dokkari

Vierailija
1046/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin tosi tyytyväinen Saaran valinnasta. Euroviisuista on tullut Suomessa vähän jo nolo vitsi. Sinne menee kaiken maailman läppäesiintyjiä, jotka haluavat vain 15 minuutin kuuluisuutensa. Euroviisuvihaajat äänestävät innoissaan näitä valmiiksi mokia esityksiä. Nyt on kokenut esiintyjä, isoilla lavoilla kokemusta hankkinut esiintyjä, laulaja, joka ihan oikeasti osaa kyllä laulaa vaikka mitä kappaleita ja on vielä kaiken lisäksi itse tosi innoissaan Euroviisuista ja arvostaa kyseistä kilpailua. Nyt on sitten vaan biisinikkaroijista kiinni, että lopputulos on mahtava. Toivottavasti löytyy hieno kappale vielä Saaralle. Mieluummin minä Saaran näen edustamassa Suomea, joka kuitenkin oikeasti haluaa siellä esiintyä ja on valmis tekemään upean shown Suomea edustaessaan, kuin jonkun tuntemattoman artistin, jolle se on lähinnä viimeinen oljenkorsi, koska se on niin "noloooo".

Vierailija
1047/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Yle tietää, että kilpailuun lähetetyt ehdokkaat on Saaran tekeleitä huonompia, jos Saaran sävellykset ei ole edes valmiita?

Mikä on seuraava kisa tähtäimessä?

Laulut varmaan nauhoitetaan kaikilla osallistujamaisen kielillä.

Ärsyttää todella tämän henkilön tunkeminen joka paikkaan! Ihme tähti kun kukaan ei osta hänen musiikkiaan. Mutta kiva että Yle käyttää oikein Euroviisut hänen uransa tukemiseen.

Onko valinnan tehneet jotain Saaran kavereita vai luulevatko pääsevänsä tapaamaan Englannin tähtiä Saaran kautta vai mitä? En tajua.

Naurettavuuden huippu että ei edes tiedä Suomen aikaisempia ehdokkaita vaikka on olevinaan Euroviisufani.

Ei Saara itse itseään tunkenut sinne viisuihin. Hän lähti sinne ylen pyytämänä ja tuskin kovin monikaan tuollaisesta tarjouksesta kieltäytyy eikä varsinkaan kateellinen av mammeli!

Vierailija
1048/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra ei ole saanut taidoilleen niin suurta näkyvyyttä, kuin kuuluisi. Minkälainen hänen englantinsa on?

Siinä ensi vuoden kutsuartisti. Hänelle nyt heti tekemään voimaballadia.

Minusta tuntuu, että tänä vuonna siltikkin on nopeita renkutuksia ja Saaralla myös, koska portugal oli niin iisi. Yleensä matkitaan voittajaa, mutta en usko, että tänä vuonna. Monet pitivät tylsänä ja haluavat sitä sirkusta.

Ihana Diandra tyylikkäässä iltapuvussa mahtavalla äänellään balladi. Ja niin hiottu biisi, kunsitä jo nyt tehtäisiin.

Vierailija
1049/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Sillanpäät ja Katri Helenat on olleet siellä karsinnoissa mukana, mutta Saara menee vain pyydettäessä. Pitkälle pääsee Suomessa amatöörien laulukilpailuihin osallistumalla.

Saara on osallistunut karsintoihin 5 kertaa ja aina yleisö olisi äänestänyt hänet sinne mut raadit ei. Saara on siis todellakin ansainnut tämän! Ja tottakai tuollainen lynkkaaminen turhauttaa et oot tehny kaikkea ja sit pääset melkein euroviisuihin ja yleisö on tykänny. Ja Saara on ollut brittien x factorissakin.

Vierailija
1050/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra ei ole saanut taidoilleen niin suurta näkyvyyttä, kuin kuuluisi. Minkälainen hänen englantinsa on?

Siinä ensi vuoden kutsuartisti. Hänelle nyt heti tekemään voimaballadia.

Minusta tuntuu, että tänä vuonna siltikkin on nopeita renkutuksia ja Saaralla myös, koska portugal oli niin iisi. Yleensä matkitaan voittajaa, mutta en usko, että tänä vuonna. Monet pitivät tylsänä ja haluavat sitä sirkusta.

Ihana Diandra tyylikkäässä iltapuvussa mahtavalla äänellään balladi. Ja niin hiottu biisi, kunsitä jo nyt tehtäisiin.

Hyiii ei Diandraa tyrkyttää itteensä kaikkialle ja karisma puuttuu!!!

Vierailija
1051/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daispa vähän tietoa myös noista "aloittelijoista" UMK kisassa.

Mitäpä jos heitäkään ei enää kiinnosta ja hakemuksia ei olekkaan tullut niin paljon, kun väitetään.

