Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Minä - Olen - Sekaisin
Olet täällä vapaaehtoisesti.
Onko aivan varma ettei Saara Aalto ole neekerі?
Hän käyttäytyy aivan kuin neekerі ja hänelle annetaan erivapauksia ja ohituskaistoja kuten neekerille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D
Laulutaitoisia on ollut ennenkin.
Ekaa kertaa Suomea edustaa joku joka ei osaa esiintyä.
Kuka edustaa Suomea? Saara edustaa Saaraa.
Saara edustaa Meriä.
t. Meri
Meri edustaa Saaran avulla itseään ja seksuaalivähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka osaa kerto viiden viimeisimmän Suomen edustajan nimen ja sijoituksen? Niinpä :( !
Ylellä on sentään älytty ettei kannata jatkaa tulessa makaamista vaan laitetaan nyt edes sellainen ehdokas, jolla on näkyvyyttä Suomen rajojen ulkopuolella ( Ylellä ei ole varaa mainosbudjettiin tai promootiokiertueeseen jne), joka on niin sanotusti toimitusvarma eli osaa ihan oikeasti laulaa livenä ja että hän osaa vähintään englantia ja mielellään vielä muutamaa muutakin kieltä hoitaakseen pressin kunnolla koska Ylellä ei ole varaa tulkkipalveluun ja pisteeksi iin päällä että edustaja huolehtii itse siitä, että saa hankittua vaatteet ja rekvisiitan mukaan koska Yle ei pysty niissäkään juuri auttamaan. Suomessa on todella vähän firmoja, jotka älyäisivät saavansa mainosta koko rahan edestä jos sponsoroivat edustajaa. Lordin pyrot hankittiin keräämällä rahaa kansalta.
Eniten minua tässä pelottaa se, että Yle pääsee tekemään ennakkokatseluvideon muihin viisumaihin levitettäväksi ja siinä voidaan mennä kyllä taas alta riman niin että oksat pois.
Mä olen tässä jo puolisen tuntia miettinyt kuka edes edusti viime vuonna... en keksi millään!
Enkä googlaa, perhana, pitäähän tällänen muistaa!Tämä!
Teillä molemmilla on sitten huono muisti tai ette ole kiinnostuneita Euroviisuista. Esimerkiksi minä muistan aivan hyvin edellisen edustajan (ja myös kaikki muutkin ehdokkaat), sitä edellisen jne. Sitä voimme toki pohtia, että mistä tämä kertoo.
Saara Aalto ei muistanut yhtään mieluista suomalaista viisuedustajaa, koska hän kuuntelee kansainvälistä musiikkia.
Lue näin. (Saara Aalto on Suomen ensimmäinen kansainvälinen euroviisuedustaja).Saara on olevinaan kova euroviisufani ja hänen suurin unelma on päästä edustamaan euroviisuihin, mutta siitä huolimatta hän ei osaa nimetä yhtä ainoaa suomalaista euroviisua. Jopa mä tiedän niitä, vaikken ole ikinä edes katsonut euroviisuja.
No eiköhän se kerro, ettei hän ole niin kova fani. Oikeasti hän haluaa kuuluisuutta ja menestystä ja näkee viisujen olevan kanava siihen tavoitteeseen. Kuten kykykilpailujen. Jotta tämä feikkiys ei näy ulkomaille asti niin kannattaa keksiä äkkiä joku suosikki.
Helppo tie kansainväliseen suosioon.
Onko Aalto ollut euroviisukatsomossa koskaan? Minkä ikäinen oli, kun lordi voitti ja Hanna Pakarinen esiintyi? Aallon pitisi harjoitella Suomen viisuhistoriaa. Sitä tullaan kysymään kisoissa. Ei puhuta pelkästään Saarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nyt nähdä niiden tuomarien naamat jotka haukkuvat no fearin ja estivät Saaran pääsyn Euroviisuihin. Yleisön äänillä hän Saara olisi päässyt.
A. Hän on parantanut lavaesiintymistään ja ulkonäköään.
B. 2016 se heikko kohta oli biisi, joka on kaamea.
Millä tavalla hän on parantanut ulkonäköään?
Ai niin, tämä uusi rohkeampi tyyli pukee Saaraa erittäin hyvin ja toimii varmasti Euroviisuissakin:
http://metro.co.uk/2017/08/26/x-factors-saara-aalto-gets-raunchy-on-sta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän käyttäytyy aivan kuin neekerі ja hänelle annetaan erivapauksia ja ohituskaistoja kuten neekerille.
