Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Ei missään nimessä Aaltoa edustamaan Suomea euroviisuissa. Ala-arvoista kerrassaan
Pyydän anteeksi että trollaan saarasta olen sairas ja haluan vain huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen dokkarin.
Voi hyvä luoja. Vielä pahempaa kuin luulin.
"Minä, minä, minä, kukaan ei ymmärrä minua."Tästä syystä minä en katso noita esityksiä enkä avaa youtube linkkejä sun muita. Parempi vaan lukea arvio täältä ja säästää klikit muuhun.
Parempi lukea katkeroituneiden elämäntapavihaajien arviot? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko aivan varma ettei Saara Aalto ole neekerі?
Hän käyttäytyy aivan kuin neekerі ja hänelle annetaan erivapauksia ja ohituskaistoja kuten neekerille.
Suoriavalintoja ja erivapauksia. Hyvin on yhdyssanat hallussa
Unohdit miinustaa mun viestiä:D
Looser!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aivan varma ettei Saara Aalto ole neekerі?
Hän käyttäytyy aivan kuin neekerі ja hänelle annetaan erivapauksia ja ohituskaistoja kuten neekerille.
Suoriavalintoja ja erivapauksia. Hyvin on yhdyssanat hallussa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Erivapaus
..
Rajakit tästä vielä puuttuikin. Muistakaa nyt toki maalittaa Saara, "Suomen ystävät"
Surkea dokkari joka voimisti entisestään vastenmielisyyttä ja negatiivisia fiiliksiä tuota kaksikkoa kohtaan.
Vali ,seli, minä, me...... Ei auteta ,ei tueta....samaa jankutusta jo vuosien päivät
Anteeksi että jankkaan. Olen sekaisin ja tarvitsen hoitoa. Minne kannattaa soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D
Laulutaitoisia on ollut ennenkin.
Ekaa kertaa Suomea edustaa joku joka ei osaa esiintyä.
Nimenomaan osaa esiintyä. Etenkin kun on ammattikoreografi asialla niin jotain tällaista on odotettavissa:
Umk:n Asko Autio yksin päätti valita Aallon, vaikka 300 uutta kipaletta oli tullu määräajassa. Ilkis väittää niitä huonoiksi. Hävytön ukko! Kisa, mikä kisa, ja yhtälainen oikeus kaikille. Nyt on yleveron maksajia taas petetty! Yle kanna vastuusi!
Vierailija kirjoitti:
Umk:n Asko Autio yksin päätti valita Aallon, vaikka 300 uutta kipaletta oli tullu määräajassa. Ilkis väittää niitä huonoiksi. Hävytön ukko! Kisa, mikä kisa, ja yhtälainen oikeus kaikille. Nyt on yleveron maksajia taas petetty! Yle kanna vastuusi!
Oi voi kun siitä UMK:sta tulikin nyt elämää suurempi juttu :D
saaraburnout kirjoitti:
Meinasin sammuttaa teeveen, kun Mikko Silvennoinen avasi tilaisuuden sanoilla: "Hyvät naiset ja herrat ja muun sukupuoliset!".
Tuossahan se tulikin esiin mistä tässä on kyse (ihan muusta kuin laulamisesta).
Vierailija kirjoitti:
Surkea dokkari joka voimisti entisestään vastenmielisyyttä ja negatiivisia fiiliksiä tuota kaksikkoa kohtaan.
Vali ,seli, minä, me...... Ei auteta ,ei tueta....samaa jankutusta jo vuosien päivät
Niinpä. Mikä on tavoitteesi? 10 vuotta? 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
saaraburnout kirjoitti:
Meinasin sammuttaa teeveen, kun Mikko Silvennoinen avasi tilaisuuden sanoilla: "Hyvät naiset ja herrat ja muun sukupuoliset!".
Yllättyneitä vielä vuonna 2017 olivat: _______
Lopetatko tämän jankkauksen, jos annan sulle tikkarin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D
Laulutaitoisia on ollut ennenkin.
Ekaa kertaa Suomea edustaa joku joka ei osaa esiintyä.
Nimenomaan osaa esiintyä. Etenkin kun on ammattikoreografi asialla niin jotain tällaista on odotettavissa:
Joo tosi taitavaa toikkarointia ja ylidiivailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saaraburnout kirjoitti:
Yllättyneitä vielä vuonna 2017 olivat: _______
Mutta miksi vielä vuonna 2017 on teeskenneltävä kuin kyse olisi musiikkikilpailusta?
Kai tuo Suomen presidentille Marilyn tyylisesti laulu on kansainvälisessä levityksessä. On se stara.