Vierailija
1052/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Yle tietää, että kilpailuun lähetetyt ehdokkaat on Saaran tekeleitä huonompia, jos Saaran sävellykset ei ole edes valmiita?

Mikä on seuraava kisa tähtäimessä?

Laulut varmaan nauhoitetaan kaikilla osallistujamaisen kielillä.

Ärsyttää todella tämän henkilön tunkeminen joka paikkaan! Ihme tähti kun kukaan ei osta hänen musiikkiaan. Mutta kiva että Yle käyttää oikein Euroviisut hänen uransa tukemiseen.

Onko valinnan tehneet jotain Saaran kavereita vai luulevatko pääsevänsä tapaamaan Englannin tähtiä Saaran kautta vai mitä? En tajua.

Naurettavuuden huippu että ei edes tiedä Suomen aikaisempia ehdokkaita vaikka on olevinaan Euroviisufani.

Ei Saara itse itseään tunkenut sinne viisuihin. Hän lähti sinne ylen pyytämänä ja tuskin kovin monikaan tuollaisesta tarjouksesta kieltäytyy eikä varsinkaan kateellinen av mammeli!

Mistä me tämän muka tiedämme?

Saaran tyttis tehnyt takuulla kaksi vuotta myyräntyötä hyvittääkseen

No Fear -vääryyden.

Vierailija
1053/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara on osallistunut karsintoihin 5 kertaa ja aina yleisö olisi äänestänyt hänet sinne mut raadit ei. Saara on siis todellakin ansainnut tämän! Ja tottakai tuollainen lynkkaaminen turhauttaa et oot tehny kaikkea ja sit pääset melkein euroviisuihin ja yleisö on tykänny. Ja Saara on ollut brittien x factorissakin.

Ne Saaran euroviisuviritelmät on olleet kaikki aivan järkyttävän huonoja.

Ja juu, on todellakin kiertänyt kohta kaikki mahdolliset kykykisat

ja aina vaan edes yksi kunnon biisi puuttuu ja ura polkee ympyrää.

Vierailija
1054/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt kohta vuoden että mikä tän Saara Aalto ilmiön takana oikein on. Siinähän ei täsmää oikein mikään.

Artisti josta kukaan ei oikein tunnu pitävän, jonka musiikkia ei kuule missään, jota ei edes oikein nää missään (paitsi lööpeisä ). Mikä koneisto tätä jatkuvaa tekohengitystä ja hehkutusta oikein pitää yllä ja jatkaa..ja miksi..

Vierailija
1055/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai Saaralla on enemmän kuin 3 biisiä mutta jos ei ole varma mitä laittaa euroviisuihin......

Saara on sanonut että on vielä noin kuukausi aikaa tehdä biisejä

Vierailija
1056/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellytmuija kirjoitti:

Minä olen miettinyt kohta vuoden että mikä tän Saara Aalto ilmiön takana oikein on. Siinähän ei täsmää oikein mikään.

Artisti josta kukaan ei oikein tunnu pitävän, jonka musiikkia ei kuule missään, jota ei edes oikein nää missään (paitsi lööpeisä ). Mikä koneisto tätä jatkuvaa tekohengitystä ja hehkutusta oikein pitää yllä ja jatkaa..ja miksi..

"Artisti josta kukaan ei tunnu pitävän" niin sinä et pidä niin silloin kukaan muukaan ei pidä? Hartsukin oli loppuunmyyty joten kyllä faneja riittää

Vierailija
1057/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Artisti josta kukaan ei tunnu pitävän" niin sinä et pidä niin silloin kukaan muukaan ei pidä? Hartsukin oli loppuunmyyty joten kyllä faneja riittää

Se myytiin X Factor -huumassa.

Kesän keikat oli pienimuotoista kuraa ja ilmaiskonsertteja. Oulussa ei saanut myytyä edes sataa lippua.

Vierailija
1058/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo osallistujien biisit haukuttiin huonoiksi? Näinkö Suomessa kannustetaan uusia muusikoita?

Heidän joukossaan voi olla se tähti.

Saarabei ollut enää aloittelija no fearillaan, vaan artisti, joka on esiintynyt jo vuosia.

Mutta aloittelijoille tälläinen kritiikki voi tarkoittaa koko uran lopettamista.

Vierailija
1059/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo osallistujien biisit haukuttiin huonoiksi? Näinkö Suomessa kannustetaan uusia muusikoita?

Heidän joukossaan voi olla se tähti.

Saarabei ollut enää aloittelija no fearillaan, vaan artisti, joka on esiintynyt jo vuosia.

Mutta aloittelijoille tälläinen kritiikki voi tarkoittaa koko uran lopettamista.

Uran, joka ei ole alkanut.

Vierailija
1060/3679 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara tuntuu elävän tosta hehkutuksesta.

Se kaikki substanssi puuttuu. Artisti jolla on 15 vuoden ura, muttei yhtään levyä tai hittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi