Muita hyvänmielenliikkujia ja itserakastajia paikalla?
Tämänhetken kehopositiivisuusjutusta tarttui vähän vahingossa itseeni jotain ja olen alkanut muuttaa ajatusmaailmaani viimeisten viikkojen aikana ja olisi kiva kuulla onko muita samankaltaisia. En kerro tässä painoani tarkoituksella, koska se johdattaisi keskustelun väärille urille.
Olen siis alkanut harrastaa vain sellaista liikuntaa, josta minulle tulee hyvä mieli ja se tuntuu kehossa hyvältä. Olen käynyt kävelyillä, kaiken mittaisilla, mutta vain sellaisella säällä joilla se on mukavaa. Ei ole pakko lähteä tihkusateella kävelylle.
Olen tehnyt kotona joogaharjoituksia ja niistä jää hyvä mieli aina jälkeenpäin.
Olen tehnyt muutamia mindfulness-harjoituksia ja rentoutumisharjoituksia.
En ole tehnyt liikuntaa, jota pitää pakottaa itsensä tekemään. En ole pakottanut itseäni salille tai pakottanut lenkille kun tuntuu että keho ei jaksa. En ole pakottanut itseäni syömään ruokaa josta en pidä, vain siksi että se on terveellistä.
Onko muita jotka ovat siirtyneet enemmän sellaiseen elämänfilosofiaan, jossa kohdellaan itseään hyvin ja ollaan itselle armollisia? Eli lähdetään positiivisen kautta tekemään asioita ja uskotaan että se tuo eteen hyviä asioita terveydellisesti ja muutoinkin?
No, tavallaan. Hylkäsin juoksulenkit ja salillakäymiset koska vihasin niitä, sen sijaan teen aamuisin 25min lihaskuntoa ja hyppytreenejä. En siitä varsinaisesti nauti, mutta se on nopeasti ohi ja sen jälkeen on aikaansaanut olo ja hyvä mieli koko päivän.