Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lord of the Rings -maailman aihe vapaa!

Vierailija
06.11.2017 |

Harry Potter -aloituksesta tuli mieleen. Mitäs Keski-Maassa kirjoitettaisiin? Minä aloitan!

Miksi on ok olla rasistinen örkkejä kohtaan?! T. Siisti, koulutettu ja omillaan toimeentuleva akateeminen örkki

Mitään sormusta ei koskaan ollutkaan! Pelkkä salaliitto että saataisiin tuo rähjäinen samoojaukko meidän kuninkaaksi. Sehän on naimisissa haltijan kanssa ja tänne muuttaa noita elitistisiä suippokorvia koko ajan!

Onko Kontu hyvä paikka lapsiperheelle? Asumme nykyään Mordorin laidalla ja talon arvo laskee koko ajan. Olemme yrittäneet myydä taloa vuosia mutta kaikkia ostajaehdokkaita häiritsee tämä silmä joka näkee vaatteidenkin läpi.

Keski-Maan Sanomat: Sam ja Rosie eroavat! Huoltajuuskiista seitsemästä lapsesta käy kiivaana! Sam haluaisi ottaa lapset mukaansa Harmaisiin satamiin ja jättää Keski-Maan.

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan jalkakarvoistani mahdollisimman tuuheat? Masentaa, kun minulla on varmaan koko Konnun heikoin ihokarvojen kasvu :(

Vierailija
22/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa, että Gimlillä ja Legolaksella on suhde? Kuulin huhuja, että heillä olisi vähän turhankin lämpimät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia Mordorin matkasta heinäkuussa? Reissuun lähdössä kaksi aikuista ja kolme lasta. Onko siellä muutakin nähtävää kuin se silmä?

En osaa Mordorista sanoa, mutta jos teillä on aikaa ja vähän lisää budjettia, niin samalla reissulla kannattaa koukata Isengardin kautta. Meidän penskat tykkäsivät läträtä siellä niissä lima-altaissa samalla kun itse rentouduttiin rauta-ahjoen lämmössä. Paikallinen palvelukulttuuri ei tosin ollut kovin kaksista, mutta ihan mielenkiintoinen kokemus muuten, suosittelen.

Vierailija
24/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ihana ketju! 😊

Vierailija
25/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoiluehdotuksia juhliin? Ajattelin raikkaita haltijaleipiä.

Vierailija
26/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin järjestää yhtä hienot syntymäpäiväjuhlat kuin Repunpäässä kuulemma järjestetään. Eli ilotulitteita, ruokaa, juomaa ja tanssia. Olisiko hyviä vinkkejä?

Vierailija
27/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on tiellä kun imetän. Vinkkejä minkälaisille leteille se kannattaisi punoa jotta homma helpottuisi?

T. Kääpiömami

Vierailija
28/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Haldir sittenkin homo, eli kaapissa? Mitä luulet? Itselläni sellainen tunne...

Vierailija
29/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut palavasti Aragorniin. Haluaisin sen suippokorvaisen kääpiönartun jotenkin raivattua tieltä, miten onnistuisi? t. Eowyn

Vierailija
30/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea? 

t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"

Vierailija
31/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia matkustajakoti pomppiva ponnista? Onko hintansa arvoinen? Ovatko huoneet viihtyisiä? Ravintolan hintataso? Onko juomat laadukkaita? Henkilökunnan pätevyys?

Vierailija
32/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaradliel Aaltoa on kohdeltu taas kaltoin! Kun hän yritti Euroviisuihin, tuomari sanoi hänelle YOU SHALL NOT PASS. Kiusaamista! 

Vierailija
33/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden naisen loukossa. En osaa päättää kumman valitsen. Toinen himottaa minua lihallisesti ja on omaa rotuani, sekä samanikäinen. Toiseen olen kiintynyt ja puhumme ajatuksen tasolla. En kuitenkaan pysty ajattelemaan häntä seksuaalisessa mielessä. Lisäksi hän on minua satoja vuosia vanhempi ja korvat ovat kieltämättä oudot. Lisäksi mieluiten jatkaisin entistä poikamiehen elämääni metsissä, ilman naisia jotka esittävät vaatimuksia, mutta minun tulee avioitua mikäli teen paluun Gondoriin...Nimim. A

Vierailija
34/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia matkustajakoti pomppiva ponnista? Onko hintansa arvoinen? Ovatko huoneet viihtyisiä? Ravintolan hintataso? Onko juomat laadukkaita? Henkilökunnan pätevyys?

Muuten viihtyisä paikka, mutta viimeksi kun kävimme, pyöri siellä lähistöllä Sormusaaveita jotka huhun mukaan olivat jopa murtautuneet sisään johonkin huoneeseen etsiessään jotain kääpiötyyppejä. Ei enää sinne, ainakaan lasten kanssa!

Vierailija
35/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, milloin metro Mordoriin alkaa kulkea? 

t. nimim. "One does not simply walk to Mordor"

Miksi sinne gettoon edes pitäisi kunnon ihmisen tai hobbitin mennä? Siellähän pyörii kaduilla pelkästään tummia örkkejä jotka ahdistelevat kaikkia pimeän tullen!

Vierailija
36/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se Silmä näkemisen arvoinen vai meneekö rahat ihan hukkaan jos matkataan ensi kesänä Mordoriin? Itse ehdotin Enttimetsää kohteeksi, kun tulisi paljon halvemmaksikin ja Mordorissa on usein turvatonta, mutta lapset inttävät Mordoriin...

Vierailija
37/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan Rohanissa ja olen allerginen hevosille. Kohtalotovereita?

Minä! Mutta ratkaisin asian hakemalla sitä Minas Tirithin merkkitulien sytyttäjän työtä. olin ainoa hakija ja sain paikan. Siinä saa asua yksin vuorella, kaukana hevosista. 

Vierailija
39/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten viihtyisä paikka, mutta viimeksi kun kävimme, pyöri siellä lähistöllä Sormusaaveita jotka huhun mukaan olivat jopa murtautuneet sisään johonkin huoneeseen etsiessään jotain kääpiötyyppejä. Ei enää sinne, ainakaan lasten kanssa!

Olen myös kuullut tästä. Lisäksi siellä välillä käy tosi äänekkäitä hobbitteja ryyppäämässä. Ei sovi lasten silmille. Lisäksi Rankkivuon lautta on usein epäkunnossa.

Vierailija
40/236 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on ihastunut johonkin rasvalettiseen hiippariin joka hengailee joidenkin kitukasvuisten karvajalkojen ja partahipsetereiden seurassa. Lisäksi ihastuksen kohteella on kuulemma joku puumakin odottamassa, miten puhun kaverilleni järkeä että kannattaisi jättää mokoma ja katsella muita, parempia vaihtoehtoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi