Lue keskustelun säännöt.
Yhden päivän menkat + ovulaatio kateissa
09.04.2006 |
Mulla oli viimeksi vain päivän pituiset kuukautiset. Nyt olen tikuttanut pelkkiä haamuja jotka nekin lopulta katosivat. Onkohan tässä joku yhteys eli että kroppa vähän sekaisin eikä ovulaatiotakaan tapahdu? Tämä on viides kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten sikäli vähän outoa et jos nyt vasta menee kierrot sekaisin. Tähän asti nimittäin kierto ollut suhteellisen säännöllinen, 26-28 päivää. Raskaanakaan en ole. Onko teillä ollut vastaavaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle kävi just noin. Ensin menkat vähän antoi odottaa pillereiden lopettamisen jälkeen, mut sitten ne tuli ihan normaalisti muutaman kuukauden ja sitten yhtäkkiä teki tuon saman kuin sulla - kolme kertaa n. 1 päivän menkat ja ovulaatio kateissa. Sain vain haamuja ovistikkuihin.
Nyt on menossa kierto 10 ja menkat on palanneet normaaleiksi. Oon syönyt sekä e-vitamiinia että käynyt vyöhyketerapiassa. En usko kuitenkaan että ovuloin (en oo jaksanu enää tikuttaa) joten lääkärille suunnistan tän kuun lopulla.
Kannattaa ehkä tsekkailla asiaa muutama kierto ja sitten ehkä olla yhteydessä lääkäriin jos eivät palaudu normaaleiksi.
t. Afternoon