Miksi miehet kerta toisensa jälkeen haluaa vain peppuseksiä?
Olen tapaillut muutamaa miestä, anaaliaddiktoituneen eksäni jälkeen. Ymmärrän, että ihmiset pitävät eri asioista ja osa vallan tästäkin, mutta miten kaikki nää sattuu mulle? Olen 20v nainen, joka voisi sitä ihan välillä harrastaa, mutta ihnottaa jos kerran suostun niin nämä miehet on ihan silmät kirkkaina hehkuttamassa kuinka ihana olen. Ainakin kaksi tapailemaani miestä ovat melko hetikin kysyneet, tykkäänkö peppuleikeistä sillä he rakastavat niitä.
Nytkin ihanan miehen kanssa juttua, mutta hän hehkuttaa jatkuvasti kuinka ihanaa anaalipano on.
Haluaisin vain ihan normaalia seksiä useimmiten, mikä tuntuu olevan mahdottomuus :( Mulla muutenkin jo kaksi pukamaa tälläkin hetkellä ja olen osittain myös saanut tämän takia pieniä henkisiä traumoja painostuksesta ja alan vihata koko hommaa enemmän ja enemmän. Onko tää jokin suurikin yleisyys nykyään?
Kommentit (128)
Hyi että, ajatuskin oksettaa. En ymmärrä, miksi miehet tahtovat toisen persereikää panna. Ruskean reiän ritareita. Ei ole heteromiehen touhua sellainen.
En voi yhtään ymmärtää, että miten ihmisiä voi houkuttaa toisen psskareiät.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on myös tietynlainen kokemusperäinen ongelma. Itselleni on sattunut matkan varrelle suurimmaksi osaksi niitä joille se on ollut kiihottava lisä ja jopa semmoisia jotka saavat orgasmin paremmin sieltä kautta. Sitten kun tulee vastaan ihminen, jolle se on totaalinen no-go-zone, niin sitä helposti ajattelee, että kyseessä on vain estoinen ihminen, jolla huonoja kokemuksia tai ennakkoluuloja. Mutta pitää muistaa että on esim. tosi paljon ihmisiä joille se tekee esim. jonkun muun oireen takia kipeää.
Itsellä on nykyään päinvastainen tilanne, että nainen haluaisi huomattavasti useammin, kun taas itse suostun siihen max pari kertaa kuukaudessa. Mutta molemmat ymmärtää kompromissin ja syyt.
Ei se ole estoinen ihminen, joka ei kiinnostu perseseksistä, vaan NORMAALI ihminen.
Persreikäseksistä kiinnostuneet ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Samoin mikään ei oo ällöttävämpää kun se että aletaan sörkkiä suolta kesken hyvän seksin. Nämä jää yhteen kertaan ja varotan ystäviäkin että kannattaa kiertää kaukaa kyseinen tyyppi.
Tuo on raiskaus, jos noin tekee lupaa kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä et miehet osaa selittää mitä nautintoa peppupano muka naiselle tuo! Taas on ruutua tuijotetti, ja sen huomaa.
Miesten pitäisi itse mennä eka lääkärin vastaanotolle niin, että lääkäri tutkii hanuria. Sen jälkeen saattaa mieli muuttua peppuseksistä.
Näin kävi kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole anaali ikinä kiinnostanut, vain pllu.
M43
Ruskean reiän ritarit alapeukuttaa. Kerrankin fiksu ihminen täällä palstalla.
Ei se satu kun sen tekee oikein, saattaisit nauttia siitä paljon