Tai pyöräilijä!
Jos Saara ei voita euroviisuja niin hänelle annetaan lohdutuspalkinnoksi polkupyörä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nyt nähdä niiden tuomarien naamat jotka haukkuvat no fearin ja estivät Saaran pääsyn Euroviisuihin. Yleisön äänillä hän Saara olisi päässyt.
Ai niin, tämä uusi rohkeampi tyyli pukee Saaraa erittäin hyvin ja toimii varmasti Euroviisuissakin:
Näyttää varsin aseksuaalilta tämä nyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylje-look
Katsoin sen dokkarin.
Voi hyvä luoja. Vielä pahempaa kuin luulin.
"Minä, minä, minä, kukaan ei ymmärrä minua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pyöräilijä!
Jos Saara ei voita euroviisuja niin hänelle annetaan lohdutuspalkinnoksi polkupyörä?
Ei voi; koska vulvan seutu tulehtunut.
Otetaan satula pois.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen dokkarin.
Voi hyvä luoja. Vielä pahempaa kuin luulin.
"Minä, minä, minä, kukaan ei ymmärrä minua."
Tästä syystä minä en katso noita esityksiä enkä avaa youtube linkkejä sun muita. Parempi vaan lukea arvio täältä ja säästää klikit muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylje-look
Hyihelvetti-look
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo jutska valita Saara Aalto Ylen taholta - Suomen kansa ei ole noin valinnut. Ylen ja valtamedian mädätys on alkanut. Kiukutteleva pikkutytttö sai tahtonsa läpi - vielä tulee lunta tupaan, kun kaikki ei tanssi hänen pillin mukaan.
Yli 20 tuhatta ääntä ja 68% piti ajatusta hyvänä. Tänä vuonna näin, ensi vuonna sitten niinkuin sinä haluat.
Lähde?
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439766.html
Siinä iltasanomien oma pikku galluppi eikä joku yksittäisen ihmisen mutufiilis.Oi, iltapäivälehden galluppi. Todella luotettava lähde.
Ihan tarpeeksi luotettava ja huomattavasti luotettavampi kuin sinun omaan mielipiteeseen perustuva väitteesi. Yli 21 tuhatta ihmistä, jotka lukevat iltasanomia ja vastaavat gallupeihin. Ehkä virheprosentti on +-8. Kuka tietää. Silti ei ole mitään syytä ajatella että oikeasti ihmismassojen mieli olisi oikeasti päinvastoin. Kyllä tuo osviittaa antaa vahvasti. Ei kyse ole mistään hevi tai Jazzlehden kyselystä, jossa on vääristynyt kohde ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo jutska valita Saara Aalto Ylen taholta - Suomen kansa ei ole noin valinnut. Ylen ja valtamedian mädätys on alkanut. Kiukutteleva pikkutytttö sai tahtonsa läpi - vielä tulee lunta tupaan, kun kaikki ei tanssi hänen pillin mukaan.
Yli 20 tuhatta ääntä ja 68% piti ajatusta hyvänä. Tänä vuonna näin, ensi vuonna sitten niinkuin sinä haluat.
Lähde?
https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005439766.html
Siinä iltasanomien oma pikku galluppi eikä joku yksittäisen ihmisen mutufiilis.Oi, iltapäivälehden galluppi. Todella luotettava lähde.
Ihan tarpeeksi luotettava ja huomattavasti luotettavampi kuin sinun omaan mielipiteeseen perustuva väitteesi. Yli 21 tuhatta ihmistä, jotka lukevat iltasanomia ja vastaavat gallupeihin. Ehkä virheprosentti on +-8. Kuka tietää. Silti ei ole mitään syytä ajatella että oikeasti ihmismassojen mieli olisi oikeasti päinvastoin. Kyllä tuo osviittaa antaa vahvasti. Ei kyse ole mistään hevi tai Jazzlehden kyselystä, jossa on vääristynyt kohde ryhmä.
Otanta: Klikkihuorausotsikoiden arvostajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko Martti Ahtisaarelle esiintymisen?
Ärsyttävä kikattava minä itse pikkutyttö Suomeako edustamaan? Onko tämä mädätystä? Englannista sai pakit, niin Suomi yrittää lohduttaa. Jo aikoihin eletty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko Martti Ahtisaarelle esiintymisen?
Kuin kaksi marjaa ^ (enkä puhu nyt mistään Mackenzee-hommista ja yhdennäköisyydestä)
Saara